Jestem świeżo po wymianie sprzęgła.
Zestaw jest taki:
ACT 6 Pad Spring Race
Koło zamachowe ACT ProLite
Przeciwwaga ACT
Zaznaczę że stare sprzęgło było na wykończeniu, wystarczyło przytrzymać
nogę na sprzęgle przez kilka sekund aby pedał wpadł w podłogę, slizgało się trochę
ogólnie było do wymiany.
Plusy zestawu:
– odczuwalna różnica przy wkręcaniu się silnika w niższym zakresie obrotów
– reakcja na pedał gazu jest natychmiastowa
– po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają momentalnie
– biegi wchodzą jak masełko, zmiana trwa dosłownie mniej niż pół sekundy
– obniżył się moment obrotów przy których odczuwalne jest zwiększenie przyspieszenia
jeżeli wcześniej czułem to przy ok 5tyś to teraz jest to 4 tyś
– bardzo przyjemne efekty dźwiękowe
– pedał jest tylko nieznacznie twardszy
Niestesty są też minusy. Okazało się bowiem w jakiej kondycji jest skrzynia biegów.
Jest w kiepskiej, wymieniłem w niej olej i ewidentnie ktoś próbował eleminować
luzy dolewając ceramizer. Przy tym zestawie nie ma mowy o czymś takim jak jazda na
półsprzęgle. Start musi być dynamiczny. Udaje mi się 2 na 5 razy ruszyć "z kopyta"
W przeciwnym wypadku powstaje kaczka i słychać nieprzyjemny klekot ze skrzyni. Tak
jak miałem na początku problem z płynną zmianą biegów, tak teraz muszę się uczyć startować.
Ale za to jak już jadę to........ Mogę to porównać do jazdy gokartem.
Podziękowania dla kolegi marco7 który zajął się kompleksowo zakupem zestawu i wszystkimi formalnościami.
