Zestaw naprawczy / kolo zapasowe RX-8
1, 2
Niedlugo wybieram sie w podroz 1600 km w jedna strone wiec chcialem wiecej dowiedziec sie o zestawie naprawczym jak sie spisuje?
Jakiej wielkosci dziury jest w stanie naprawic ?
Jak dokladnie dziala ?
czy pozostawia po sobie szkody ?
Jak daleko mozna dojechac na naprawionym kole przez taki zestaw ?
Szukalem kola zapasowego/dojazdowki, ale nic nie znalazlem do RX-8.
Jakiej wielkosci dziury jest w stanie naprawic ?
Jak dokladnie dziala ?
czy pozostawia po sobie szkody ?
Jak daleko mozna dojechac na naprawionym kole przez taki zestaw ?
Szukalem kola zapasowego/dojazdowki, ale nic nie znalazlem do RX-8.
- Od: 10 mar 2010, 02:31
- Posty: 135
- Auto: Mazda RX-8 [231 PS]
Pierwsze słysze o zestawie naprawczym do RX-8.
Koło zapasowe występuje tylko jako dodatkowa opcja.
Nie widziałem żeby jakaś inna RX-8 oprócz mojej miała je zamontowane.
Nie wiem jak w UK ale na allegro raczej próżno szukać, zostaje tylko ASO.
Koło zapasowe występuje tylko jako dodatkowa opcja.
Nie widziałem żeby jakaś inna RX-8 oprócz mojej miała je zamontowane.
Nie wiem jak w UK ale na allegro raczej próżno szukać, zostaje tylko ASO.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
jest coś takiego jak zestaw naprawczy, na ebayu w UK widziałem takowe do kupienia, na allegro też raz było, jest w nim kompresorek, pianka i parę fantów umożliwiających naprawę kółka. Mówię oczywiście o zestawie dedykowanym do Rexa
- Od: 7 lut 2009, 22:11
- Posty: 137
- Skąd: Strzyżów / Miłocin
- Auto: słoniu, franio, złomek, pomarańczka
Czyli mazda nie dawala zapasowki w standardzie w rx-8. dlatego jeszcze nie znalazlem kola. Ja u siebie mam box z zestawem naprawczym. ale szczerze nie mialem jeszcze okazji uzyc tej pianki wiec nie wiem jak sie spisuje w praktyce.
- Od: 10 mar 2010, 02:31
- Posty: 135
- Auto: Mazda RX-8 [231 PS]
Cześć,
Każda RX8 która opuszczała salon, była standardowo wyposażona w zestaw naprawczy który składa się z: kompresora, zapasowego wentyla i klucza do wentyla, płynu wulkanizacyjnego. Rozwiązanie się sprawdza przy małych i prostych uszkodzeniach typu wkręt w czoło opony, czy gwóźdź.
Akcesoryjnym doposażeniem była 18 calowa felga aluminiowa z oponą pompowaną – czyli koło dojazdowe umożliwiające jazdę do 80 km/h.
I teraz sugestie: lepiej (czyt. pewniej, taniej i bezpieczniej, wygodniej) zainwestować w koło (ja kupiłem używkę na allegro za 350 zł). Moja przygoda to wjazd w dziurę i uszkodzenie boku opony – jest to usterka nie do naprawienia przy pomocy zestawu naprawczego – pozostaje albo laweta, albo taxi i koło do warsztatu plus powrót – koszt takiej wątpliwej przyjemności jest większy niż zakup koła.
Jak poszukacie na e-bayu (USA) to znajdziecie taki zestaw: koło plus elementy montażowe (umożliwiają trwałe przykręcenie koła do uchwytu w bagażniku, żeby nie przesuwało się podczas podróży).
Polecam takie rozwiązanie zwłaszcza tym użytkownikom, którzy jeżdżą "dalej niż 5 km od domu" i często podróżują RX.
Pozdrawiam Trust
Każda RX8 która opuszczała salon, była standardowo wyposażona w zestaw naprawczy który składa się z: kompresora, zapasowego wentyla i klucza do wentyla, płynu wulkanizacyjnego. Rozwiązanie się sprawdza przy małych i prostych uszkodzeniach typu wkręt w czoło opony, czy gwóźdź.
Akcesoryjnym doposażeniem była 18 calowa felga aluminiowa z oponą pompowaną – czyli koło dojazdowe umożliwiające jazdę do 80 km/h.
I teraz sugestie: lepiej (czyt. pewniej, taniej i bezpieczniej, wygodniej) zainwestować w koło (ja kupiłem używkę na allegro za 350 zł). Moja przygoda to wjazd w dziurę i uszkodzenie boku opony – jest to usterka nie do naprawienia przy pomocy zestawu naprawczego – pozostaje albo laweta, albo taxi i koło do warsztatu plus powrót – koszt takiej wątpliwej przyjemności jest większy niż zakup koła.
Jak poszukacie na e-bayu (USA) to znajdziecie taki zestaw: koło plus elementy montażowe (umożliwiają trwałe przykręcenie koła do uchwytu w bagażniku, żeby nie przesuwało się podczas podróży).
Polecam takie rozwiązanie zwłaszcza tym użytkownikom, którzy jeżdżą "dalej niż 5 km od domu" i często podróżują RX.
Pozdrawiam Trust
- Od: 9 kwi 2008, 21:27
- Posty: 26
- Auto: RX-8
Ja mam koło dojazdowe do RX-8, które kupiłem osobno, ale nie jest to 18' jak napisał trust tylko 17'. Seryjnie nie miałem tego całego koła dojazdowego, tylko zestaw naprawczy, z którym auto sprowadziłem z USA, były w nim te wszystkie gadżety typu kompresor itd., bez tej "cudownej pianki"(pewnie wykorzystał ją poprzedni właściciel w USA). Koło dojazdowe jest z takim pałąkiem do zamocowania pod skosem w bagażniku. Zajmuje to dużo miejsca i nie chciało mi się tego montować, po za tym nie wiem jak i do czego to przymocować (mam pałąk, koło, zestaw śrub i jeszcze kilka innych gadżetów do zestawu).
Koło dojazdowe jest zdecydowanie pewniejsze no i jeszcze nigdy nie widziałem tak wypasionej dojazdówki , żółta szprychowana felga enkei w rozmiarze 17'.
Koło dojazdowe jest zdecydowanie pewniejsze no i jeszcze nigdy nie widziałem tak wypasionej dojazdówki , żółta szprychowana felga enkei w rozmiarze 17'.
- Od: 8 cze 2009, 12:55
- Posty: 184
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8 (2006r. 231 KM)
Mniejsze tarcze mają auta które nie mają tzw. 'sport suspension' – widac po wpisaniu VIN. Są to podstawowe wersje z automatyczną skrzynią z USA i podstawowe 192KM z EU.
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości