Nie zgłębiałem tematu ponieważ ja mam lekko odmieny plan
Trzeba by zapytać Kojota, jest szansa, że skrzynia z RX-8 pasuje do silnika z FD.
Wydaje mi się, że póki sie nie rozleci to nie ma co się spieszyć ze zmianą, zwłaszcza jak ktoś ma 6 MT.
No ale jeśli nie pasuje to wiadomo – skrzynia + wał + dyfer
Osprzęt też ważna sprawa, no jest turbo trzeba wstawić orurowanie, intercooler, kable itp itp.
Poza tym silnik z FD chyba nie pasuje idealnie, trzeba "trochę przebudować" to co jest pod maską i między błotnikami.
Komputer z 8 się chyba nie dogada z silnikiem z 7. Trzeba by stand-alone włożyć.
Reszta to już mniej ważne.
Hamulce z 8 dają radę, jak chcesz mieć seryjną moc z 7 to nie widzę potrzeby zmiany.
Kpacie – też zmiana fajna ale nie konieczna.
225 to nie jest wąska opona, na ulice spokojnie da radę.
Generlanie są to kosmetyczne zmiany. Jak ktoś będzie używał takiego auta na ulicy a nie na torze to raczej nie jest to konieczna zmiana.
W Polsce mamy tylko jedną RX-8 z silnikiem od FD, jeszcze nie jeździ, stoi u Kojota i chyba prędko nie wyjedzie więc raczej nikt tematu nie zgłębiał.
No chyba, że ja czegoś nie wiem – może Woz coś wie więcej, może Pit, może Kojot ?