Strona 1 z 1

Koszty serwisu

PostNapisane: 10 wrz 2008, 19:20
przez MazdaRx8FAn
A ile kosztuje Serwisowanie ?? Mazdy RX-8

PostNapisane: 10 wrz 2008, 21:04
przez Deniorek
Dużo i mało zarazem. :P

Wybacz tą małą ironię. Zależy o co pytasz. Zależy gdzie chcesz ją serwisować. itd. itp. Samochód jak na razie u mnie nie wymagał żadnego niepotrzebnego wkładu finansowego bo zwyczajnie się nie psuł i mam nadzieję, że tak pozostanie. Kwestia pełnego przeglądu z wymianą oleju to ostatnio 366 zł. Wydaje mi się, że nie jest to drogo. W innych kwestiach Ci niestety nie pomogę bo zwyczajnie nie wiem. Nic nie wymieniałem.

PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:47
przez Retro
W serwisie Mazdy (w Warszawie) ok 1000 zł + części.
Przegląd co 20 tyś.

PostNapisane: 11 wrz 2008, 20:07
przez aybabtu
U Dygi w Katowicach za wszystko standardowe (z czesciami) oprocz klimy ok 800 zl

PostNapisane: 12 wrz 2008, 19:22
przez MazdaRx8FAn
Ale chciałbym wiedziec mówisz o pełnym serwisowaniu czyli tam przejechałeś juz okres docierania ileś tam kilometrów 3000tys KM i pojechałes go serwisowac posprawdzali wszystko i wymieniłees tylko olej płacąc 366zł a gdyby tak przyszło wymienic amortyzatory to ile by cie to kosztowało ?? jesli wiesz oczywsicie ?? i co ile kilometrów jezdzi sie na Servisowanie czy tylko raz w roku albo gdy ci sie cos zepsuje ?? jak to wygląda ??

PostNapisane: 12 wrz 2008, 19:56
przez Retro
Nie byłem w serwisie jeszcze i raczej tam nie pojadę.
Dzwoniłem do serwisu, żeby się dowiedzieć co i jak.
Moja Madzia ma przejechane 73,500 km . Przy tym stanie licznika jeden przegląd jest po 60,000 tyś następy przy 80,000 – czyli wychodzi, że przegląd się robi co 20,000 km.

Co do ceny amortyzatorów to Ci nie powiem bo nie jest wliczona w przegląd.
Przegląd to wymiana płynów + sprawdzenie stanu technicznego pojazdu i ew naprawy (robocizna), ale nowe części to już osobne koszty.

Także przegląd = 1000 zł + części.

PostNapisane: 12 wrz 2008, 23:49
przez Deniorek
Ja mam Amerykańca, dlatego moje przeglądy to samowolka już (nie mam gwarancji na Europę). 366 zł za zbadanie ogólnego stanu pojazdu, wymianę oleju i innych płynów oraz filtrów (w ASO). Innych cen Ci nie podam, bo zwyczajnie nie wiem. Nie było żadnej potrzeby wymieniania czegokolwiek. Mój Rex ma obecnie przebieg coś koło 47500. I mam nadzieję, że w najbliższym czasie nie będą mnie czekać żadne wydatki związane z moim żółtkiem. Z resztą na zimę będzie bardzo oszczędzany. :)

PS: Za zmianę oleju w Niemczech zapłacisz nawet tylko niecałe 10 euro. :) plus olej, który jest o niebo tańszy niż Polsce. A i ludzie patrzą na Rexa już z "mądrością w oczach". Nie jest to bynajmniej spojrzenie: "jak do tego się zabrać?" :D

PostNapisane: 13 wrz 2008, 09:32
przez Pit
Deniorek napisał(a):PS: Za zmianę oleju w Niemczech zapłacisz nawet tylko niecałe 10 euro. :) plus olej, który jest o niebo tańszy niż Polsce. A i ludzie patrzą na Rexa już z "mądrością w oczach". Nie jest to bynajmniej spojrzenie: "jak do tego się zabrać?" :D

Cieszy :) A wydaje mi się, że jest to związane z ogromną (w stosunku do siódemek) popularnością ósemki :)

PostNapisane: 15 wrz 2008, 17:31
przez Mateusz L
Piotruś napisał(a):wydaje mi się, że jest to związane z ogromną (w stosunku do siódemek) popularnością ósemki usmiech

Piotruś- stojąc przed wyborem RX 8, a Golf GTI z podobnym wyposażeniem (podobna cena) to sorry, ale popularność mnie nijak nie dziwi :D