Piotruś napisał(a):Pineapple Racing (firemka, która ma jakieś tam osiągnięcia w rotacjach)
1 slysze. Znam duzo firm, ktore maja jakies tam osiagniecia w wanklach, ale o tej nigdzie nie slyszalem, nie widzialem, nie wyczytalem na forum.
Piotruś napisał(a):rozwojowość silnika bardzo dyskusyjna
Raczej wiekszosc silnikow N/A nie daja sie latwo podkrecac wybierajac droge tuningu N/A. Mam na mysli tutaj sportowe auta a nie civici itp. Z turbem to inna sprawa. Auto, ktore fabrycznie ma turbo, to wiadomo, ze jest duzo latwiejsza baza na bawienei sie moca. Renesis ma wysoka kompresje + wankiel, wiec wiadomo, ze z turbem dlugo sie nie pojezdzi bez problemow. Uturbianie renesisa, to delikatna sprawa. Trzeba duzo wysilku, zeby te silniki byly w miare zywotne. Jest pare firm, ktore robia to z sukcesem i jak narazie bez wiekszych problemow. Sa gotowe kit-y od 300 do 400 kucy +, ktore jezdza, a nie jak chocby greddy, ktory nie dosc ze nie jezdzi, to jeszcze pada.