Mazda CX-5 – premiera
1, 2
Kilka dni temu, na Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie Mazda po raz pierwszy zaprezentowała publicznie najnowszego kompaktowego crossover'a – model CX-5.
http://www.mazdaspeed.pl/#c578
http://www.mazdaspeed.pl/#c578
the right man in the wrong place...
W najblizszy weekend moze uda mi się jej przyjżeć bliżej
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Sylwetka bardzo ładna, ale przedni grill psuje całość, jest po prostu szpetny...
Chyba szybko projekt grilla był do oddania albo projektant kichnął jak go rysował
Chyba szybko projekt grilla był do oddania albo projektant kichnął jak go rysował
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Auto fajne, ciekawe tylko w jakiej cenie będą je oferowali.
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Barthek napisał(a):Sylwetka bardzo ładna, ale przedni grill psuje całość, jest po prostu szpetny...
Chyba szybko projekt grilla był do oddania albo projektant kichnął jak go rysował
popieram, gril to przypomina gf po lifcie a auto z takimi światłami dziś chyba na ulicy widziałem, wizualnie nic szczególnego
zgadzam się z przedmówcą, wizualnie nic szczególnego, mnie nie powala, dodając do tego aktualną politykę cenową Mazdy, cena będzie nie mała, dla mnie nawet przy możliwości kupna, nie byłaby rozważna.
Moja subiektywna ocena.
Moja subiektywna ocena.
..::Born To Rise Hell::..
w Polsce pewnie się sprzeda kilkadziesiąt sztuk rocznie, myślę że mniej niż cx-9 który jest limitowany, nowych szóstek w okolicy jest kilka i to salonowych , ale wątpię by to jeździdełko powtórzyło ten sukces, bo 6 sprzedaje się w naszym kraju nadzwyczaj dobrze i to przypuszczam że dzięki niepowtarzalnemu wyglądowi,
nie podoba mi się nowy koncept mazdy i tyle, stara furai i jej podobne były o wiele bardziej fascynujące
nie podoba mi się nowy koncept mazdy i tyle, stara furai i jej podobne były o wiele bardziej fascynujące
- Kod: Zaznacz cały
http://www.samar.pl/__/3/3.a/66391/Kompaktowy-SUV-Mazdy-przed-konkurencją.html?locale=pl_PL
Przyznaję ,że jestem pod wrażeniem. Jeżeli ceny nie przekroczą 120 tys zł za najlepiej wyposażoną wersje to mamy hit 2012r.
- Od: 28 paź 2008, 10:13
- Posty: 149
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 1.Mazda 3 BL'10r. 2.0 Excl Plus BX,
Graphite Grey;
2.Mazda 6 GH'09r. 2.5 Sport, Radiant Ebony;
3.Mazda 323f BA'97r. 1.5 Silver Metalic
Night napisał(a):
- Kod: Zaznacz cały
http://www.samar.pl/__/3/3.a/66391/Kompaktowy-SUV-Mazdy-przed-konkurencją.html?locale=pl_PL
Przyznaję ,że jestem pod wrażeniem. Jeżeli ceny nie przekroczą 120 tys zł za najlepiej wyposażoną wersje to mamy hit 2012r.
Najlepiej wyposażona będzie droższa niż 120k, ale już za nieco powyżej 100k będzie już można kupić auto do w miarę komfortowej jazdy – z napędem na przód, MT, tempomatem, itp.
A w lutym ma już być w salonach w PL. Podobno
- Od: 20 wrz 2011, 12:06
- Posty: 22
- Skąd: Wawa
- Auto: Mazda 323f BJ 2.0 PB
Mazda 3 BL 2.0 Activematic, Ex+
wszystko powyżej (z linku) jest fajne – tj. te cuda techniki – 'wyręczające' kierowcę (choć nie przepadam), ale i tak najważniejsze będzie śr. spalanie i zachowanie na drodze, zwłaszcza wersji 4x4 z automatem. Niska waga CX5 i zaprojektowane na nowo silniki wiele nam tu obiecują, ale i tak czas pokaże. Podoba mi się jedno w zapowiedzi – niska pozycja za kierownicą, praaawie jak w osobówce + normalny ... ręczny hamulce postojowy ) Niepodoba zbyt mały ekran navi.
- Od: 17 sty 2012, 11:38
- Posty: 46
Miałem okazje zobaczyć CX-5 na żywo podczas targów w Brukseli i musze powiedzieć, ze jestem pod wrażeniem. Pomimo kompaktowych wymiarów wnętrze jest obszerne, zwłaszcza na tylnej kanapie, bagażnik całkiem spory. Generalnie wydaje się bardziej przestronna w środku niż CX-7. Materiały we wnętrzu nareszcie nie odstają z powodu jakości, siedzenia są wygodne (najbardziej pasowało mi przedłużone siedzisko – zupełnie nie jak dla Japończyków:), skóra całkiem przyjemna w dotyku i, co dla mnie najważniejsze, ma perforowane siedzisko. Prawie bym ją zamówił, ale obawiam się jednej rzeczy, mianowicie wyciszenia. W niektórych testach piszą, ze słychać na autostradzie odgłosy toczących się kół i istotne szumy od lusterek. Pierwsze egzemplarze maja być dostępne do jazd testowych pod koniec lutego, wiec pewnie poczekam. Za topową wersje z silnikiem benzynowym i 4x4 życzą sobie 30.990 EUR plus metalik 500 EUR i pakiet ze skrętnymi ksenonami, asystentem zmiany pasa ruchu i automatycznym hamowaniem w korku za 1.500 EUR (IMHO lekka przesada).
corky1 napisał(a):Za topową wersje z silnikiem benzynowym i 4x4 życzą sobie 30.990 EUR plus metalik 500 EUR i pakiet ze skrętnymi ksenonami, asystentem zmiany pasa ruchu i automatycznym hamowaniem w korku za 1.500 EUR (IMHO lekka przesada).
Japonia, a szczególnie Mazda, która dopiero myśli o uruchomieniu produkcji poza ojczystym krajem, jest w nieciekawej sytuacji. Po okresie bardzo korzystnego kursu, stawki za JPY od roku 2008 szaleją i mimo, że sprzedaż odbywa się na granicy opłacalności, to wraz z cłami ostateczna kwota do zapłacenia u europejskiego lub amerykańskiego dilera wcale nie wydaje się promocyjna.
W zeszłym roku Mazda ogłosiła otwarcie fabryki w Meksyku, a w dalszej kolejności w Rosji, co na pewno pozwoli sięgnąć po te rozwijające się rynki i poprawi rentowność firmy. Niestety za bardzo nie słychać nic na temat obszaru UE, więc najprawdopodobniej pozostaje nam czekanie na zmianę trendu w kursie jena.
Może trzeba wziąć sprawy we własne ręce i napisać do centrali, żeby wykupili byłe FSO . Jesteśmy znani na świecie z wysokiej jakości produkowanych/składanych u nas aut, a nawet chyba także pod względem ich ilości plasujemy się w czołówce. Gdyby tylko jeszcze poprawić jakość biurokracji i polityki...
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):Może trzeba wziąć sprawy we własne ręce i napisać do centrali, żeby wykupili byłe FSO .
Tym musiał by się zając ktoś z rządu,zapewnić jakieś ulgi jak slowacy kia i może by się udało,Holendrzy przyciągnęli do siebie Mitsu.
Pozdrawiam
Marian
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7001 (209/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości