disle VW – zapomnieliście napisac ze 2,0 tdi pali straszne ilosci oleju ,często są na to reklamacje a oni pkazuja ze w książce pisze 1 l oleju na 1000 km .
Padają turbiny ,pompowtryski (nie są tanie ) ,przepływomierze ,DPF wytrzymuje 1 tydzień jazdy po miescie i wypalanko .
Jedyna zaleta ze mozna go łatwo podkręcac .
Sens kupowania diesla
Faja napisał(a):My też tankujemy na Neste 98silnik chodzi płynie i tak samo ale na V-power wydawać by sie mogło ze chodzi ciszej
Retro napisał(a):I spalanie 9l. Super (bez Ironi, Rex pali 20)
Polecam komunikacje miejska:) nie wiem jak u was ale w Poznaniu można bez problemu dojechać na czasmyślę że spalanie to kompleks każdego kierowcy:P
Ja się z samochodem nie urodziłem
Biedny student jestem, nie raz komunikacją jechałem ale...
Po 1 primo, teraz pracuję kawałek za Warszawą czytaj 2 strefa autobusowa – myślę, że bilet miesięczny po ostatniej zajebistej podwyżce wyniesie mnie niecałe 200 zł (nie mam już legitki).
Po 2 mam już serdcznie dość upychania się rano w metrze, stania w autobisue obok grubych śmierdzących bab, dresów krzywo się patrzących jak wyciągnę telefon albo mp3 i tego, że jak wyjdę z metra to mój autobus właśnie odjechał z przystanku.
Autobusy tak jak samochody, w korkach stoją co dodatkowo mnie irytuje, bo tramwajem i metrem nie wszędzie da się dojechać, a już na pewno nie do mnie do pracy –.–
No ale to off topic lekki
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
Trochę OT się nam zrobił
Do niedawna robiłem benzyniakiem ok. 50 kkm rocznie (przez ok 5 lat), a teraz tylko 10-20 kkm rocznie głównie dislem.
Zdecydowanie uważam, że miasto to benzyniak, a trasa diesel lub duża benzynka.
Co do jakości to nie optuję za żadną z marek gdyż w całym kraju jest różnie. Faktem jest, że w każdej sieci są lepsze i gorsze punkty. Pamiętam jak jakieś 4 lata temu zatankowałem V Power 99 na Shellu i na baku 50 L zrobiłem raptem 350 km Toyotą Corollą 1.4 97 KM. Auschan, czy Tesco ma to samo paliwo, a jedynie może inne dodatki. Na pewno jednak bazują na związywaniu klienta i ilości sprzedawanego paliwa.
Nie ma o co kruszyć kopii.
Aby trochę zakończyć OT :
Kontrola stacji paliw (Pb 95, Pb 98 i ON)
Lista stacji skontrolowanych w okresie od 14 stycznia do 31 października 2008 roku KLIK
Zasady publikacji listy z wynikami kontroli stacji paliw i hurtowni
1. Przedstawione wyniki kontroli przeprowadzonych przez Inspekcję Handlową podawane są do publicznej wiadomości na podstawie ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 r. Nr 50, poz. 331).
2. Tabela zawiera wyniki badań laboratoryjnych paliwa sprzedawanego w dniu kontroli.
3. Tabela zawiera wyniki badań ze stacji, gdzie czynności kontrolne zostały zakończone (tzn. po badaniu próbki kontrolnej lub po rezygnacji przez kontrolowanego z jej badania).
4. Wyniki badań jakości paliwa zostały opisane w następujący sposób:
a) litera D oznacza, że próbka spełnia wymagania jakościowe (parametry) określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216, poz. 1825 ze zm.).
b) symbole wymienione poniżej oznaczają, że w badanej próbce paliwa parametr oznaczony tym symbolem nie spełnia normy określonej w rozporządzeniu w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych:
G- Gęstość w temp. 15ºC
MON- Motorowa liczba oktanowa MON
RON- Badawcza liczba oktanowa RON
S- Zawartość siarki
Sf 100- Skład frakcyjny do temp. 100ºC odparowuje
Sf 150- Skład frakcyjny do temp. 150ºC odparowuje
Sf-250- Skład frakcyjny do temp. 250ºC odparowuje
Sf-350- Skład frakcyjny do temp. 350ºC odparowuje
Sf-70- Skład frakcyjny do temp. 70ºC odparowuje
Sf-95%– Skład frakcyjny 95% (V/V) destyluje do temperatury
Sf-FBP- Temperatura końca destylacji
Sf-R- Pozostałość po destylacji
TZ- Temperatura zapłonu
VP- Prężność par, DVPE
E – przekroczona zawartość eterów,
O – przekroczona zawartość tlenu,
Me – przekroczona zawartość metanolu,
B – przekroczona zawartość benzenu.
W wykazie obok ww. symboli podane są wyniki analiz parametrów wraz ze wskazaniem ich dopuszczalnych wartości.
Źródło: http://www.uokik.gov.pl/
Do niedawna robiłem benzyniakiem ok. 50 kkm rocznie (przez ok 5 lat), a teraz tylko 10-20 kkm rocznie głównie dislem.
Zdecydowanie uważam, że miasto to benzyniak, a trasa diesel lub duża benzynka.
Co do jakości to nie optuję za żadną z marek gdyż w całym kraju jest różnie. Faktem jest, że w każdej sieci są lepsze i gorsze punkty. Pamiętam jak jakieś 4 lata temu zatankowałem V Power 99 na Shellu i na baku 50 L zrobiłem raptem 350 km Toyotą Corollą 1.4 97 KM. Auschan, czy Tesco ma to samo paliwo, a jedynie może inne dodatki. Na pewno jednak bazują na związywaniu klienta i ilości sprzedawanego paliwa.
Nie ma o co kruszyć kopii.
Aby trochę zakończyć OT :
Kontrola stacji paliw (Pb 95, Pb 98 i ON)
Lista stacji skontrolowanych w okresie od 14 stycznia do 31 października 2008 roku KLIK
Zasady publikacji listy z wynikami kontroli stacji paliw i hurtowni
1. Przedstawione wyniki kontroli przeprowadzonych przez Inspekcję Handlową podawane są do publicznej wiadomości na podstawie ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 r. Nr 50, poz. 331).
2. Tabela zawiera wyniki badań laboratoryjnych paliwa sprzedawanego w dniu kontroli.
3. Tabela zawiera wyniki badań ze stacji, gdzie czynności kontrolne zostały zakończone (tzn. po badaniu próbki kontrolnej lub po rezygnacji przez kontrolowanego z jej badania).
4. Wyniki badań jakości paliwa zostały opisane w następujący sposób:
a) litera D oznacza, że próbka spełnia wymagania jakościowe (parametry) określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216, poz. 1825 ze zm.).
b) symbole wymienione poniżej oznaczają, że w badanej próbce paliwa parametr oznaczony tym symbolem nie spełnia normy określonej w rozporządzeniu w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych:
G- Gęstość w temp. 15ºC
MON- Motorowa liczba oktanowa MON
RON- Badawcza liczba oktanowa RON
S- Zawartość siarki
Sf 100- Skład frakcyjny do temp. 100ºC odparowuje
Sf 150- Skład frakcyjny do temp. 150ºC odparowuje
Sf-250- Skład frakcyjny do temp. 250ºC odparowuje
Sf-350- Skład frakcyjny do temp. 350ºC odparowuje
Sf-70- Skład frakcyjny do temp. 70ºC odparowuje
Sf-95%– Skład frakcyjny 95% (V/V) destyluje do temperatury
Sf-FBP- Temperatura końca destylacji
Sf-R- Pozostałość po destylacji
TZ- Temperatura zapłonu
VP- Prężność par, DVPE
E – przekroczona zawartość eterów,
O – przekroczona zawartość tlenu,
Me – przekroczona zawartość metanolu,
B – przekroczona zawartość benzenu.
W wykazie obok ww. symboli podane są wyniki analiz parametrów wraz ze wskazaniem ich dopuszczalnych wartości.
Źródło: http://www.uokik.gov.pl/
Saludos
- Od: 8 paź 2008, 13:59
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa/M.Maz.
- Auto: Mazda 6 2.0 CiTD 121 KM GG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości