przez piotr1985 » 19 gru 2015, 17:14
Witam,
Akceptujemy Pana krytyczną opinię, jednak nie możemy pozostawić jej bez komentarza, ponieważ zależy nam na opinii firmy. Niewielu ludzi jest tak wiernymi fanami marki jak Pan. Zakupił Pan samochód w naszej firmie, który był od początku serwisowany, nie ma możliwości żeby klient nie został poinformowany o tym ze auto było uszkodzone. W dzisiejszych czasach klient ma możliwość zbadania samochodu „wzdłóż i wrzesz”, przynajmniej u nas tak jest. Oczywiste jest że jeśli coś takiego zostałoby zatajone to przy pierwszej naprawie wszystko wyszłoby na jaw.
Rosnąca świadomość kupujących, powoduje że coraz częściej korzystają oni z fachowych porad. Jeśli właściciel chciałby coś przed Panem ukryć raczej wykręcałby się z tego, aby jechać na stację diagnostyczną. Czegoś takiego nie było. Ponadto samochód można sprawdzić na dowolnej, wybranej przez Pana stacji diagnostycznej, co nie zostało zaproponowane, tylko przystał Pan na naszą propozycję. Dodam jeszcze że ktoś kto jest fanem danej marki raczej powinien skontrolować auto w ASO, a ASO Mazdy znajduje się w Częstochowie, oddalone jest od nas o jedyne 8 km. Ekspert mógłby wykryć wszystkie wady, a koszt badania to przedział 100-300 zł, który często pokrywamy my jako firma, aby klient był zadowolony.
Kolejnym zarzutem z którym nie możemy się zgodzić to rzekome „straszenie sądem”.
Prowadzimy firmę od prawie już 8 lat, znamy przepisy prawa. Według kodeksu cywilnego można składać reklamację na podstawie rękojmi i żądać m.in. odstąpienia od umowy. Wybór żądania zależy od kupującego a nie od sprzedawcy, przepisy stoją po stronie konsumenta i każdy właściciel komisu o tym doskonale wie. Z roku na rok zwiększamy sprzedaż, co oznacza ze coraz więcej osób nam ufa, dlatego też wypowiedź o straszeniu jest bardzo mocno podkolorowana. Łatwo jest kogoś osądzić w internecie i pozostać incognito. Na szczęście samochód trafił w dobre ręce.
Pozdrawiamy serdecznie i życzymy Wesołych Świąt.