Witam wszystkich forumowiczow i klubowiczow!
Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem Mazdy RX-8 HP (231 KM) Revolution
Mam pytanie do wlascicieli RX-8 co do wyposazenia:
Czy ktos z was posiada w swojej RX-8 HP (231 KM) w wersji Revolution "Asystenta parkowania" czyli jak mi sie wydaje czujnikow parkowania – mialy byc w tej wersji w wyposazeniu standardowym a ich nie mam...
Czy macie w swoich RXach zestaw naprawczy do kol z kompresorem i kompaktowe kolo zapasowe? Tego tez nie mam...
Pozdrawiam.
Wyposazenie standardowe RX-8
Strona 1 z 1
koła miało nie być i nie ma
czujników miało nie być i nie ma
zestaw naprawczy miał byc i jest
zapas dokupiłem za 300 zeta bo wole sie na nim dotoczyc do wulkanizatora
niz zasyfic opone i wymieniac potem 2 opony (na oś)
czujników miało nie być i nie ma
zestaw naprawczy miał byc i jest
zapas dokupiłem za 300 zeta bo wole sie na nim dotoczyc do wulkanizatora
niz zasyfic opone i wymieniac potem 2 opony (na oś)
U mnie jeste asystent. Mam taką czarną narośl w prawym tylnym słupku (żeby przez ramie było łatwo widać) z diodami i pikaczem. No, a w zderzaku 4 kółka.
renesis!
- Od: 28 sie 2007, 18:23
- Posty: 13
- Auto: RX-8 (231HP) Revolution
Mike54 napisał(a):zapas dokupiłem za 300 zeta bo wole sie na nim dotoczyc do wulkanizatora niz zasyfic opone i wymieniac potem 2 opony (na oś)
A jezeli mozna wiedziec – to gdzie kupiles ten zapas i czy to jest dedykowany do RX-8 czy jakis inny?
Kapral_Przemo napisał(a):U mnie jeste asystent. Mam taką czarną narośl w prawym tylnym słupku (żeby przez ramie było łatwo widać) z diodami i pikaczem. No, a w zderzaku 4 kółka.
A czy miales go w standradzie i w jakiej wersji masz samochod? Czy nie jest to czasem wersja amerykanska?
RX-8 HP Revolution
Xsara VTS
Xsara VTS
- Od: 29 lis 2007, 11:09
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: RX-8
zwykle stalowe "uniwersalne" koło
kupilem u tego kolesia
http://www.beretta.waw.pl/
ma taka budke pod wawą i mozna cos dobrac na miejscu – ale nie jest latwo
jechalem w gory wiec chcialem cos kupic od reki, wzialem taka ktora pasuje tylko na tylna os – z przodu sie nie miesci na zaciski...
Mysle ze da sie cos u niego zamowic zeby pasowalo na obie osie
wiec jak zlapie z przodu musze wymienic dwa kola
ale lepsze w trasie to niz nic...
aybabtu – skoro Mazda sprzedaje to istnieje, to raczej pytanie czy mozna kupic za rozsadne pieniadze a nie za 1800zł czy ile tam sobie licza...
kupilem u tego kolesia
http://www.beretta.waw.pl/
ma taka budke pod wawą i mozna cos dobrac na miejscu – ale nie jest latwo
jechalem w gory wiec chcialem cos kupic od reki, wzialem taka ktora pasuje tylko na tylna os – z przodu sie nie miesci na zaciski...
Mysle ze da sie cos u niego zamowic zeby pasowalo na obie osie
wiec jak zlapie z przodu musze wymienic dwa kola
ale lepsze w trasie to niz nic...
aybabtu – skoro Mazda sprzedaje to istnieje, to raczej pytanie czy mozna kupic za rozsadne pieniadze a nie za 1800zł czy ile tam sobie licza...
Mike54 napisał(a):wiec jak zlapie z przodu musze wymienic dwa kola
ale lepsze w trasie to niz nic...
Czytałem na jakims niemieckim forum, ze jak zlapiesz gume z tylu to powinienes przelozyc kola z przodu na tył, a zapas dac na przód. Gosc argumentował to tym, że jezeli zapas ma inny rozmiar niz normalne koło to coś sie moze podziac z dyferencjałem. Nie znam sie na tym, może to jakas bzdura, ale chyba po to jest dyferencjał zeby sie nie działo.
I zgadza sie, oryginalna dojazdówka do RX8 to koszt ponad 600 Euro o.O
pozdrawiam,
aybabtu
- Od: 13 lip 2007, 13:18
- Posty: 180
- Skąd: krakówek
- Auto: RX-8 Revolution SP
no wiesz co – nie pomyslalem
ale nie sprawdzalem nawet jaka mam srednice dokladnie – jezeli jest to taka sama srednica to mozna jechac – z drugiej strony nie wydaje mi sie zeby byla duza...
Poza tym, ze wiem po co jest LSD, to nie wiem na ile problematyczne dla niego jest przejechanie kilku km na kolach roznej wielkosci... efekt byl by podobny do jazdy caly czas po rondzie (wewnetrzne kolo krecilo by sie caly czas z inna predkoscia niz zewnetrzne)
ale nie sprawdzalem nawet jaka mam srednice dokladnie – jezeli jest to taka sama srednica to mozna jechac – z drugiej strony nie wydaje mi sie zeby byla duza...
Poza tym, ze wiem po co jest LSD, to nie wiem na ile problematyczne dla niego jest przejechanie kilku km na kolach roznej wielkosci... efekt byl by podobny do jazdy caly czas po rondzie (wewnetrzne kolo krecilo by sie caly czas z inna predkoscia niz zewnetrzne)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości