Pierwsze miesiące działalności Mazdy Motor Logistics Europe, Oddział w Polsce przyniosły wiele pozytywnych akcentów: rosnącą z miesiąca na miesiąc sprzedaż i szybki rozwój sieci dealerskiej. Od czerwca do końca grudnia 2008 r. nabywców znalazło 1 636 samochodów marki, przy czym największą popularnością cieszyła się Mazda6 (665 sztuk) i Mazda2 (488 sztuk), a zaraz za nimi Mazda3 oraz CX-7.
Wynik ten przewyższył pierwotne plany, pozwalając na osiągnięcie około 1% udziału w rynku samochodów osobowych. Rosnące zainteresowanie klientów doprowadziło do otwarcia nowych salonów. Do pierwszych 11 punktów dealerskich szybko dołączyły kolejne (w Rzeszowie, Olsztynie, Słupsku i Lublinie).
[i]Sprzedaż z podziałem na modele, okres od czerwca do końca grudnia 2008 r.

– Mazda2: 488 sztuk
– Mazda3: 284 sztuk
– Mazda5: 50 sztuk
– Mazda6: 665 sztuk
– Mazda CX-7: 139 sztuk
– Mazda MX-5: 10 sztuk
Suma: 1 636 sztuk
W bieżącym roku do oferty Mazdy dołączy MX-5 po face-liftingu oraz całkowicie nowa Mazda3 (wersja sedan i hatchback).
Planowany jest również dalszy rozwój sieci dealerskiej. Już w pierwszym kwartale otwarte zostaną salony i serwisy w Toruniu i Bielsku-Białej.