FB – Regeneracja cylindra
Strona 1 z 1
Witam użytkowników forum, a w szczególności posiadaczy i fanów RX'a. Jestem właścicielem pierwszej generacji Rx-7 z '84. Dokładnie wczoraj "poćwiartowałem" silnik Wankla i okazało się, że jeden cylinder jest wybrany i ma wżery. Uszczelniacze do 12A znalazłem na amerykańskich stronach, raczej nie ma z tym problemu, ale co z cylindrem, czy można go zregenerować? Pozdrawiam.
- Od: 26 kwi 2009, 09:43
- Posty: 4
- Skąd: Łódź
- Auto: Rx-7
kolego tylko uzywka nikt tego nie regeneruie i raczei nikt niema do spszedania
SILNIK WANKLA OD A-Z ! WSZYSTKIE Japońce
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
rxwawa napisał(a):kolego tylko uzywka nikt tego nie regeneruie i raczei nikt niema do spszedania
Używki zwykle też są po lekkich przejściach, w dobrym stanie trudno znaleźć, sam mam 3 od tego silnika i każda ma jakieś zadrapania, albo lekkie wybranie. Nikt tego nie regeneruje, ale może warto by pokusić się o próbę, nie wiem tylko z czego zrobiony jest ten "tor" po którym ślizga się "trójkącik"
- Od: 26 kwi 2009, 09:43
- Posty: 4
- Skąd: Łódź
- Auto: Rx-7
bywam czasami w lodzi to kiedys wpodne to pogadamy robie remonty kilka lat ale na halzingi nikt niema sposobu na naprawe
SILNIK WANKLA OD A-Z ! WSZYSTKIE Japońce
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
urbanrx napisał(a):Nikt tego nie regeneruje, ale może warto by pokusić się o próbę, nie wiem tylko z czego zrobiony jest ten "tor" po którym ślizga się "trójkącik"
Wykończenie utwardzające to na pewno chrom, a cała bieżnia jest stalową taśmą wciskaną na etapie produkcyjnym w aluminiowy odlew obudowy. Laicki instynkt podpowiada mi, że chromowanie i odpowiednie polerowanie przekroczy koszty poszukiwania zdrowej obudowy lub przekładki na sprawniejszy 13B. Zdaje się, że w dostępnym w sieci manualu Mitchell'a jest dokładnie rozpisane jakie uszkodzenia "pobocznicy" są dopuszczalne.
urbanrx napisał(a):Witam użytkowników forum, a w szczególności posiadaczy i fanów RX'a. Jestem właścicielem pierwszej generacji Rx-7 z '84.
Witamy z radością.
the right man in the wrong place...
rxwawa napisał(a):bywam czasami w lodzi to kiedys wpodne to pogadamy
Autko niestety mam na działce 60 km od lodzi. Byłem nad zbiornikiem jeziorsko kiedy padł mi silnik i tam została zagarażowana maszyna.
rxwawa napisał(a): robie remonty kilka lat ale na halzingi nikt niema sposobu na naprawe
Wychodze z założenia, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jutro zabieram cylinder do znajomego na Politechnikę Łódzką, zostawię go im niech się drapią po głowie, mam już pewien pomysł, może da rade
tco_tm napisał(a):Wykończenie utwardzające to na pewno chrom, a cała bieżnia jest stalową taśmą wciskaną na etapie produkcyjnym w aluminiowy odlew obudowy. Laicki instynkt podpowiada mi, że chromowanie i odpowiednie polerowanie przekroczy koszty poszukiwania zdrowej obudowy lub przekładki na sprawniejszy 13B. Zdaje się, że w dostępnym w sieci manualu Mitchell'a jest dokładnie rozpisane jakie uszkodzenia "pobocznicy" są dopuszczalne.
Dzieki, na pewno przydadzą mi się te informacje. Najwiekszy haczyk to różnica temperatur topnienia bieżni i obudowy aluminiowej, gdyby nie to byłby mniejszy problem.
- Od: 26 kwi 2009, 09:43
- Posty: 4
- Skąd: Łódź
- Auto: Rx-7
Panowie jest sposób na zregenerowanie "bieżni", ale o tym później, nie chce zapeszac wiec nie bede sie rozpisywał. Można przywróci jej sprawnosc w 99 % oczywiscei bez kosztów się nie obedzie ale nie beda tak duże jak przypuszczałem. Co najlepsze jest w polsce firma ktora zregeneruje mi "pierścienie" wiec nie musze kupowa nowych.
- Od: 26 kwi 2009, 09:43
- Posty: 4
- Skąd: Łódź
- Auto: Rx-7
i jak tam postepy w regenaracji hausingów udalo sie?
swoja drogą tez kiedys drazylem ten temat i tylko jedna opcja wydala mi sie sensowna – napawanie plazmowe ale koszty obrobki przekraczaja zakup nowego wiec akcja bez sensu wsumie
swoja drogą tez kiedys drazylem ten temat i tylko jedna opcja wydala mi sie sensowna – napawanie plazmowe ale koszty obrobki przekraczaja zakup nowego wiec akcja bez sensu wsumie
- Od: 28 wrz 2007, 19:34
- Posty: 6
- Skąd: zabrze
- Auto: FC N/A 2 sztuki oraz BMW e36
urbanrx napisał(a):...i okazało się, że jeden cylinder jest wybrany i ma wżery. ...
czy ktos moze mnie naswietlic, z jakiego to powodu nastepują takie uszkodzenia?
czy to efekt eksplatacyjny, czy jakiegos zaniedbania?
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość