Znaleźć porządny egzemplarz Mazdy (właściwie jakiejkolwiek – sam jestem tego przykładem) to zadanie dość trudne, chyba, że się pogodzisz z jakimiś niedociągnięciami... Ale to z kolei w przypadku tej marki może być bardzo kosztowne i może skończyć się opluwaniem marki jaki to złom, co nie jest oczywiście prawdą. Więc uważaj. Często warto się zastanowić ile przebiegu "zdjął" Turek w komisie w Niemczech, ile odjął handlarz i czy nie zrobił jeszcze tego ostatni właściciel

.
A co do Twoich wymagań... Nie umiem sobie wyobrazić lepszego auta, które dałoby sporo radości (2.0 V6 ~144 KM), ma ponadczasową linię i ogólnie jest cool

. A w dodatku nikt znajomy raczej takiego sprzętu nie posiada. Kierunek jak najbardziej dobry

. Ale kupuj głową, nie sercem. Jeśli chciałbyś nadwozie coupe, to jest jeszcze MX-6 – również fajne autko, ale nie przygotowywane jako seria samochodów "premium" jak Xedosy.
Duży przebieg raczej nie skreśla tego auta – jednostki z serii K (w tym przypadku ten silnik to KF) są dość trwałe, ale to już sobie poczytaj w warsztacie – nie ma znaczenia w jakim nadwoziu silnik został zamontowany – czy to Xedos 6, Xedos 9 czy 323 – jest ten sam.