Co mi przeszkadza w mojej Maździe
w BA brakuje mi automatycznego włączania się klimy przy ustawieniu nadmuchu na przednią szybe, szczególnie teraz kiedy szybka lubi sobie z rana zaparowywać
nie ma co płakać na rozlanym mlekiem, toż to nie piwo
- Od: 25 lut 2008, 09:33
- Posty: 81
- Skąd: Konin / Posada
- Auto: 626 GE FP, 323F BA BP
Drażni mnie ten tandetny plastk z tyłu na półce pod szybą podszybiu.
Potrafi brzęczć na nierównościach a jak się mocno podkręci radio to już całkiem porażka.
Nawet w głupim kadecie z 98r jest ładna wykładzina.
Jak będę miła kiedyś trochę czasu okleję to alcantarą
Potrafi brzęczć na nierównościach a jak się mocno podkręci radio to już całkiem porażka.
Nawet w głupim kadecie z 98r jest ładna wykładzina.
Jak będę miła kiedyś trochę czasu okleję to alcantarą
Hazu napisał(a):Potrafi brzęczć na nierównościach a jak się mocno podkręci radio to już całkiem porażka.
Może masz coś niedokręcone? Bo mój nie wydaje żadnych odgłosów – nawet przy bardzo głośnej muzyce czy dziurach – nie słychać go w ogóle
f*ck
Mazda3 Diesel 2005 rok. Generalnie faktycznie wiekszosc plusow, ALE najbardziej wkurza glosna praca silnika po rannym rozruchu. Pasek od alternatora chyba. Potem jest extra (po 1-2 minutach). Jedynka czasem ma problem z wejsciem. Blacha tez moglaby byc lepsza. Byle odprysk i od razu rdza. Wierzcie albo nie, ale tak jak o Lanosie mozna tyle zlych rzeczy mowic, ale blacha byla cacy. Rok jezdzilem z uderzonym tylem z gola blacha i zero rdzy! Poza tym silnik bardzo fajnie zamiata, nadwozie ok. 

-
Lechu Bristol
Tak, zgadzam się. Byłoby wygodniej 
Witam,czy ktoś może mi doradzić bo mam mazdę mx-3 1.6 16v,chciałbym się dowiedzieć czy można włożyć mocniejszy silnik a jeśli tak to jaki?Słyszałem coś na temat v6 2.0 że taki pasuje do mojego autka? Jeżeli coś na ten temat wiecie to piszcie na: marcin170582.
Dziękuję za pomoc.
Dziękuję za pomoc.
-
marcin170582
marcin170582 – leniwość nie popłaca – poszukaj trochę po forum...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A ja chętnie bym zamienił moje M6 2.0 MZR 143 KM na MPS6.
I pewnie bym tak już zrobił gdyby nie LEASING
Obecnie trochę żałuję, że nie dołożyłem 30 tys.i nie wziąłem nowego 6 MPS-a brand new...
Jeździłem raz. I spodobało mi się.
A tak trzeba jeszcze poczekać 2 lata... no chyba żeby ktoś był chętny na zamianę leasingów.
Różne są przypadki.
I pewnie bym tak już zrobił gdyby nie LEASING

Obecnie trochę żałuję, że nie dołożyłem 30 tys.i nie wziąłem nowego 6 MPS-a brand new...
Jeździłem raz. I spodobało mi się.
A tak trzeba jeszcze poczekać 2 lata... no chyba żeby ktoś był chętny na zamianę leasingów.
Różne są przypadki.
- Od: 5 kwi 2008, 20:57
- Posty: 26
- Skąd: Wawa
- Auto: Mazda 6
Denerwują:
– potwornie tandetna konsola środkowa, w której zawsze coś pęknie lub się złamie gdy trzeba ją demontować,
– brak schowków w tylnych drzwiach,
– potwornie tandetna konsola środkowa, w której zawsze coś pęknie lub się złamie gdy trzeba ją demontować,
– brak schowków w tylnych drzwiach,
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mi brakuje podświetlenia pod progami w momencie otwarcia samochodu z pilota. Czasem podchodzę do auta po ciemku, środek się ładnie rozświetla, a na zewnątrz ciemno jak w... Ew. podświetlenie klamek
też by się przydało. Oczywiście chodzi mi o oświetlenie, które się wyłączy po zamknięciu drzwi.
Jak myślicie, za ile ASO by mi coś takiego skombinowało ?
Jak myślicie, za ile ASO by mi coś takiego skombinowało ?
Mnie denerwuje slaby dól czyli moment obrotowy polożony za wysoko jak na limuzynę. :/
Jeżdżę X9 z KL czyli 2.5 V6 w manualu. Coś się dziać zaczyna dopiero przy ok 3.5 tyś- 4tyś. obr. Ale cóż można zrobić? Chyba tylko KL-ZE.
Jeżdżę X9 z KL czyli 2.5 V6 w manualu. Coś się dziać zaczyna dopiero przy ok 3.5 tyś- 4tyś. obr. Ale cóż można zrobić? Chyba tylko KL-ZE.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
klapa mi zaczęła latać...
zawieszenie mnie nie kocha...
parchy się przyczepiły i mówią płyniemy... tzn jedziemy
...
no a tak to fajna Franca jest z tej mojej padliny
zawieszenie mnie nie kocha...
parchy się przyczepiły i mówią płyniemy... tzn jedziemy

no a tak to fajna Franca jest z tej mojej padliny

In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
Martinez81 napisał(a):Mnie denerwuje slaby dól czyli moment obrotowy polożony za wysoko jak na limuzynę. :/
Jeżdżę X9 z KL czyli 2.5 V6 w manualu. Coś się dziać zaczyna dopiero przy ok 3.5 tyś- 4tyś. obr. Ale cóż można zrobić? Chyba tylko KL-ZE.
w ZE będzie gorzej, kupic Millera? albo coś z dwoma zaworami na cylinder.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):w ZE będzie gorzej, kupic Millera?
Żeby Millera dało się zapiąć do mojego manuala to z chęcią bym tak zrobił, ale automat odpada.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
3000 GT jest cholernie ciężkie a przez to cholernie wolne i cholernie dużo pali. Ale wygląd mega efektowny, gorzej że na światłach dostanie od astry GSi 16V. No chyba że biturbo ale to dość droga zabawa jest.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości