Abarth
Strona 1 z 1
Ciekaw jestem Waszych opinii nt w/w marki
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
dokładnie tak jak mówisz Mev
opinii o niej nie mam wyrobionej bo nigdy nie jeździłem niczym z ich stajni, ale szału nie ma – najmocniejsze chyba jest Stilo (2,4l i 170KM)
ale nie- chyba grande punto jest mocniejsze- bo chyba koło 180 kucy ma.
opinii o niej nie mam wyrobionej bo nigdy nie jeździłem niczym z ich stajni, ale szału nie ma – najmocniejsze chyba jest Stilo (2,4l i 170KM)
ale nie- chyba grande punto jest mocniejsze- bo chyba koło 180 kucy ma.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti napisał(a):szału nie ma – najmocniejsze chyba jest Stilo
Marka istnieje już kilka dekad, więc nie można jej oceniać z perspektywy ostatnich lat, kiedy fiat chcąc zwiększyć popyt ograniczał się jedynie do wykorzystania budzącego emocje logo, zamiast faktycznego tuningu.
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):mariusz_sti napisał(a):szału nie ma – najmocniejsze chyba jest Stilo
Marka istnieje już kilka dekad, więc nie można jej oceniać z perspektywy ostatnich lat, kiedy fiat chcąc zwiększyć popyt ograniczał się jedynie do wykorzystania budzącego emocje logo, zamiast faktycznego tuningu.
dokładnie, inna sprawa, że teraz 500 jak i grande punto sprzedawane są już jako osobne marki, nie tak jak kiedyś gdy był fiat stilo abarth. W nowych abartach podobno nie ma nigdzie logo fiata
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
=> http://autofoto.pl/blogs/autobit_autobi ... wraca.aspx
Tutaj co nieco o wprowadzeniu
Moim zdaniem fajna oferta, bo spersonalizowana pod kątem malowania czy pakietów tuningu, atrakcyjne ceny w stosunku do konkurencji. Fiaty ostatnimi laty się poprawiły (i jak głoszą reklamy – zmieniły), więc warto rozważyć małego ścigacza.
Tutaj co nieco o wprowadzeniu
Dzięki za link
Ty tak uważasz czy ogóolnie ludzie zaczynają tak postrzegać włoską motoryzację?
Globy napisał(a):Fiaty ostatnimi laty się poprawiły (i jak głoszą reklamy – zmieniły), więc warto rozważyć małego ścigacza.
Ty tak uważasz czy ogóolnie ludzie zaczynają tak postrzegać włoską motoryzację?
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Abarth – legenda rajdów jak dla mnie, kiedyś auta przygotowywane przez Abartha siały postrach na rajdowych trasach i budziły emocje na drodze. Części rarytasowe sygnowane tym logo nadal wywołują u mnie wypieki
Przykład? Pięciobiegowa, sekwencyjna skrzynia do 126p albo silniki Radiale. Same auta jak chociażby 131 Abarth i 124 Abarth są nadal moimi marzeniami motoryzacyjnymi. Tutaj polecam odwiedzić stronę Guy'a Moerenhout'a: http://www.abarth-gmr.be
habzimierz napisał(a):Ty tak uważasz czy ogóolnie ludzie zaczynają tak postrzegać włoską motoryzację?
Historia Abartha przy zakupie nowego auta pełni raczej rolę psychologiczną
Cieszę się, bo Fiat ma wiele zasług w motoryzacji (choćby common-rail) – zdaje mi się, że musiał tylko zrozumieć, że włoskie auta winny być ładne (Stilo-autobus), a od premium jest co najwyżej Alfa Romeo i Lancia (vide Croma – wygodne auto bez miejsca na rynku).
PS. => Ogólny
pawelMX6 w pełni popieram
ale
chyba kłowa.. tak mi się wydaje
Brat startował w rajdach Ritmo Abarthem i wspomnienia z jazd tym autem mam wielce radosne
Abarth dla fiata to jak Cosworth dla Forda

ale
pawelMX6 napisał(a):sekwencyjna skrzynia do 126p
chyba kłowa.. tak mi się wydaje
Brat startował w rajdach Ritmo Abarthem i wspomnienia z jazd tym autem mam wielce radosne
Abarth dla fiata to jak Cosworth dla Forda




Globy napisał(a):PS. => Ogólny
W sumie...
Blade napisał(a):chyba kłowa..
Kłowa to tam pikuś, prawie każdy 126p w RC na takiej jeździ
Oba Abarthy zbieraja bardzo dobre opinie w testach przy duzo nizszych cenach ( Grande Punto z pakietem esseesse jest tansze od corsy opc, clio sporta itp o dobre kilkanascie tysiecy ) od konkurencji.
jestem pod wrażeniem – forum miłośników japońców chwali włoską myśl techniczną 
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Stilo Abarth 2.4 Benz -wygląd (samochód ładny), wyposażenie SUPER, cena SUPER, silnik również jest OK lecz strasznie lecą skrzynie biegów ta sama bolączka co w Alfie Romeo
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości