Mazda3, JM1BK32F661526433.

Witam na wstępie wszystkich uzytkowników Mazd i nie tylko.
Drodzy Państwo, czy ma ktoś może informacje odnośnie auta które aktualnie jest moją własnością. Jest to Mazda 3 sedan 2,0 16V szary o numerze rejestracyjnym Wk 99081 auto pochodzi z rynku US a tabliczki pod rejestracją są z http://www.mazdaspeed.pl dlatego zdecydowałem się o niego u Was zapytać.
Pierwsze i chyba najważniejsze pytanie jaki chciałbym zadać to:
Na litość boską co poprzedni własciciel wyrabiał z tym autem, a konkretnie z silnikiem ?
Silnik jest w dramatycznym stanie, wręcz agonalnym. Sporo części w nim wymieniłem lecz nadal borykam się z kilkoma problemami.
Klekotanie, przepuszczanie płynu chłodniczego do oleju pomimo wymienionej i sprawdzonej głowicy. Kotoś szlifował wał korbowy chyba pilnikiem (drugi szlif). Zbyt późne fazy rozrządu (pewnie KZFR stąd i ten klekot). A może co innego. Potrzebuję informacje co się działo z tym silnikiem (pewnie został przytarty ponieważ ma zalepianą dziurę w misce olejowej) ale nie po to aby mieć pretensje bo te mam tylko do siebie że od razu nie wymieniłem silnika tylko poszedłem w wymianę uszczelki pod głowicą (takie były objawy na pierwszy rzut oka).
Dziękuję za wszelkie info o tym auci i pozdrawiam. Jarek.
Drodzy Państwo, czy ma ktoś może informacje odnośnie auta które aktualnie jest moją własnością. Jest to Mazda 3 sedan 2,0 16V szary o numerze rejestracyjnym Wk 99081 auto pochodzi z rynku US a tabliczki pod rejestracją są z http://www.mazdaspeed.pl dlatego zdecydowałem się o niego u Was zapytać.
Pierwsze i chyba najważniejsze pytanie jaki chciałbym zadać to:
Na litość boską co poprzedni własciciel wyrabiał z tym autem, a konkretnie z silnikiem ?
Silnik jest w dramatycznym stanie, wręcz agonalnym. Sporo części w nim wymieniłem lecz nadal borykam się z kilkoma problemami.
Klekotanie, przepuszczanie płynu chłodniczego do oleju pomimo wymienionej i sprawdzonej głowicy. Kotoś szlifował wał korbowy chyba pilnikiem (drugi szlif). Zbyt późne fazy rozrządu (pewnie KZFR stąd i ten klekot). A może co innego. Potrzebuję informacje co się działo z tym silnikiem (pewnie został przytarty ponieważ ma zalepianą dziurę w misce olejowej) ale nie po to aby mieć pretensje bo te mam tylko do siebie że od razu nie wymieniłem silnika tylko poszedłem w wymianę uszczelki pod głowicą (takie były objawy na pierwszy rzut oka).
Dziękuję za wszelkie info o tym auci i pozdrawiam. Jarek.