Klubowy test razem z Pro-moto
Miło nam poinformować Was, że rozpoczęliśmy współpracę z salonem Mazdy Pro-moto w Tarnowskich Górach przy ulicy Korola 14A. W jej ramach przeprowadzimy serię weekendowych testów fabrycznie nowych Mazd, a wrażenia będziemy opisywali na stronie klubowej.
Jako pierwszą na tapetę wzięliśmy Mazdę6 z benzynowym, dwulitrowym silnikiem...
http://www.mazdaspeed.pl/#c444
Jako pierwszą na tapetę wzięliśmy Mazdę6 z benzynowym, dwulitrowym silnikiem...
http://www.mazdaspeed.pl/#c444
the right man in the wrong place...
Przeczytalem i czekam na kolejne 'odcinki'
super moge uczestniczyc w nastepnym tescie?? rowniez czekam na dalsze artykuly:)
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):moge uczestniczyc w nastepnym tescie??
każdy może, kwestia zgrania z nami, jak kursujemy po Śląsku. Wstępnie mogę zaanonsować, że 09-10. kwietnia następny samochód
Super pomysł bardzo fajnie się czyta i czekam na następne testy:) jedyne o co bym prosił przy następnym teście to o tabelke np. z ceną, danymi technicznymi, wersją wyposażenia. Wiem, że wszystko można znaleźć w sieci, ale było by wtedy super
- Od: 23 maja 2010, 17:16
- Posty: 113
- Skąd: Radom/Gdańsk
- Auto: Mazda3 BL 1.6 MZR Excl 10'
Bari napisał(a):jedyne o co bym prosił przy następnym teście to o tabelke np. z ceną, danymi technicznymi, wersją wyposażenia
dobry pomysł i go zrealizujemy. A aktualny test zostanie też o tę tabelkę uzupełniony Jednak to dopiero przy okazji publikacji następnego.
Bardzo fajny artykuł!!! Najlepsze jest to że test przeprowadzili pasjonaci Mazdy a nie dziennikarze motoryzacyjni którzy nie potrafią przekazac emocji z takiego testu!!!
Czekam na następne testy!!!
Czekam na następne testy!!!
-
kamil86_ryb
Szczerze mówiąc – znów będę marudził – to nie bardzo widzą tutaj jakikolwiek test.
Ot, króciutki i baaardzo ogólny opis jak to fajnie się jeździło. Zepsuty właśnie tym że "pasjonowaniem" się modelem.
Całkowicie brakuje konkretów.
Co komu z informacji że michi miał wygodnie z tyłu jak 99,9% ludzi nie wie jak michi wygląda i jakiego jest wzrostu?
"Świetne wyciszenie"? Panowie, z całym szacunkiem ale do czego je porównywaliście? Do Colta czy MX3?
W stosunku do tych aut każde inne aktualnie produkowane auto będzie "świetnie wyciszone".
Jeździłem nową szóstką z tym samym silnikiem i niestety ale powiedzenie że jest "świetnie wyciszona" jest delikatnie przesadzone.
Żeby taki test był testem, pasowałoby napisać o wyposażeniu auta, jego cenie, możliwych dodatkach itp.
Można pokusić się o podanie wzrostu osób testujących, miejscu za fotelem kierowcy (nawet podać w cm ilość miejsca), pobawić się w załadowanie bagażnika i pokazać na focie ile udało się zmieścić. Klub ma G-Techa, można potestować z jego użyciem, zmierzyć elastyczność. Coś o spalaniu by się zdało również.
Pomyślcie o tym na przyszłość, a wtedy będzie to miało coś wspólnego z testem. Bo na razie to jest króciutki opis tego jak to fajnie się jeździło.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi za tą krytykę, a dzięki temu kolejny "test" będzie ciekawszy
Ot, króciutki i baaardzo ogólny opis jak to fajnie się jeździło. Zepsuty właśnie tym że "pasjonowaniem" się modelem.
Całkowicie brakuje konkretów.
Co komu z informacji że michi miał wygodnie z tyłu jak 99,9% ludzi nie wie jak michi wygląda i jakiego jest wzrostu?
"Świetne wyciszenie"? Panowie, z całym szacunkiem ale do czego je porównywaliście? Do Colta czy MX3?
W stosunku do tych aut każde inne aktualnie produkowane auto będzie "świetnie wyciszone".
Jeździłem nową szóstką z tym samym silnikiem i niestety ale powiedzenie że jest "świetnie wyciszona" jest delikatnie przesadzone.
Żeby taki test był testem, pasowałoby napisać o wyposażeniu auta, jego cenie, możliwych dodatkach itp.
Można pokusić się o podanie wzrostu osób testujących, miejscu za fotelem kierowcy (nawet podać w cm ilość miejsca), pobawić się w załadowanie bagażnika i pokazać na focie ile udało się zmieścić. Klub ma G-Techa, można potestować z jego użyciem, zmierzyć elastyczność. Coś o spalaniu by się zdało również.
Pomyślcie o tym na przyszłość, a wtedy będzie to miało coś wspólnego z testem. Bo na razie to jest króciutki opis tego jak to fajnie się jeździło.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi za tą krytykę, a dzięki temu kolejny "test" będzie ciekawszy
maruda
Grzybie. Nikt nawet nie tworzył tutaj atmosfery obiektywizmu. Tekst jest zlepkiem naszych wrażen. Jako pasjonaci, dalismy sobie prawdo do nacechowania tresci bardziej emocjami Profesjonalne testy znajdziesz w każdej gazecie motoryzacyjnej.
