Cala prawda o autach z Zachodu

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Radex » 19 mar 2010, 00:38

a zreszta nad czym sie tu rozwodzic... wiekszosc aut sprowadzanych u nas jest w takich cenach ze musialy byc bite albo przebieg ostro cofany i inne wady ukryte bo jak normalnie by czlowiek sprowadzil auto, oplacil sprowadzenie i rejestracje to wyjdzie drozej... a gdzie jeszcze zarobek??
dlatego nigdy nie kupilem i nie kupie od handlarzy
gorzej jak mnie te niemcy wyruchali co od nich kupilem <glupek2> tfu tfu, madzia idzie jak pustynna burza :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez krzych » 19 mar 2010, 00:52

Radex84 napisał(a):dlatego nigdy nie kupilem i nie kupie od handlarzy
gorzej jak mnie te niemcy wyruchali co od nich kupilem <glupek2> tfu tfu, madzia idzie jak pustynna burza :P

A tu masz podpowiedz dodatkowa – wiekszosci nie stac na samochody segmentu M6 i wyzej – sa na kredyt.... a zaden bank nie da kredytu na zakup w obcym kraju :) – tez bym kupil od Niemca gdybym mial gotowke :)

Ale fakt, nie ma sie co dalej rozwodzic :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez PMU » 8 kwi 2010, 14:04

A najgorzej ma sprzedający który nie ma nic do ukrycia.
Moja historia:
Auto z Polski, niesprowadzone, bezwypadkowe. 323F, '99, przebieg 211 tysięcy, benzyna 1.8
Przebieg prawdziwy. Pierwsze zdziwienia w komisie: "panie tu obok mam młodsze z Niemiec z przebiegiem 130k w dieslu"...ale zostaw Pan na tydzień. A ja tym normalnie jeżdże, to jak im mam zostawić.
Jest telefon od handlarza. Daje 9 tysięcy. Do momentu jak dowiaduje się że faktura. Rozłącza się w pół zdania.
Dzwoni drugi. 8 tysięcy ale chce negocjować. Trzeci przez internet decyduje się przyjechać po auto wieczorem. Daje 5500.
No i czy to jest normalne?
Mam przekręcić licznik, podrobić książkę i napisać że właścicielem był stary niepalący Niemiec jeżdżacy co niedziela tylko do Kościoła?
Mam przygotowany wyczerpujący opis co i jak jest z autem, co dodaję, czego nie, i co z tego. Pies z kulawą nogą.
Więc nie jest standardem, że dobre auto sprzeda się samo...
Początkujący
 
Od: 5 paź 2009, 10:11
Posty: 4

Postprzez krzych » 8 kwi 2010, 14:08

Ale co Cie tu dziwi? Polo ktore cenowo stoi lepiej niz 323 poszlo za okolo 8 tysia z przebiegiem 185 i to wcale nie bylo duzo klientow. A cala historia zanana, przebieg caly w Polsce, serwisowany wylacznie w ASO, nie podskoczysz ;P (rocznik ten sam). Mazda to nie VW zeby zaraz tona klientow byla.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez PMU » 8 kwi 2010, 14:13

A wydawałoby się że Polo to inna klasa niż 323 – chociażby wielkościowo...no ale racja, rynek weryfikuje.
Początkujący
 
Od: 5 paź 2009, 10:11
Posty: 4

Postprzez Radex » 8 kwi 2010, 19:28

PMU napisał(a):A wydawałoby się że Polo to inna klasa niż 323 – chociażby wielkościowo...no ale racja, rynek weryfikuje.

życie.... :) niestety ale tak to już jest :( szara Polska rzeczywistość :( <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Moto