Strona 1 z 2
Auto z USA – co z licznikiem?

Napisane:
24 maja 2008, 04:25
przez graft
Na wstępie chciałbym powitać wszystkich forumowiczów, gdyż jest to mój pierwszy post.
Przymierzam się do zakupu RX8-ki za oceanem, rocznik 2004-2005. W zasadzie to większość odpowiedzi i opinii wyczytałem już na forum. Jedyne co mnie zastanawia, to czy jest możliwość samodzielnego przestawienia licznika oraz prędkościomierza na kilometry?
Ewentualnie, na co jeszcze zwrócić uwagę przy zakupie?
Pozdrawiam

Napisane:
25 maja 2008, 07:46
przez marspi łódź
co do licznika to nie ma problemu przy zegarach jest mały przycisk wystarczy wcisnac i przytrzymac i wszystko ładnie się zmienia na km/h

Napisane:
29 wrz 2008, 16:39
przez smok79
Jest wiele spraw na które powinieneś zwrócić uwagę po
1 to czy kupujac rx z stanów to czy był zalany czy tez nie
2 czy był serwisowany bo to jest bardzo wazne w rx
3 przygotuj sie do sprowadzania oleju z stanóe i paru innych rzeczy
4 jeśli możesz to sam spakuj autko na prom i zamów kontener na gorze a nie na dole a to ze wzgledu na dostawanie się słonej wody do kontenera
ps. moja własna opinia lepiej ściągnąć rx ze stanów bo ma lepsze osiągi to znaczy więcej koni i przede wszystkim jest lżejszy o ponad 100 – 150 kg( to zależy od wyposażenia) od europejskiej wersji a to duzoooooo

Napisane:
29 wrz 2008, 17:42
przez Retro
Sprowadzać olej ze stanów ? A po co ?
W salonie Mazdy można Dixelie qpić... co prawda ma ciut inne paramatery ale da się na tym jeździć...

Napisane:
29 wrz 2008, 19:50
przez aybabtu
smok79 napisał(a): bo ma lepsze osiągi to znaczy więcej koni
?
smok79 napisał(a): i przede wszystkim jest lżejszy o ponad 100 – 150 kg( to zależy od wyposażenia) od europejskiej wersji a to duzoooooo

tzn co jest lzejsze? klimatyzacja? radio? wycieraczki?

Napisane:
30 wrz 2008, 18:10
przez Deniorek
Rexy z USA i Europy różnią się być może tylko układem hamulcowym i zawieszeniem. Oprócz tego kilka spraw wizualnych, ale tak to chyba niczym. Pierwszy raz słyszę, że Amerykanin (takiego mam) jest lżejszy niż Europejczyk.


Napisane:
2 paź 2008, 10:07
przez Lucky RX
Żeby jeden Rex od drugiego był lżejszy o 100 – 150 kg to chyba musiałby mieć całe nadwozie z tworzywa


Napisane:
3 paź 2008, 07:11
przez Deniorek
Trzeba wyrzucić amerykańskiego pasażera z nadwagą i akurat będzie 100-150 kilo mniej.


Napisane:
3 paź 2008, 13:22
przez a_kacper86
Sprawdź dokładnie rocznik auta najlepiej na tabliczce w progu od strony kierowcy. Bo w USA w dowodzie rejestracyjnym piszą model a nie rok produkcji. Ja przez to miałem problemy z zarejestrowaniem auta, bo wszystkie dokumenty były na rok 2005 a faktycznie auto było wyprodukowane 09-2004.
smok79 napisał(a):4 jeśli możesz to sam spakuj autko na prom i zamów kontener na gorze a nie na dole a to ze wzgledu na dostawanie się słonej wody do kontenera
Nie spotkałem się jeszcze z zalanym kontenerem a z USA brałem już 4 kontenery i nie zawsze były to samochody. W kontenerach są przewożone różne rzeczy i po zamknięciu nikt nie wie co jest w środku żeby ustawiać je na dole czy górze, które mogą a które nie mogą być zalane itp.
smok79 napisał(a):3 przygotuj sie do sprowadzania oleju z stanóe i paru innych rzeczy
Potwierdzam. Sam kupuję oleje itp w USA ze względu na cenę. W tym roku zaoszczędziłem w ten sposób ponad 1500 zł. Więc opłaca się nawet ponieść koszty wysyłki.

