Mazda Eunos Cosmo
speedone napisał(a):http://www.dmrh.com.au/ i my cosmo , wiele szczegolow widac i modow
Niektore przepiekne


Body kity RE-Amemiya
A tu jakis bodykit ala Ferrari



Retro napisał(a):Marco7 napisał(a):W Niemczech jest kilka Cosmoi w Norwegii www.norwegianrotary.com
Bombowa strona
Wiem

RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson


Czy ktos jest mi w stanie napisac jakies info o tym aucie




Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
JDM to nie jest marka to jest tylko rynek na który są/były produkowane auta "Japanese Domestic Market"
3 rotory i napęd na tył to nie jest tylko Cosmo
Pisałem już w innym temacie, który założyłeś, że jest temat o tym aucie i żebyś go kontynuował a nie zakładał kolejne
3 rotory i napęd na tył to nie jest tylko Cosmo
Pisałem już w innym temacie, który założyłeś, że jest temat o tym aucie i żebyś go kontynuował a nie zakładał kolejne
dla nas pozostaje jedynie
bo nie bylo wersji LHD 

Bardzo proszę Moderatora o połączenie tego tematu z istniejącym wątkiem o Cosmo.
Piekne sa, tutaj az 3 na raz ktos ma
http://pistonheads.com/sales/1725093.htm
O to ten sam http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 . Ciekawe, czy daloby sie zarejestrowac
O to ten sam http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 . Ciekawe, czy daloby sie zarejestrowac
niestety pewnie bedzie problem z rejestracja. chociaz słyszałem ze niedługo maja wkoncu wprowadzić możliwość rejestracji samochodów które były tylko LHD.
Nie jestem pewien, ale kiedyś "obiło" mi się o uszy, że można zarejestrować, ale nie jest to takie proste i nie w każdym przydaku. Niestety nie pamiętam szczegółów. W tym przypadku może jako kolekcjonerski samochód...?
WINNING BLUE MICA
- Od: 8 kwi 2008, 11:35
- Posty: 552
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 3 BK LF było....
Jezeli dobrze pamietam to takim przypadkiem, jest sytuacja, w ktorej dane auto nie bylo produkowane w wersji LHD – czyli tak jak to sie ma w przypadku Cosmo. Jednak siedzenie po prawej stronie jakos do mnie nie przemawia...
Niestety tego Cosmo w Polsce zgodnie z prawem nie zarejestrujecie. U nas można rejestrować auto RHD jeśli zarejestrowane zostało po raz pierwszy do 31.12.1984r. Ktoś mi opowiadał, że wtedy skończyli robić polonezy albo duże fiaty RHD przeznaczone na eksport. Że nie wszystkie udało się sprzedać za granicę, to rządzący dali taką furtkę żeby można było nimi jeździć w kraju. Zajrzyjcie do rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów (§ 9, ust. 2 i 3).
Pozdrawiam,
Darek
Darek
Kurde bo coś własnie wdziałem o Tych samochodach kolekcjonerskich (czuli auta które były produkowane tylko LHD) ale niestety. nasz kraj jest jaki jest. w Całej EU mozna Tylko nie u nas
MazDarek napisał(a):.... można rejestrować auto RHD jeśli zarejestrowane zostało po raz pierwszy do 31.12.1984r. Ktoś mi opowiadał, że wtedy skończyli robić polonezy albo duże fiaty RHD .... (§ 9, ust. 2 i 3).
Hmmm to nie było to... Jak przypomne sobie albo gdzieś trafie na to to na pewno napisze.
WINNING BLUE MICA
- Od: 8 kwi 2008, 11:35
- Posty: 552
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 3 BK LF było....
hahahks napisał(a):Czy ktos jest mi w stanie napisac jakies info o tym aucie
3 rotory, napęd na tył i niesamowity luksus.
hahahks napisał(a):Ostanio dowiedzialem sie ze Mazda posiadala druga marke/nazwe Samochody JDM. wiec wpisalem w google i wyskoczylo foto tego pieknego i piekielnie szybiego GT
JDM to części produkowane tylko na wewnętrzny rynek Japonii. Przykład? MX-6 miał climatronik, opcjonalne dwa pakiety stylistyczne (LSi i Mazdaspeed), opcjonalny zestaw BOSE, skrętne halogeny, inne lampy i wiele, wiele innych rarytasów. Natomiast Mazda przeprowadziła eksperyment z rozdzieleniem marki na 4 – była Mazda oraz Eunos (luksusowe), Efini (sportowe) oraz Autozam (tanie). Każda z tych marek miała swoje odmiany Mazdy np. Eunos Presso/Autozam AZ-3 – Mazda MX-3, Eunos 500 – Mazda Xedos 6, Efini MS-6/Eunos Clef – Mazda Capella (europejska 626) itd., ale każda ta marka miała swój wyjątkowy model. Autozam miał AZ-1 (robiony w kooperacji z Suzuki), Efini miało Efini MS-8, a Eunos właśnie Eunos Cosmo. Dodatkowe marki wypuszczały auta jedynie na rynek Japonii, więc tym samym jest to JDM w czystej postaci.
ps. nie da się zarejestrować RHD po 84 roku produkcji, nie ma takiego przepisu, że "auto nie wychodziło z kierownicą po lewej stronie" – już walczyłem w Ministerstwie
pawelMX6 napisał(a): Natomiast Mazda przeprowadziła eksperyment z rozdzieleniem marki na 4 – była Mazda oraz Eunos (luksusowe), Efini (sportowe) oraz Autozam (tanie).
....
ps. nie da się zarejestrować RHD po 84 roku produkcji, nie ma takiego przepisu, że "auto nie wychodziło z kierownicą po lewej stronie" – już walczyłem w Ministerstwie
Czytałem też o tym, szkoda, że nie wyszło, bo było by coś do konkurencji z Lexus`em i Infiniti.
Z tą rejestracją wychodzi, że miałem błędne informacje. Po 1984 nie można, czyli nie młodszy niż 25 lat, czyli jako zabytek można, czyli jeszcze kilka lat i będzie można zarejestrować
WINNING BLUE MICA
- Od: 8 kwi 2008, 11:35
- Posty: 552
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 3 BK LF było....
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości