Problem z kontrolka chlodzenia, oleju i silnika

Mazda RX-8 2003–2011

Postprzez LeszekNow » 31 sie 2010, 16:44

Białą też widziałem wczoraj. Niebieską, i szarą przedwczoraj:) Ten niebieski też mi się podoba...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2009, 11:55
Posty: 184
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8 (2006r. 231 KM)

Postprzez moozyk » 1 wrz 2010, 11:32

Czerwona z wielopola to ja:) zolta fachowa pare razy sie mijalismy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lut 2010, 13:54
Posty: 15
Skąd: Kraków
Auto: RX-8 (231) 07/08

Postprzez LeszekNow » 7 sie 2011, 11:53

Wiem, że rychło w czas, ale naprawiłem swoją Mazdę.

Wymieniłem cewki, kable, świece, dwie sondy i pomogło. Nie wiem, która z części była wadliwa, bo nie wyświetlała się kontrolka Check Engine. Wymieniłem wszystko na raz i jak ręką odjął. Przypominam, że jak zgłosiłem się do ASO z tym problemem to mówili mi, że wszystkie te elementy są w świetnym stanie i nie trzeba ich wymieniać... Masakra

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2009, 11:55
Posty: 184
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8 (2006r. 231 KM)

Postprzez Raptor77 » 7 sie 2011, 11:56

pewnie lambda walnieta była :)

jak coś to mam obd2 i mogę sprawdzić/skasować błędy ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2009, 18:05
Posty: 434 (8/13)
Skąd: Słomniki | Kraków
Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23

Postprzez LeszekNow » 7 sie 2011, 19:18

Być może, jednak błędów żadnych nie ma i nie było, bo auto było na kompie w ASO i jest czyste.
Poprostu tak mnie to ........, że musiałem coś zrobić i zrobiłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2009, 11:55
Posty: 184
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8 (2006r. 231 KM)

Postprzez Retro » 12 sie 2011, 12:51

Nigdy się nie nauczyćie, że z RX-8 się do ASO nie jeździ ?:)
Chyba, że chcecie "mechanikom" pokazać ładne auto, to ok.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 07:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Raptor77 » 12 sie 2011, 13:10

Retro – akurat na w krakowie na wielickiej nie mam problemu – miałem źle popodpinane podciśnienia ładnie wg książki poprawili, na razie na nich się nie zawiodłem – po drugie do kojota mam za daleko – a jak coś spierdzielą to mam gdzie przyjechać i zrobić awanture :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2009, 18:05
Posty: 434 (8/13)
Skąd: Słomniki | Kraków
Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23

Postprzez LeszekNow » 21 sie 2011, 12:54

Kurcze, jak tak zachwalasz tą Andorę, to podjadę tam na następny przegląd. Chociaż ciekawe jakby był taki problem jak u mnie – brak check engine i brak mocy? Ciekawy jestem jakby to wyglądało.
Raptor czy wężyki podciśnień sami zakumali czy była kontrolka?
Co do wizyty u Kojota, to popieram Raptora. Nie chce mi się aż taki kawał dymać...
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2009, 11:55
Posty: 184
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8 (2006r. 231 KM)

Postprzez Raptor77 » 21 sie 2011, 22:28

sami zauwzyli – kupilem auto i zrobilem z 5000km – przyszedl przeglad wiec pojechalem do nich żeby zrobili przegląd i sprawdzili mi auto. No i po przeglądzie mówią że były źle podciśnienia popodpinane i kilka innych pierdół). Powiem że z tego co pamiętam odczułem różnice na + w zakresie 2000-5000obr/min .

Ostatnio naprawiali mi wspomaganie kierownicy – okazało się że padł sterownik, na szczęście rozebrali i naprawili – koszt finalnie wyszedł podobnie do używki z allegro ale przynajmniej mam całą elektrykę do wspomagania przeczyszczona i sprawdzoną.

Podjedź i od razu mów że jesteś z forum :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2009, 18:05
Posty: 434 (8/13)
Skąd: Słomniki | Kraków
Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23

Postprzez LeszekNow » 22 sie 2011, 08:09

Dzięki za info:). Tak też zrobię:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2009, 11:55
Posty: 184
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8 (2006r. 231 KM)

Postprzez megabebzon » 11 cze 2013, 07:26

Miałem taki temat: po upalaniu na mieście włączała mi się kontrolka oleju – im na dworze było cieplej, tym szybciej się to działo. kiedy silnik nieco stygł – kontrolka gasła. Bałem się, że to coś poważnego i dlatego wybrałem się do Profesora Wankla. Kojot wymienił mi olej i coś tam wyczyścił (a ja, baran, nie pamiętam co) i problem zniknął. A teraz wracałem z Łodzi o 05.00 trasą A1i pojechałem 235 km/h – po osiągnięciu 230 zaświeciła się kontrolka chłodzenia – po zwolnieniu do ok. 200 zgasła, ale sytuacja powtórzyła się jeszcze dwukrotnie – nie chcąc przegrzać maszyny odpuściłem sobie. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że płynu jest na kresce min. Po dolaniu problem ustał, ale sugeruję planującym stosunkowo szybkie przemieszczanie się z punktu A do B aby skontrolować sobie poziom płynu, bo ta kontrolka w trasie może wku...wić na maxa.
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2006, 15:30
Posty: 177 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza/Częstochowa/Koszalin/Wędrzyn/Warszawa Targówek/Bródno
Auto: mercedes 450 SL '72 EU
smart roadster

Postprzez LeszekNow » 11 cze 2013, 07:57

Mam to samo w swojej Mazdzie. Przy wysokich obrotach, po dłuższej jeździe też włącza mi się kontrolka, po odpuszczeniu gazu kontrolka gaśnie. Mnie jednak płynu nie ubywa. w ASO mi powiedzieli,że czujnik poziomu czynnika chlodzacego w Rx-e lubi się zwalić i Mazda przeprowadzała juz akcję serwisowa z tym związaną. Ja nie mam gwarancji na swoją i zawolali 1200 zł + robocizna. Jak masz gwarancję, to wymienią Ci za free.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2009, 11:55
Posty: 184
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8 (2006r. 231 KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy RX-8 / RX-7