Koszty serwisu
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Dużo i mało zarazem.  
Wybacz tą małą ironię. Zależy o co pytasz. Zależy gdzie chcesz ją serwisować. itd. itp. Samochód jak na razie u mnie nie wymagał żadnego niepotrzebnego wkładu finansowego bo zwyczajnie się nie psuł i mam nadzieję, że tak pozostanie. Kwestia pełnego przeglądu z wymianą oleju to ostatnio 366 zł. Wydaje mi się, że nie jest to drogo. W innych kwestiach Ci niestety nie pomogę bo zwyczajnie nie wiem. Nic nie wymieniałem.
			
			
		Wybacz tą małą ironię. Zależy o co pytasz. Zależy gdzie chcesz ją serwisować. itd. itp. Samochód jak na razie u mnie nie wymagał żadnego niepotrzebnego wkładu finansowego bo zwyczajnie się nie psuł i mam nadzieję, że tak pozostanie. Kwestia pełnego przeglądu z wymianą oleju to ostatnio 366 zł. Wydaje mi się, że nie jest to drogo. W innych kwestiach Ci niestety nie pomogę bo zwyczajnie nie wiem. Nic nie wymieniałem.

- Od: 10 lip 2008, 19:28
 - Posty: 664
 - Skąd: Poznań
 - Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
 
Ale chciałbym wiedziec mówisz o pełnym serwisowaniu czyli tam przejechałeś juz okres docierania ileś tam kilometrów 3000tys KM i pojechałes go serwisowac posprawdzali wszystko i wymieniłees tylko olej płacąc 366zł a gdyby tak przyszło wymienic amortyzatory to ile by cie to kosztowało 
 jesli wiesz oczywsicie 
 i co ile kilometrów jezdzi sie na Servisowanie czy tylko raz w roku albo gdy ci sie cos zepsuje 
 jak to wygląda 
			
			
		
- Od: 2 lip 2008, 21:28
 - Posty: 24
 
Nie byłem w serwisie jeszcze i raczej tam nie pojadę.
Dzwoniłem do serwisu, żeby się dowiedzieć co i jak.
Moja Madzia ma przejechane 73,500 km . Przy tym stanie licznika jeden przegląd jest po 60,000 tyś następy przy 80,000 – czyli wychodzi, że przegląd się robi co 20,000 km.
Co do ceny amortyzatorów to Ci nie powiem bo nie jest wliczona w przegląd.
Przegląd to wymiana płynów + sprawdzenie stanu technicznego pojazdu i ew naprawy (robocizna), ale nowe części to już osobne koszty.
Także przegląd = 1000 zł + części.
			
			Dzwoniłem do serwisu, żeby się dowiedzieć co i jak.
Moja Madzia ma przejechane 73,500 km . Przy tym stanie licznika jeden przegląd jest po 60,000 tyś następy przy 80,000 – czyli wychodzi, że przegląd się robi co 20,000 km.
Co do ceny amortyzatorów to Ci nie powiem bo nie jest wliczona w przegląd.
Przegląd to wymiana płynów + sprawdzenie stanu technicznego pojazdu i ew naprawy (robocizna), ale nowe części to już osobne koszty.
Także przegląd = 1000 zł + części.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
		http://www.rxklub.pl
Ja mam Amerykańca, dlatego moje przeglądy to samowolka już (nie mam gwarancji na Europę). 366 zł za zbadanie ogólnego stanu pojazdu, wymianę oleju i innych płynów oraz filtrów (w ASO). Innych cen Ci nie podam, bo zwyczajnie nie wiem. Nie było żadnej potrzeby wymieniania czegokolwiek. Mój Rex ma obecnie przebieg coś koło 47500. I mam nadzieję, że w najbliższym czasie nie będą mnie czekać żadne wydatki związane z moim żółtkiem. Z resztą na zimę będzie bardzo oszczędzany. 
PS: Za zmianę oleju w Niemczech zapłacisz nawet tylko niecałe 10 euro.
 plus olej, który jest o niebo tańszy niż Polsce. A i ludzie patrzą na Rexa już z "mądrością w oczach". Nie jest to bynajmniej spojrzenie: "jak do tego się zabrać?" 
			
			
		PS: Za zmianę oleju w Niemczech zapłacisz nawet tylko niecałe 10 euro.

- Od: 10 lip 2008, 19:28
 - Posty: 664
 - Skąd: Poznań
 - Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
 
Deniorek napisał(a):PS: Za zmianę oleju w Niemczech zapłacisz nawet tylko niecałe 10 euro.plus olej, który jest o niebo tańszy niż Polsce. A i ludzie patrzą na Rexa już z "mądrością w oczach". Nie jest to bynajmniej spojrzenie: "jak do tego się zabrać?"
Cieszy
Piotruś napisał(a):wydaje mi się, że jest to związane z ogromną (w stosunku do siódemek) popularnością ósemki usmiech
Piotruś- stojąc przed wyborem RX 8, a Golf GTI z podobnym wyposażeniem (podobna cena) to sorry, ale popularność mnie nijak nie dziwi
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
