Odświeżona Mazda 6 od 83 900 zł

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Globy » 13 maja 2010, 15:01

Lada dzień w polskich salonach pojawi się Mazda 6 po kuracji odmładzającej. Ceny najtańszej wersji Comfort z 1,8-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 120 koni startują od 83 900 zł.

Obrazek

Najtańsza Mazda 6 Comfort z 1,8-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 120 koni kosztuje 83 900 zł. Ceny mocniejszej wersji z nowym, 155-konnym motorem o pojemności 2 litrów rozpoczynają się 91 900 zł, a najmocniejsza odmiana benzynowa 2.5 170 KM to wydatek co najmniej 119 900 zł.

W ofercie "szóstki" nie będzie już 2-litrowego diesla o mocy 140 koni, pojawi się za to jednostka wysokoprężna o pojemności 2,2 litra w trzech wariantach mocy. Najtańsza, 129-konna wersja kosztuje 102 900 zł, wariant 163-konny – 104 900 zł, a 180-konny – 129 900 zł.

Obrazek

Obrazek

Lista wyposażenia podstawowej wersji Comfort obejmuje 6 poduszek powietrznych, układ DSC, manualną klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), audio z 4 głośnikami, podgrzewane fotele przednie i spryskiwacze reflektorów. Droższy wariant Exclusive oferuje dwustrefową klimatyzację automatyczną, nagłośnienie z 6 głośnikami i sterowaniem z kierownicy, tempomat, skórzane obicie kierownicy i gałki biegów oraz 16-calowe alufelgi. Wersja Exclusive Plus ma na pokładzie ponadto biksenonowe reflektory z doświetlaniem zakrętów, światła przeciwmgielne, czujnik deszczu i zmierzchu, system wspomagania ruszania na wzniesieniu, zmieniarkę na 6 płyt oraz 17-calowe alufelgi. Topowa odmiana Sport to m.in. pakiet stylizacyjny i 18-calowe alufelgi, czujniki parkowania, system monitorowania "martwej strefy" RVM oraz bezkluczykowy dostęp do auta.

Jednocześnie Mazda wprowadza do oferty Mazdę 3 (hatchback) i 6 (liftback i kombi sprzed face-liftingu) z homologacją ciężarową. Dopłata do 4-osobowej homologacji ciężarowej wynosi 2 100 zł.

Źródło i galeria zdjęć: Moto.pl
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez a.gadula » 13 maja 2010, 15:12

No to pasuje. Zostawię swoją 626 w rozliczeniu i biorę następne 2.5. tylko ciekawe czy gaz mi zamontują <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 01:08
Posty: 118
Skąd: Łódź
Auto: Vectra C GTS fiatowski diesel

Postprzez nemi » 17 maja 2010, 09:48

Wow, nie spodziewałbym się nigdy manualnej klimatyzacji, nawet w wersji podstawowej.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Globy » 17 maja 2010, 10:23

A ja nigdy nie korzystam z automatu. Wolę mieć wszystko pod kontrolą, w trybie auto za bardzo dmucha i hałasuje :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez nemi » 17 maja 2010, 10:34

Już chcesz usprawiedliwiać :P
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Globy » 17 maja 2010, 10:44

Nie, rozumiem Cię doskonale, szczególnie że osprzęt do automatu to niewielki koszt. Mazda najwyraźniej zdecydowała się na stworzenie bazowej wersji modelu, by dotrzeć do większej liczby klientów.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez nemi » 17 maja 2010, 10:52

...i dokładnie tak to odebrałem :).
Pewnie nikt, lub prawie nikt tej wersji wyposażenia na kupi, ale cena przyciągnie trochę klientów do salonów, aby zapoznać się z ofertą. A jak się spodoba, to ktoś dołoży trochę kasy, bo to przecież "na lata", a i sprzedawca stanie na rzęsach i wmówi, że z manualną klimą właściwie nie da rady jeździć.
Moim zdaniem to rozsądny krok – wszystkie marki (poza tzw. premium) tak robią i prawie nikt nie wyjeżdża z salonu bez dokupienia jakichś gadżetów, ale cena sprawia, że ktoś w ogóle odwiedza salon.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez brii » 17 maja 2010, 11:04

Globy napisał(a):A ja nigdy nie korzystam z automatu. Wolę mieć wszystko pod kontrolą, w trybie auto za bardzo dmucha i hałasuje :P

Mówisz jak jeżdżący z maunalną skrzynią o skrzyniach automatycznych ;)
Część sterowników jest ewidentnie głupia, ale nie wszystkie. Jak sterownik automatycznej klimatyzacji jest "bystry" to daje radę – nic nie dmucha po ryjku zminym, nic nie szumi (chyba, że wybierze się opcję FAST;)) i temperatura jest jak należy.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Globy » 17 maja 2010, 11:08

Tak, w Renówkach klima jest bardzo przyjazna dzięki tym funkcjom, podobnie w autach klasy premium.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez krzych » 18 maja 2010, 03:38

W Peugeotach nowych rowniez jest dobrze. I chyba od 308 w gore jest w standardzie (?), albo ja nie trafilem na oferte bez (a pytalem o najtansze opcje rowniez)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Moto