Sens kupowania diesla

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez fin » 15 wrz 2008, 08:17

disle VW – zapomnieliście napisac ze 2,0 tdi pali straszne ilosci oleju ,często są na to reklamacje a oni pkazuja ze w książce pisze 1 l oleju na 1000 km .
Padają turbiny ,pompowtryski (nie są tanie ) ,przepływomierze ,DPF wytrzymuje 1 tydzień jazdy po miescie i wypalanko .
Jedyna zaleta ze mozna go łatwo podkręcac .
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez Retro » 17 wrz 2008, 11:52

Faja napisał(a):My też tankujemy na Neste 98 :) silnik chodzi płynie i tak samo ale na V-power wydawać by sie mogło ze chodzi ciszej :)
Retro napisał(a):I spalanie 9l. Super (bez Ironi, Rex pali 20)

Polecam komunikacje miejska:) nie wiem jak u was ale w Poznaniu można bez problemu dojechać na czas :) myślę że spalanie to kompleks każdego kierowcy:P


Ja się z samochodem nie urodziłem ;)
Biedny student jestem, nie raz komunikacją jechałem ale...

Po 1 primo, teraz pracuję kawałek za Warszawą czytaj 2 strefa autobusowa – myślę, że bilet miesięczny po ostatniej zajebistej podwyżce wyniesie mnie niecałe 200 zł (nie mam już legitki).

Po 2 mam już serdcznie dość upychania się rano w metrze, stania w autobisue obok grubych śmierdzących bab, dresów krzywo się patrzących jak wyciągnę telefon albo mp3 i tego, że jak wyjdę z metra to mój autobus właśnie odjechał z przystanku.
Autobusy tak jak samochody, w korkach stoją co dodatkowo mnie irytuje, bo tramwajem i metrem nie wszędzie da się dojechać, a już na pewno nie do mnie do pracy –.–

No ale to off topic lekki :P
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Lukano » 17 wrz 2008, 11:57

Retro napisał(a):No ale to off topic lekki język

eee tylko lekki :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez carlito » 22 lis 2008, 15:37

Trochę OT się nam zrobił :)
Do niedawna robiłem benzyniakiem ok. 50 kkm rocznie (przez ok 5 lat), a teraz tylko 10-20 kkm rocznie głównie dislem.
Zdecydowanie uważam, że miasto to benzyniak, a trasa diesel lub duża benzynka.
Co do jakości to nie optuję za żadną z marek gdyż w całym kraju jest różnie. Faktem jest, że w każdej sieci są lepsze i gorsze punkty. Pamiętam jak jakieś 4 lata temu zatankowałem V Power 99 na Shellu i na baku 50 L zrobiłem raptem 350 km Toyotą Corollą 1.4 97 KM. Auschan, czy Tesco ma to samo paliwo, a jedynie może inne dodatki. Na pewno jednak bazują na związywaniu klienta i ilości sprzedawanego paliwa.

Nie ma o co kruszyć kopii.
Aby trochę zakończyć OT :

Kontrola stacji paliw (Pb 95, Pb 98 i ON)

Lista stacji skontrolowanych w okresie od 14 stycznia do 31 października 2008 roku KLIK

Zasady publikacji listy z wynikami kontroli stacji paliw i hurtowni

1. Przedstawione wyniki kontroli przeprowadzonych przez Inspekcję Handlową podawane są do publicznej wiadomości na podstawie ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 r. Nr 50, poz. 331).

2. Tabela zawiera wyniki badań laboratoryjnych paliwa sprzedawanego w dniu kontroli.

3. Tabela zawiera wyniki badań ze stacji, gdzie czynności kontrolne zostały zakończone (tzn. po badaniu próbki kontrolnej lub po rezygnacji przez kontrolowanego z jej badania).

4. Wyniki badań jakości paliwa zostały opisane w następujący sposób:

a) litera D oznacza, że próbka spełnia wymagania jakościowe (parametry) określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216, poz. 1825 ze zm.).

b) symbole wymienione poniżej oznaczają, że w badanej próbce paliwa parametr oznaczony tym symbolem nie spełnia normy określonej w rozporządzeniu w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych:


G- Gęstość w temp. 15ºC
MON- Motorowa liczba oktanowa MON
RON- Badawcza liczba oktanowa RON
S- Zawartość siarki
Sf 100- Skład frakcyjny do temp. 100ºC odparowuje
Sf 150- Skład frakcyjny do temp. 150ºC odparowuje
Sf-250- Skład frakcyjny do temp. 250ºC odparowuje
Sf-350- Skład frakcyjny do temp. 350ºC odparowuje
Sf-70- Skład frakcyjny do temp. 70ºC odparowuje
Sf-95%– Skład frakcyjny 95% (V/V) destyluje do temperatury
Sf-FBP- Temperatura końca destylacji
Sf-R- Pozostałość po destylacji
TZ- Temperatura zapłonu
VP- Prężność par, DVPE
E – przekroczona zawartość eterów,
O – przekroczona zawartość tlenu,
Me – przekroczona zawartość metanolu,
B – przekroczona zawartość benzenu.

W wykazie obok ww. symboli podane są wyniki analiz parametrów wraz ze wskazaniem ich dopuszczalnych wartości.

Źródło: http://www.uokik.gov.pl/
Saludos
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2008, 13:59
Posty: 47
Skąd: Warszawa/M.Maz.
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD 121 KM GG

Postprzez zeusik » 22 lis 2008, 16:43

DPF wytrzymuje 1 tydzień jazdy po miescie i


jeden tydzien? sluzbowym złomem conajmniej cztery razy dziennie, chyba ze to nie o to chodzi :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 22:34
Posty: 271
Skąd: Łapy
Auto: 323f 96' :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Moto