http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Salon.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Salon.jpg
www.mazdaspeed.pl
Prototyp sportowej Mazdy z 1970 r. o nazwie RX-500. Samochód ważący niespełna 850 kg napędzał
rotacyjny silnik o pojemności 500 cm sześc. i mocy 247 KM. Takie parametry zapewniały mu piorunujące osiągi
. Podczas testów na torze fabrycznym Mazdy model RX-500 osiągnął 240 km/h, co w tamtych czasach
było nie lada wyczynem. Dziś ten futurystyczny pojazd można czasami spotkać na japońskich wystawach. Na co dzień auto znajduje się w muzeum transportu
w Hiroszimie.
Globy napisał(a):Kurcze, wydawało mi się, że był o niej już u nas temacik. W każdym razie tutaj co nieco informacji i zdjęć => http://autofoto.pl/blogs/ash/archive/20 ... x-500.aspx
Ng_6 napisał(a):Globy napisał(a):Kurcze, wydawało mi się, że był o niej już u nas temacik. W każdym razie tutaj co nieco informacji i zdjęć => http://autofoto.pl/blogs/ash/archive/20 ... x-500.aspx
Jakiś znajomy nick na dole w wpisie pod tym artykułem ;D
A teraz takie pytania – czy ma ktoś model (najlepiej w skali max 1:20) tego autka?
Z tego co zauważyłem jest kilku specjalistów mechaników na forum (statystycznie rzecz ujmując każdy polak nawet NIE kierowca za takowego się uważa, zaraz obok lepszego premiera/prezydenta, selekcjonera piłki ręcznej, nożnej, siatkowej i jurora kobiet w rozkładówce CKM-u – wbrew pozorem funkcje łączone).
Jest całą masa zapaleńców ( kto nim jest ręka w górę).
Dlaczego by nie spróbować wprowadzić koncept w życie?
Ja np. bawiłem się "trochę" kompozytami. Pomijając wagę i wytrzymałość ( kompozyt o grubości 1 mm ma wytrzymałość taką, jakby to było 1,5 mm stali), po zrobieniu formy można "klepnąć" kilka ładnych odbitek...
Co Wy na to??
Edit:
1 dzień i zero odzewu. chyba pomyliłem się w ocenie.
Ng_6 napisał(a):MaraZm i Dołująca beznadziejA
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości