Moda na małe silniki turbodoładowane jak widać nie ominęła też klasy premium:)
Ale do tego stopnia, więcej tutaj: http://www.autocentrum.pl/newsy/nowosci ... e-silniki/
Ciekawe wieści z BMW!
Strona 1 z 1
Dominator napisał(a):ekologia.
jedno z moich ulubionych słów obok rasizmu, antysemityzmu, faszyzmu, globalnego ocieplenia i tym podobnych słów które mają tylko coś usprawiedliwić/wymusić a nie mają już prawie nic wspólnego z pierwotnym znaczeniem
Radex napisał(a):Dominator napisał(a):ekologia.
jedno z moich ulubionych słów obok rasizmu, antysemityzmu, faszyzmu, globalnego ocieplenia i tym podobnych słów które mają tylko coś usprawiedliwić/wymusić a nie mają już prawie nic wspólnego z pierwotnym znaczeniem
czyżby Radex to jeremy clarkson

jedno z moich ulubionych słów obok rasizmu, antysemityzmu, faszyzmu, globalnego ocieplenia i tym podobnych słów które mają tylko coś usprawiedliwić/wymusić a nie mają już prawie nic wspólnego z pierwotnym znaczeniem
Amen Bracie, Święte słowa!!!
Bartg napisał(a):Pomijając ekologię to nie obraziłbym się na 225 koni z 1.5 litrowego silnika turbo, jeśli by fajnie brzmiał, mało palił i przede wszystkim się nie psuł
Nie no ba pewno, będzie trwały

no właśnie, materiały inne, szkoda tylko, że raczej na nie korzyść właścicieli.
nie wiem jak to BMW, mnie na pewno nie skusi, ale w Mazdach – np mojej blok silnika wykonany jest z tych "nowoczesnych" super materiałów – efekt jest taki, że stop metali jest bardzo delikatny. Podczas prostych prac przy remoncie silnika – mechanicy, szlifierze bardzo ostrożnie się z nim obchodzili, bo wiedzieli czym grozi delikatne stuknięcie o stół, czy też w transporcie.
mnie cieszy to, że w nowej 6 na chwile obecną proponują silniki 2.0 i większe, może źle nie będzie![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
nie wiem jak to BMW, mnie na pewno nie skusi, ale w Mazdach – np mojej blok silnika wykonany jest z tych "nowoczesnych" super materiałów – efekt jest taki, że stop metali jest bardzo delikatny. Podczas prostych prac przy remoncie silnika – mechanicy, szlifierze bardzo ostrożnie się z nim obchodzili, bo wiedzieli czym grozi delikatne stuknięcie o stół, czy też w transporcie.
mnie cieszy to, że w nowej 6 na chwile obecną proponują silniki 2.0 i większe, może źle nie będzie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 13 kwi 2011, 10:12
- Posty: 167
- Skąd: Częstochowa
- Auto: ford cmax
maarec napisał(a):no właśnie, materiały inne, szkoda tylko, że raczej na nie korzyść właścicieli.
Dokładnie. Nowe pseudo ekologiczne silniki są dobre, ale dla producentów. Bo tańsze w produkcji, no już nie pojeżdżą bezawaryjnie tyle co te starsze.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość