Strona 1 z 1

Mazda6, JMZGH14F601224807, (otomoto: C35415511), oferta prywatna Warszawa, 796358643.

PostNapisane: 31 sty 2015, 23:16
przez PiotrT
WItam wszystkich forumowiczow,

Czy komus rzucila sie w oczy ta 6-tka? Bylem, ogladalem, przebieg wyglada na realny biorac pod uwage wiek auta, wlasciwie ciezko sie do czegos przyczepic, poza przycierka na lewym [jakim?] zderzaku. Sprzedawca (osoba prywatna) twierdzi, ze odkupil auto od znajomego, ktory jezdzil nim jako sluzbowym i bylo kupione w salonie PL.

http://otomoto.pl/mazda-6-ii-exlusive-s ... 15511.html

C35415511_6.jpg

C35415511_8.jpg

C35415511_10.jpg

C35415511_5.jpg

otomotoC35415511.jpg

Re: Mazda 6 2.0 Pb, 2008, (otomoto C35415511), 39 900 PLN, Warszawa

PostNapisane: 1 lut 2015, 00:08
przez Danmazda
Ze screena ciężko cokolwiek zobaczyć, podaj linka do ogłoszenia.
Ja bym nie wierzył w to co mówi sprzedający, upewnij się co do tego sprawdzając vin u Marianka :)

Re: Mazda6 2.0 Pb, 2008, (otomoto: C35415511), 39.900 zł, Warszawa.

PostNapisane: 1 lut 2015, 18:26
przez PiotrT
link do ogłoszenia już uzupełniony

Re: Mazda6 2.0 Pb, 2008, (otomoto: C35415511), 39.900 zł, Warszawa.

PostNapisane: 1 lut 2015, 18:56
przez Danmazda
Ze zdjęć ciężki cokolwiek wywnioskować. Mierzyłeś ją czujnikiem lakieru ? Ciekawe czy w DSR coś jest.

Re: Mazda6 2.0 Pb, 2008, (otomoto: C35415511), 39.900 zł, Warszawa.

PostNapisane: 2 lut 2015, 11:03
przez PiotrT
Nie, jutro ja obadam, sprawdzam VIN u Marianka. Dam znac, jak cos wyjdzie ku przestrodze.

Re: Mazda6 2.0 Pb, 2008, (otomoto: C35415511), 39.900 zł, Warszawa.

PostNapisane: 9 lut 2015, 23:49
przez PiotrT
Jestem po ogledzinach tej Mazdy w ASO i przestrzegam przed tym sprzedajacym, ktory pod pozorem nieznajomosci samochodu ("Wie pan, kupilem za takie pieniadze, ze go nawet nie ogladalem") liczy na to, ze kupujacy da sobie wcisnac kit.

Ale do rzeczy: auto oglaszane jako bezwypadek, w ASO ujawniono: lakierowanie calej lewej strony ("pewnie jakas rysa"), kilogram szpachli na LT nadkolu, szpachlowana wneka drzwi LT, pieknie polakierowana – tez od spodu – maska i zderzak sugeruja dzwon od frontu, felgi do sprawdzenia ( pokrzywiona PT). Najlepsze na koniec – silnik nosi slady rozbierania, na co i po co? Tego sprzedajacy nie umial powiedziec, zrobiono to najpewniej poza ASO, bo na historii z DSR mucha nie siada.

Przypadkowo okazalo sie ze auto bylo kilka tygodni wczesniej na takim samym przegladzie w tym samym aso i mechanik przypomnial sobie falowanie obrotow na biegu jalowym...

Radze powaznie sie zastanowic i mocno negocjowac, jesli ktos sie skusi.