
Nadejście i zakup nowej szóstki – Mazda6 GJ (2012)
Piękna jest, ale mam jedno ale.. Środkowa konsola deski rozdzielczej wygląda mi bardzo tfu tfu niemiecko
Tak VAGowo.. W GH nie wygladała tak solidnie, za to przynajmniej ladnie wygladala.
Na szczęście z zewnątrz

Na szczęście z zewnątrz

Widziałem wstępną specyfikację. Chciałbym zobaczyć zdjęcia na felgach 17-tkach, bo wszędzie są na razie topowe wersje na 19". Ciekawe, czy nie straci na wyglądzie. Poza tym opony rozmiaru 225/45/R19 poszukajcie sami dostępność i ceny ...
Dyskryninacja automatów – w benzynie 2,0 nie występuje w najbogatszej wersji, trzeba zaraz 2,5 i SkyPassion. Zobaczymy jakie będą ceny.
Dyskryninacja automatów – w benzynie 2,0 nie występuje w najbogatszej wersji, trzeba zaraz 2,5 i SkyPassion. Zobaczymy jakie będą ceny.
- Od: 5 sie 2005, 08:21
- Posty: 61
- Skąd: Piła
- Auto: M6 SkyEnergy 2,0 AT kombi
A ja rozmawiałem dzisiaj z dilem z Olsztyna. Pierwszy samochód będzie na przełomie października i listopada. Pytałem o ewentualną możliwość "objeżdżenia" wersji 2.5 i niestety szanse są marne. Prawdopodobnie będzie powtórka z rozrywki w tym sensie, że przed zakupem GH również byłem zainteresowany tą wersją i niestety nigdzie nie można było się nią przejechać.
Wszystko wskazuje na to, że sprzedaż GJ 2.5 będzie tak samo marginalna, jak GH. "Polityka" kompletnie bezsensowna, ale chyba determinowana przepisami podatkowymi, co robić..
Wszystko wskazuje na to, że sprzedaż GJ 2.5 będzie tak samo marginalna, jak GH. "Polityka" kompletnie bezsensowna, ale chyba determinowana przepisami podatkowymi, co robić..
Na łamach internetowego serwisu "Motoru" pierwsza jazda nową Mazdą 6:
=> http://www.magazynauto.pl/testy/pierwsz ... nId,644298

=> http://www.magazynauto.pl/testy/pierwsz ... nId,644298

W linku ceny dla nowej 6tki
http://autokult.pl/2012/10/31/znamy-pol ... ej-mazdy-6
Nieco po bandzie jak dla mnie, 140-150 tys za mocne silniki w automacie, no nie wiem. Wymieniajac moja 6tke bede sie zastanawial czy nie dorzucic troche kasy i nie wziasc A5 albo rocznego Infinity.
http://autokult.pl/2012/10/31/znamy-pol ... ej-mazdy-6
Nieco po bandzie jak dla mnie, 140-150 tys za mocne silniki w automacie, no nie wiem. Wymieniajac moja 6tke bede sie zastanawial czy nie dorzucic troche kasy i nie wziasc A5 albo rocznego Infinity.
- Od: 30 lis 2010, 17:53
- Posty: 17
- Auto: Mazda 6 GH (2009) 2,2 MZR-CD 185 Sport
Tak faktycznie ceny zaczynają się od 97,7 tys. zł
Podstawowa wersja za 88,7 tys. zł bez HMI i obszytej skórą kierownicy raczej nie znajdzie wielu nabywców.
=> http://www.magazynauto.pl/wiadomosci/no ... nId,645702
Z jednej strony duży samochód, bardzo udany, a konkurencja z Japonii ma już parę lat, z drugiej – za benzynę z metalikiem trzeba wyłożyć co najmniej 100 tys. zł. Mazda, podobnie jak Toyota, celuje zapewne w grupę klientów wybierającą droższe wersje. Najpopularniejsze Avensisy to kombi z niemal pełną opcją.
Najbardziej boli jednak ta cholerna akcyza.
=> http://www.magazynauto.pl/wiadomosci/no ... nId,645702
Z jednej strony duży samochód, bardzo udany, a konkurencja z Japonii ma już parę lat, z drugiej – za benzynę z metalikiem trzeba wyłożyć co najmniej 100 tys. zł. Mazda, podobnie jak Toyota, celuje zapewne w grupę klientów wybierającą droższe wersje. Najpopularniejsze Avensisy to kombi z niemal pełną opcją.
Najbardziej boli jednak ta cholerna akcyza.
Ostatnio edytowano 4 lis 2012, 01:15 przez Globy, łącznie edytowano 1 raz
Z mojego punktu widzenia ceny są dobre. Ponieważ 2,0 benzyna w automacie występuje tylko w SKYEnergy a 2,5 benzyna tylko w SKYPassion – różnica cenowa pomiędzy tymi modelami wynosi 20 tys. zł., gdzie samo wyposażenie (Bose, aktywny tempomat, kamera, keyless, elektryczne fotele, skóra i felgi 19") jest warte 16-18 tys. Czyli de facto za sam silnik + akcyzę trzeba niewiele dołożyć.
Z kolei dla miłośników diesla kolejne 20 tys. na 2,2 175 KM w odniesieniu do 2,5 benzyna to rzeczywiście dla dużych pasjonatów.
Z kolei dla miłośników diesla kolejne 20 tys. na 2,2 175 KM w odniesieniu do 2,5 benzyna to rzeczywiście dla dużych pasjonatów.
- Od: 5 sie 2005, 08:21
- Posty: 61
- Skąd: Piła
- Auto: M6 SkyEnergy 2,0 AT kombi
Znajomy już kupił u jednego z warszawskich delearów. Zdaje się, że nawet u tego dealera jako pierwszy. Teoretycznie ma odebrać pod koniec roku ale w umowie pod koniec stycznia'13.
Także na ulicach będziemy mogli je widzieć raczej dopiero na początku roku...
Także na ulicach będziemy mogli je widzieć raczej dopiero na początku roku...
- Od: 29 maja 2008, 20:06
- Posty: 26
- Auto: 6 GY, 2.0 MZR-CD 136 KM
Super auto ale mam nadzieje że blachę już zastosowali lepszą bo im nowsza mazda tym gorsza blacha 
Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=5539
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=5539
- Od: 29 lis 2009, 21:56
- Posty: 22
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 626 2.2 coupe
Janek1982 napisał(a):mam nadzieje że blachę już zastosowali lepszą bo im nowsza mazda tym gorsza blacha
robienie zbyt dobrych aut nie leży w interesie producentów – w końcu kupę kasy zgarniają z serwisów(jest na to ładne określenie z j.angielskiego, ale nie pamiętam )
Obecnie auta są tak produkowane aby to pierwszy nabywca był z niego zadowolony – pojeździł ze 3-5 lat max i sprzedał (i oczywiście poszedł do salonu po nowe, tej samej marki
No ale zobaczymy. w każdym bądź razie z mojego pkt. widzenia, to mega wtopa dla producenta, którego auta w XXI wieku rdza zżera
dobrzyn22 napisał(a):Widzałem wstawkę w necie Mazdy(bodjże kilka dni temu), że pierwsze nowe Mazdy przyjechały właśnie do PL
wczoraj na FB było, że do końca dnia (10.12) będą w każdym salonie
- Od: 29 wrz 2006, 14:11
- Posty: 1329 (20/14)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości