Strona 1 z 1

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 3 cze 2010, 19:30
przez marcinRX8
Witam Wszystkich! Jestem swiezo upieczonym posiadaczem RX8 (zaledwie tydzien) i juz mam problem :( Pisze tutaj bo mysle ze to pytanie o cewki! Otorz kiedy silnik schodzi ponizej 1000rpm zaczyna drgac. Nie zawsze, i nie za kazdym razem tak samo, a niekiedy to tak, jak by mial zaraz zgasnac... heh :( Mieszkam w UK i stojac po kilka minut na swiatlach, badz w korku staje sie to uciazliwe. Podjechalem dzis do serwisu, ale 2 mechanikow (podobno specow) nie potrafilo stwierdzic co jest przyczyna. Kiedy zasugerowalem, ze to moze cewki odpowiedzieli ze ....... moze cewki ---co za matoly <glupek2> <glupek2> !! Czy istnieje jakis "polski" sposob aby je sprawdzic, bo serwis z checia juz mi je chcial wymienic – kolejny absurd! Dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam wszystkich szczesliwych posiadaczy tego przepieknego autka!!!

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 3 cze 2010, 22:44
przez 3eci
gdzie byles na tym serwisie ? Pali sie jakas kontrolka ?

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 3 cze 2010, 22:55
przez marcinRX8
mIeszkam w Northampton i tu wlasnie odwiedzilem serwis. Nic sie nie pali – zadna kontrolka. Silniczek chodzi jak brzytwa do samego konca – do bzyczka :) Tylko jak zejdzie ponizej tysiaczka i zatrzyma sie w granicach 750-800 obrotow zaczyna nim dygotac. A jak juz wlacze klime to mam wrazenie ze zaraz zdechnie...

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 3 cze 2010, 23:44
przez 3eci

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 3 cze 2010, 23:51
przez marcinRX8
Mysle ze to nie skrzynia bo pracuje elegancko. Co prawda slychac lozysko oporowe ale to podobno normalne w tym autku.

Poduszki silnika

PostNapisane: 4 cze 2010, 08:25
przez Retro
Każdego RXa telepie na niskich obrotach, jednych mniej, inncyh bardziej.
Przyczyn może być kilka.
Na początek sprawdź sobie poduszki pod silnikiem <ok>

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 4 cze 2010, 10:00
przez marcinRX8
Moze moje pytanie nie bylo do konca precyzyjne... Te drgania przechodza na karoserie i cale autko dygota. Moze to rzeczywiscie poduszka. Postaram sie to dzis sprawdzic i dam znac co i jak. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 4 cze 2010, 19:27
przez Deniorek
Jeżeli wibracje przenoszą się na karoserię to raczej zacząłbym od sprawdzenia poduszek silnika (padają bardzo często w ósemkach).

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 4 cze 2010, 23:44
przez vinyl997
jak łatwo sprawdzić te poduszki?

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 7 cze 2010, 18:26
przez Deniorek
Żaden "domowy" sposób nie jest mi znany na sprawdzenie poduszek. ;)

Re: Padnięte cewki

PostNapisane: 8 cze 2010, 00:07
przez 3eci
Nie wiem jakie jest tam dojscie do poduszek silnika ale powinienes sprawdzic to wizualnie. Czy na gumach widac przetarcia.

wpisalem cos w google, poszukaj. Nie koniecznie musi byc to mazda.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=96390 czasami tez mozna sie usmiac :P