rxwawa napisał(a):bywam czasami w lodzi to kiedys wpodne to pogadamy
Autko niestety mam na działce 60 km od lodzi. Byłem nad zbiornikiem jeziorsko kiedy padł mi silnik i tam została zagarażowana maszyna.
rxwawa napisał(a): robie remonty kilka lat ale na halzingi nikt niema sposobu na naprawe
Wychodze z założenia, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jutro zabieram cylinder do znajomego na Politechnikę Łódzką, zostawię go im niech się drapią po głowie, mam już pewien pomysł, może da rade

Bede informował na bieżąco.
tco_tm napisał(a):Wykończenie utwardzające to na pewno chrom, a cała bieżnia jest stalową taśmą wciskaną na etapie produkcyjnym w aluminiowy odlew obudowy. Laicki instynkt podpowiada mi, że chromowanie i odpowiednie polerowanie przekroczy koszty poszukiwania zdrowej obudowy lub przekładki na sprawniejszy 13B. Zdaje się, że w dostępnym w sieci manualu Mitchell'a jest dokładnie rozpisane jakie uszkodzenia "pobocznicy" są dopuszczalne.
Dzieki, na pewno przydadzą mi się te informacje. Najwiekszy haczyk to różnica temperatur topnienia bieżni i obudowy aluminiowej, gdyby nie to byłby mniejszy problem.