Napisane:
24 paź 2008, 23:51
przez smok79
tyczy sie to panów Lucky RX i Deniorek Kazdy z was jest niezłym znawcą i wszyscy staraj się pokazać ze są mądrzejsi od poprzedników spoko luz to pewnie na ty polega pomagać innym forumowiczom na tym forum
-co do wagi rx to poczytaj dokładnie a sam sie zdziwisz? ale nie oczywiscie zaraz stwierdzisz ze to ja sie myle bo przecicez jak by to byc mogło ze ktos moze miec cos innego cos lepszego bo przeciez wy tego nie macie, zal mi was bo pewnie jesteście typem zazdrosnego człowieka...... i szkoda słów na was
a jeszcze gdybym dodał do tego ze mój rx jest po modyfikacjach i tonie tylko na silniku i kompie to już całkowicie by was krew zalała i pewnie stwierdzicie ze to jest nie możliwe
-Panie a_kacper86 co do zalanego kontenera to akurat ja miałem taki.. jesli nie wierzysz to co może sam sobie po korodowałem niektóre elementy stalowe albo jeszcze lepiej wszystkie aluminiowe elementy pokryłem patyną bo strasznie mi się nudziło i nie miałem co robić a możne fotki kontenera wysłać na dowód hmmm... to ze ty sprowadziłeś 4 kontenery ze stanów to nie czyni cie super znawca ja akurat sprowadziłem ich o wiele więcej i akurat ten się trafił taki no i pewnie sam sobie szkody wyrządziłem poprzez ten pechowy zalany kontener i co.... zrobisz jeden z drugim panowie eksperci pamiętaj to ze czegoś nie widzisz to znaczy ze tego nie mam bo szydzenie zawsze przychodzi najłatwiej ale to tylko tym mało inteligentnym wcześniej zapytaj poszukaj innych opinii a potem sprawdź czy ktoś kłamie czy mówi prawdę......... szkoda słów na was

Napisane:
25 paź 2008, 10:21
przez Deniorek
smok79 napisał(a):tyczy sie to panów Lucky RX i Deniorek Kazdy z was jest niezłym znawcą i wszyscy staraj się pokazać ze są mądrzejsi od poprzedników spoko luz to pewnie na ty polega pomagać innym forumowiczom na tym forum
-co do wagi rx to poczytaj dokładnie a sam sie zdziwisz? ale nie oczywiscie zaraz stwierdzisz ze to ja sie myle bo przecicez jak by to byc mogło ze ktos moze miec cos innego cos lepszego bo przeciez wy tego nie macie, zal mi was bo pewnie jesteście typem zazdrosnego człowieka...... i szkoda słów na was
a jeszcze gdybym dodał do tego ze mój rx jest po modyfikacjach i tonie tylko na silniku i kompie to już całkowicie by was krew zalała i pewnie stwierdzicie ze to jest nie możliwe
-Panie a_kacper86 co do zalanego kontenera to akurat ja miałem taki.. jesli nie wierzysz to co może sam sobie po korodowałem niektóre elementy stalowe albo jeszcze lepiej wszystkie aluminiowe elementy pokryłem patyną bo strasznie mi się nudziło i nie miałem co robić a możne fotki kontenera wysłać na dowód hmmm... to ze ty sprowadziłeś 4 kontenery ze stanów to nie czyni cie super znawca ja akurat sprowadziłem ich o wiele więcej i akurat ten się trafił taki no i pewnie sam sobie szkody wyrządziłem poprzez ten pechowy zalany kontener i co.... zrobisz jeden z drugim panowie eksperci pamiętaj to ze czegoś nie widzisz to znaczy ze tego nie mam bo szydzenie zawsze przychodzi najłatwiej ale to tylko tym mało inteligentnym wcześniej zapytaj poszukaj innych opinii a potem sprawdź czy ktoś kłamie czy mówi prawdę......... szkoda słów na was
Typ człowieka obrażającego się za nic, o nic, nie wiadomo dlaczego.
Moją odpowiedź masz w temacie o olejach. Ja uznaję taką zasadę, że jak mi coś nie pasuje (jak np. rzekoma zasada, że na tym forum są tylko ludzie wymądrzający się i zazdrośni o nie wiadomo o co) to po prostu olewam i nie udzielam się. Niczego nikomu nie zazdroszczę, ale skoro jesteś znaaaawca. Sprowadziłeś tyyyyle kontenerów, to chyba nie pokazuje wcale, że nie jesteś pozer.

A tak w ogóle to po raz kolejny sorry za cokolwiek. Nie zamierzam się z nikim kłócić, sam wprowadzasz tutaj negatywną atmosferę. Rozumiem to, że jedni obrażają się szybciej od innych, ale tacy są już ludzie.


Napisane:
25 paź 2008, 13:01
przez Marco7
smok79 napisał(a):ps. moja własna opinia lepiej ściągnąć rx ze stanów bo ma lepsze osiągi to znaczy więcej koni i przede wszystkim jest lżejszy o ponad 100 – 150 kg( to zależy od wyposażenia) od europejskiej wersji a to duzoooooo
Nie prawda. Osiągi mają identyczne (ze wskazaniem że amerykańska jest wolniejsza ciut ze względu na wagę).
Amerykańska wersja ze względu na więcej wyposażenia waży więcej. Chodzi tu o wersję z sterowaniem otwierania bramy np.
Pozdrawiam


Napisane:
27 paź 2008, 11:00
przez Lucky RX
smok 79 a po czym stwierdzasz, że amerykańska RX8 jest lżejsza od europejskiej skoro nawet nie wiesz czy ta różnica to 100 czy 150 kg.

Napisane:
27 paź 2008, 20:21
przez Retro
Smok skoro uważasz, że masz rację to może się z nami podzielisz informacjami dlaczego ReXy z USA są lżejesze bo na narzie to podajesz info bez żadnych argumentów i to Ty póki co wychodzisz na tego co się przechwala i jest lekko mówiąc niedouczony...
Zapodaj jakieś argumenty, chętnie się pewnie z nimi wszyscy zapoznamy.
Ja mam Rexa ze stanów i w dowodzie mam 1390 kg, a Panowie z Europy... ?

Napisane:
28 paź 2008, 10:55
przez Lucky RX
Ja w wersji europejskiej mam również 1390 kg.

Napisane:
29 paź 2008, 10:27
przez żabcia
hmm... moja też z USA i mam w dowodzie jak byk 1372 kg....

może ją zważyli przed zamontowaniem foteli?


Napisane:
29 paź 2008, 16:05
przez icus76
jesli chodzi o wage samochodu z usa , to bedziecie mieli taka jaka wam na stacji diagnostycznej wpisza , a oni to biora z tabeli jaka maja . wiec waga jaka macie wpisana na dowodzie nie koniecznie bedzie waga rzeczywista .

Napisane:
29 paź 2008, 16:17
przez icus76
a jezeli chodzi o scislosc to podstawowa wersja europa to 3053 lb czyli 1384 kg a wersja usa to 3029 lb czyli 1373 kg czyli jest to nie 100- 150 kg a zaledwie 11 kg ( w przyblizeniu ) . sa to sprawdzone informacje zaczerpniete z katalogow mazda .

Napisane:
30 paź 2008, 13:44
przez Deniorek
U mnie 1390 kg.

Napisane:
30 paź 2008, 19:02
przez Retro
icus76 napisał(a):a jezeli chodzi o scislosc to podstawowa wersja europa to 3053 lb czyli 1384 kg a wersja usa to 3029 lb czyli 1373 kg czyli jest to nie 100- 150 kg a zaledwie 11 kg ( w przyblizeniu ) . sa to sprawdzone informacje zaczerpniete z katalogow mazda .
To nie jest przypadkiem różnica w manualu i automacie ... ?