Zarejestrowano przerywanie zapłonu w cylindrze 1
Napisane: 14 mar 2009, 00:48
Witam forumowiczów. Jestem świeżym posiadaczem Rexa.
Nabyłem bardzo fajny egzemplarz. Po uporaniu się z podłogą i efektami uderzenia kamienia w korek ( odpływowy ? ) montowany w podłodze, pojechałem sobie prześwietlić wozik.
Test komputerowy wyrzucił taki błąd:
"Zarejestrowano przerywanie zapłonu w cylindrze 1"
Zapala się także żółta kontrolka silnika, przy przyspieszaniu zaczyna migotać, aby
finalnie ponownie się zapalić.
Jestem już umówiony na przeglądzik ale może ktoś przerabiał taki temat i coś zasugeruje ? Coś pomocnego...
______________
Czy ktoś z was wyjmował gumową osłonkę lewarka od zmiany biegów ? Poprzedni właściciel tak zrobił w celu uzyskania lepszych wrażeń dźwiekowych w środku pojazdu. Założyłem ją z powrotem ale potem zdemontowałem. Uzależniłem się od odgłosów skrzyni i sprzęgła. Powyżej 6k rpm słychać w środku świst jakby startował F16. Ogólnie ciekawa sprawa.
PS. Proszę o ciepłe przyjęcie do grona miłośników Rexa
Nabyłem bardzo fajny egzemplarz. Po uporaniu się z podłogą i efektami uderzenia kamienia w korek ( odpływowy ? ) montowany w podłodze, pojechałem sobie prześwietlić wozik.
Test komputerowy wyrzucił taki błąd:
"Zarejestrowano przerywanie zapłonu w cylindrze 1"
Zapala się także żółta kontrolka silnika, przy przyspieszaniu zaczyna migotać, aby
finalnie ponownie się zapalić.
Jestem już umówiony na przeglądzik ale może ktoś przerabiał taki temat i coś zasugeruje ? Coś pomocnego...
______________
Czy ktoś z was wyjmował gumową osłonkę lewarka od zmiany biegów ? Poprzedni właściciel tak zrobił w celu uzyskania lepszych wrażeń dźwiekowych w środku pojazdu. Założyłem ją z powrotem ale potem zdemontowałem. Uzależniłem się od odgłosów skrzyni i sprzęgła. Powyżej 6k rpm słychać w środku świst jakby startował F16. Ogólnie ciekawa sprawa.
PS. Proszę o ciepłe przyjęcie do grona miłośników Rexa