Czy ktoś z posiadaczy RX-7 z silnikiem 13B Twin Turbo (a dokladnie Sequential Twin Turbo) może mi powiedzieć jakie powinny być jałowe obroty?
Sądzę że obroty rzędu 700obr/min jakie miała oglądana przeze mnie Cosmo są za niskie. Czy mogło to powodowac drgania silnika przenoszące się nawet na kolumnę kierownicy? Dodam że przy lekkim naciśnięciu gazu do ok 900-1000obr wibracje całkowicie zanikają. Silnik ma normalną moc (odczucie w czasie jazdy) do 180kmh dochodzi rewelacyjnie, powyżej jest ogranicznik prędkości.
Obydwie turbiny działają wnioskując po sposobie rozwijania mocy.
Pozdrawiam
Marek
FC – Obroty jałowe w silniku 13B
Strona 1 z 1
jest tutaj jedno 13B ale nie TT
Obroty powinny byc takie jak w zwyklym aucie czyli kolo 860. Nic dziwnego ze ci sie dusi i drży przy 700. Zabierz sie za regulacje wolnych obrotow (pewnie masz gdzies tam srubke + zworka w gniazdku ) oraz wyczysc przepustnice razem ze wszystkimi kanalikami!
Piotruś ma dokumentacje do 13B rx7, zagadaj o regulacje wolnych obrotow bo na 100% jest takei samo.
Obroty powinny byc takie jak w zwyklym aucie czyli kolo 860. Nic dziwnego ze ci sie dusi i drży przy 700. Zabierz sie za regulacje wolnych obrotow (pewnie masz gdzies tam srubke + zworka w gniazdku ) oraz wyczysc przepustnice razem ze wszystkimi kanalikami!
Piotruś ma dokumentacje do 13B rx7, zagadaj o regulacje wolnych obrotow bo na 100% jest takei samo.
Less roof, more fun
Kilka słów ode mnie, bo nie lubię, gdy ktoś się wypowiada wprowadzając ludzi w błąd.
Jako moderator tej części strony powinieneś Fiveopac wypowiadać się z nieco większą rozwagą odpowiadając ludziom na pytania:
– na forum jest przynajmniej 4 użytkowników Rx-7 z podwójnym doładowaniem (Bogszar, Kamil, Andrzej, Rumpelstilski) ubolewam nad tym, iż mało się wypowiadają, ale to już inna para kaloszy,
– wolne obroty powinny być na poziomie ok. 750 obr/min
Jak chcesz uzyskać Marek konkretne odpowiedzi to uderzaj bezpośrednio do użytkowników.
Pozdrawiam
Fiveopac napisał(a):jest tutaj jedno 13B ale nie TT usmiech
Obroty powinny byc takie jak w zwyklym aucie czyli kolo 860. Nic dziwnego ze ci sie dusi i drży przy 700. Zabierz sie za regulacje wolnych obrotow (pewnie masz gdzies tam srubke + zworka w gniazdku ) oraz wyczysc przepustnice razem ze wszystkimi kanalikami!
Piotruś ma dokumentacje do 13B rx7, zagadaj o regulacje wolnych obrotow bo na 100% jest takei samo.
Jako moderator tej części strony powinieneś Fiveopac wypowiadać się z nieco większą rozwagą odpowiadając ludziom na pytania:
– na forum jest przynajmniej 4 użytkowników Rx-7 z podwójnym doładowaniem (Bogszar, Kamil, Andrzej, Rumpelstilski) ubolewam nad tym, iż mało się wypowiadają, ale to już inna para kaloszy,
– wolne obroty powinny być na poziomie ok. 750 obr/min
Jak chcesz uzyskać Marek konkretne odpowiedzi to uderzaj bezpośrednio do użytkowników.
Pozdrawiam
- Od: 7 cze 2004, 08:33
- Posty: 131
- Skąd: Opole
- Auto: RX-7 FC TII `91
Janusz zluzuj trochę Moderatorzy to ludzie, którzy opiekują się danym działem, nie koniecznie muszą wszystko na dany temat wiedzieć. Po prostu pilnują porządku.
RX-7 Rumpelstilskiego niestety zakończyła już swój żywot (a napewno jej motor), więc powinienem w tym przypadku powiedzieć –>
...życzę więcej poczucia humoru Januszku
RX-7 Rumpelstilskiego niestety zakończyła już swój żywot (a napewno jej motor), więc powinienem w tym przypadku powiedzieć –>
Janusz napisał(a):...nie lubię, gdy ktoś się wypowiada wprowadzając ludzi w błąd.
...życzę więcej poczucia humoru Januszku
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości