406/607/C5- Co kupić?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez TOMBLA » 20 gru 2012, 14:14

Hubix napisał(a):Co ciekawe Diesle PSA były eksportowane nawet do Japonii.


1,6 HDI w Fordzie oraz Maździe.


cytrynie, volvo :)
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez brii » 20 gru 2012, 14:33

Diesle francuskie są wszędobylskie – silniki Renaulta były/są w Oplu, Volvo, Mitsubishi, Nissanie, Mercedesie, Suzuki...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Hubix » 20 gru 2012, 23:10

Renault też miało dobre (ale nie tak dobre jak PSA silniki).

1,9D Renaulta był OK.
Stary 2,1D również.

VW również miał dobre diesle wolnossące 1,9D oraz 1,9 TD.

Silnik Niemiecki był jednak dużo dużo słabszy od Peugeotowskiego TD, Różnica w momencie obrotowym to około 50Nm, 15 koni mniej a różnica w przyśpieszeniu 306 a golfa III TD to około 3s.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez grabu122 » 21 gru 2012, 01:24

brii napisał(a):Diesle francuskie są wszędobylskie – silniki Renaulta były/są w Oplu, Volvo, Mitsubishi, Nissanie, Mercedesie, Suzuki...

Silniki montowane w osobowych Oplach nigdy nie miały nic wspólnego z dieslami Renault.
Mo może poza "niewypałem" 3.0dCi (CDTI) ale to i tak konstrukcja Isuzu.
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez brii » 21 gru 2012, 09:25

grabu122 napisał(a):Silniki montowane w osobowych Oplach nigdy nie miały nic wspólnego z dieslami Renault.

Opel Vivaro?? ;)

grabu122 napisał(a):Mo może poza "niewypałem" 3.0dCi (CDTI) ale to i tak konstrukcja Isuzu.

Nie wiem na czym polega problem z tym silnikiem – egzemplarz którym na chwilę obecną widuję raz na tydzień ma już przekulane 250 000km a nawet grama oleju nie bierze. Raz na jakiś czas można trafić w zachodnich ogłoszeniach egzemplarze z przebiegami znacznie powyżej 300 000km. W dużej mierze problem się pewnie wziął z tego, że do Polski ściągane były egzemplarze bezprzygodowe z małym przebiegiem ;)
Nie słyszałem o tym by którykolwiek egzemplarz na którym wieszano psy był kupiony jako nowy.
Zawodność tych silników jest tak samo legendarna jak solidność Mazdy – to są legendy.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Hubix » 24 gru 2012, 01:17

Nie zmienia to faktu, że 2.0 HDI nie trapią usterki w stylu: rozpadnięty tłok, dziura w bloku, zatarty wał, zmielona panewka :D

Można powiedzieć, że padają turba itp.

Wolę padnięte turbo jak dziurę w bloku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez brii » 24 gru 2012, 09:25

Ano, padnięte turbo to wręcz miła usterka – tak można powiedzieć :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Moto