Przyjmuję krytykę jak najbardziej, jednak nie zgadzam się do konca. Własnie z racji specyfiki testu
Grzybie. Nikt nawet nie tworzył tutaj atmosfery obiektywizmu. Tekst jest zlepkiem naszych wrażen. Jako pasjonaci, dalismy sobie prawdo do nacechowania tresci bardziej emocjami Profesjonalne testy znajdziesz w każdej gazecie motoryzacyjnej.
Przyjmuję krytykę jak najbardziej, jednak nie zgadzam się do konca. Własnie z racji specyfiki testu
Ok, ale w takiej formie nie ma to nic w spólnego z testem.
Jak wspomniałem – to zwyczajny, krótki i baaardzo ogólny tekst że było fajnie. Nic więcej.
Nie wymagam obiektywizmu ale czegoś konkretniejszego niż "ekstra"
A skoro jest taka możliwość to warto byłoby trochę się pobawić i urozmaicić to o dodatki o których pisałem.
Jak wspomniałem – to zwyczajny, krótki i baaardzo ogólny tekst że było fajnie. Nic więcej.
Nie wymagam obiektywizmu ale czegoś konkretniejszego niż "ekstra"
A skoro jest taka możliwość to warto byłoby trochę się pobawić i urozmaicić to o dodatki o których pisałem.
nie przypisuję sobie etykiety profesjonalnego testera i zdaję sobie sprawę, że to tekscik i nic więcej. Nigdzie też nie wynosiłem go wyżej
Następny znow będzie lepszy. Ale chętnie poczytam wtedy następne marudzenia, żeby rozwinąc projekt w dobrą stronę
Następny znow będzie lepszy. Ale chętnie poczytam wtedy następne marudzenia, żeby rozwinąc projekt w dobrą stronę
Grzyby napisał(a):Do Colta czy MX3?
W moim przypadku do laguny III czy do superb To, że mam pod avatarem napisane "MX-3" nie znaczy, nie mam okazji siadać do innych aut Fakt, nikt o tym nie napisał.
Mimo wszystko ja bym nie podchodził do tego artykułu jako do testu. Nie mamy możliwości porównać konkurentów z tej samej klasy więc taki test jak napisałeś jest kompletnie bez sensu. Naszym błędem jest nazwanie tego testem. To miał być po prostu opis wrażeń z weekendu z nową mazdą. Taka też będzie idea kolejnych artykułów, lecz rozszerzona o Wasze spostrzeżenia.
Sami jesteśmy amatorami, słabo znającymi się na motoryzacji więc trudno wymagać testu na poziomie zawodowym. Dzięki Michałowi mamy możliwość sprawdzić na swój sposób każdy model z oferty i chcemy się tym po prostu na łamach klubu podzielić i oczywiście w ramach wdzięczności zareklamować salon. To był nasz pierwszy (a właściwie Zyga, bo ja noga jestem z kreatywnego pisania) i na pewno następny opis będzie ciekawszy. Twoje uwagi bardzo się przydadzą. Przyznam, że podczas jazdy byłem strasznie ubawiony i o sprawdzeniu wielu rzeczy o których piszesz nawet nie pomyślałem. Myślę, że z pomocą Michała jesteśmy w stanie rozszerzyć opis szóstki.
Krytyka bardzo wskazana. Jak już pisałem zabrała się za te zabawę dwójka amatorów
Zyg napisał(a):rozwinąc projekt w dobrą stronę
loockas napisał(a):na pewno następny opis będzie ciekawszy
I własnie o to chodzi w moim "marudzeniu"
Grzyby napisał(a):Zyg napisał(a):rozwinąc projekt w dobrą stronęloockas napisał(a):na pewno następny opis będzie ciekawszy
I własnie o to chodzi w moim "marudzeniu"
Wiem i własnie dlatego nie przyjmuję tego jak atak
Wiedziałem, że prędzej, czy pozniej wpadniesz pomędzic
też jechałem, choć króciutko tą właśnie Mazdą 6, ze swej strony mogę porównać ją ale niestety tylko na "pierwsze wrażenie" do Opla Insigni 2.0 CDTI 160KM (uboższa wersja wyposażenia),
Mazda jest wyciszona chyba troche gorzej ale dźwięk silnika benzynowego jest przyjemniejszy niż diesla więc się tego nie czepiam
pierwsze wrażenia z za kółka:
– w Insigni kierowca (pasażer z przodu też) jest mocno zabudowany przez kokpit, ktoś kto ma klaustrofobie nie będzie zadowolony,
– w Maździe 6 jest pod tym względem więcej miejsca (tak jak lubie)
ale wydaje mi się że Insignia jest nowocześniejsza w środku, ma więcej nowoczesnych rozwiązań
Mazda jest wyciszona chyba troche gorzej ale dźwięk silnika benzynowego jest przyjemniejszy niż diesla więc się tego nie czepiam
pierwsze wrażenia z za kółka:
– w Insigni kierowca (pasażer z przodu też) jest mocno zabudowany przez kokpit, ktoś kto ma klaustrofobie nie będzie zadowolony,
– w Maździe 6 jest pod tym względem więcej miejsca (tak jak lubie)
ale wydaje mi się że Insignia jest nowocześniejsza w środku, ma więcej nowoczesnych rozwiązań
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
No mnie się wewnątrz insygnia dużo bardziej podoba. Ta "zabudowa" nadaje taki sportowy charakter. Jednak auto wydaje się mniejsze wewnątrz. Insygnia to chyba jeden z głównych konkurentów Mazdy 6. Już się przekonałem, że nie ma aut idealnych. Zawsze trzeba iść na jakiś kompromis.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości