RX 8 – Problem z odpalaniem
Spróbuj go odpalić na hol, jak zagada to pojeźdź trochę, niech przepali się, na następny dzień spróbuj odpalić, jak nie odpali to może warto jechać do osoby która się zna na Rotorach.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ok, jutro spróbuje wziąć go na hol, tylko pytanie, jeśli już odpali to...to co dalej? z tego co czytałem nalezy pojeździć kilkanaście km zeby wszystko się unormowało....
Czy jest coś jeszcze na co nalezy zwrócić uwagę??
Czy jest coś jeszcze na co nalezy zwrócić uwagę??
Raj Młodocianych Bogów.... " ... tego nie mozna poznać jak sie tym nie żyje ... "
- Od: 11 lis 2007, 01:16
- Posty: 221
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda RX8.. '04 rok
_Pe-Pe_ napisał(a):Ok, jutro spróbuje wziąć go na hol, tylko pytanie, jeśli już odpali to...to co dalej? z tego co czytałem nalezy pojeździć kilkanaście km zeby wszystko się unormowało....
Czy jest coś jeszcze na co nalezy zwrócić uwagę??Ok, jutro spróbuje wziąć go na hol, tylko pytanie, jeśli już odpali to...to co dalej? z tego co czytałem nalezy pojeździć kilkanaście km zeby wszystko się unormowało....
Czy jest coś jeszcze na co nalezy zwrócić uwagę??
Trochę zdublowałeś ale.
Jak odpali to pojeźdź, wiesz że gaszenie ReXa powinno się odbywać przy coś 4tyś/obr i tak go zgaś
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
smile napisał(a):radar88 napisał(a):gaszenie ReXa powinno się odbywać przy coś 4tyś/obr
Pierwsze słyszę... Możesz wyjaśnić skąd taka metoda?
Na innym forum pisali, że ponoć gaszenie silnika na 3-4k obrotach wypłukuje paliwo z komory i zmniejsza szanse na zalanie.. Czy coś takiego
Think Fast. Drive Faster. Don't Blink
- Od: 2 sie 2009, 21:33
- Posty: 166
Jeżeli masz dobry rozrusznik ( mocniejszy – była chyba jakaś akcja serwisowa?! ), uszczelniacze na rotorach sprawne, eksploatujesz ReXa na Dexeli Ultra, przebieg poniżej 150 tyś km to nie powinno być problemów z silnikiem
Ale gaszenie silnika przy wysokich obrotach to nic dobrego. Wiadomo, ReXy nie lubią odpalania na chwilę.
Moi drodzy ku mojej uciesze, REX odżył.....
!!!!
Przyjechał kolega, wzięliśmy go na hol.... chwila moment i odrazu zaskoczył,
Przejechaliśmy 20 KM żeby wszystko się wyrównało, obroty chodzą równo.
Co prawda bałem się go juz potem wyłączyć (psychiczny lęk przed powtórką z rozrywki). Ale po zgaszeniu odpalił normalnie co prawda po pewnej chwili.
Teraz czekamy do jutra wieczora, sprawdzimy czy wszystko nadal jest OK, czy akumulator mi znowu nie siądzie.... 3majcie kciuki
Dziękuje za dobre rady każdemu z osobna

Przyjechał kolega, wzięliśmy go na hol.... chwila moment i odrazu zaskoczył,
Przejechaliśmy 20 KM żeby wszystko się wyrównało, obroty chodzą równo.
Co prawda bałem się go juz potem wyłączyć (psychiczny lęk przed powtórką z rozrywki). Ale po zgaszeniu odpalił normalnie co prawda po pewnej chwili.
Teraz czekamy do jutra wieczora, sprawdzimy czy wszystko nadal jest OK, czy akumulator mi znowu nie siądzie.... 3majcie kciuki
Dziękuje za dobre rady każdemu z osobna
Raj Młodocianych Bogów.... " ... tego nie mozna poznać jak sie tym nie żyje ... "
- Od: 11 lis 2007, 01:16
- Posty: 221
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda RX8.. '04 rok
Słyszałem tak od wielu osób, więc piszę to co słyszałem, a dla czego tak, aby benzyna została spalona w całości, by nie zalać świec. Tak słyszałem i tak też przekazuję.smile napisał(a):Pierwsze słyszę... Możesz wyjaśnić skąd taka metoda?
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam serdecznie!!!
Mam problem z uruchomieniem Mazdy na ciepłym silniku. Problem wielokrotnie był omawiany na forum i w większości przypadków powodem usterki okazywał się rozrusznik.
Moja Mazda pochodzi z 2004r. i jest to wersja 192 konna.
Chciałbym wymienić rozrusznik na nowszy model. Byłbym wdzięczny jeśli podałby ktoś model za którym mógłbym się rozejrzeć .
Z góry dzięki za pomoc.
Mam problem z uruchomieniem Mazdy na ciepłym silniku. Problem wielokrotnie był omawiany na forum i w większości przypadków powodem usterki okazywał się rozrusznik.
Moja Mazda pochodzi z 2004r. i jest to wersja 192 konna.
Chciałbym wymienić rozrusznik na nowszy model. Byłbym wdzięczny jeśli podałby ktoś model za którym mógłbym się rozejrzeć .
Z góry dzięki za pomoc.
- Od: 4 maja 2012, 10:52
- Posty: 19
- Skąd: Wilkowyja
- Auto: Mazda RX8 1.3 Wankel 192 KM 2004r.
Co do gaszenia Rexa na 3/4tyś obrotów to u mnie się sprawdza i do wczoraj nie miałem problemu z odpalaniem, ale sam zawiniłem bo auto stało ponad miesiąc nie odpalane.
I always tell the truth even when i lie.
- Od: 8 gru 2011, 17:06
- Posty: 455
- Skąd: Stoke on Trent/ Włodawa
- Auto: RX-8 – SOLD :(
E60 530D
Audi A4
ST
Wymieniłem świece, kable, cewki oraz rozrusznik na N3H1-18-400R0A M001T30471A i do tego wstawiłem mocniejszy akumulator ponieważ poprzedni posiadał za małą moc rozruchową i zero efektu. W warsztacie stwierdzili że już czas na wymianę uszczelniaczy na rotorach.
Ostatnio edytowano 3 sty 2013, 20:49 przez Matas69, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 4 maja 2012, 10:52
- Posty: 19
- Skąd: Wilkowyja
- Auto: Mazda RX8 1.3 Wankel 192 KM 2004r.
Witam
U mnie dzisiaj powszechnie znany problem z odpalaniem:((
Do rzeczy jednak..moja Mazda nie odpaliła przy tych juz niewielkich mrozach.Po podłączeniu klem i podładowaniu aku odpaliła.Niestety kolejnego dnia już nie.Załadowalismy nowy akumlator ale niestety kreciła i nie odpaliła na tym nowym akumlatorze.Pomocy bo dzien bez MAZDY TO DZIEŃ STRACONY.
Niewiem czy to normalny objaw ,ale przy odpalaniu następował taki gwizd w czyms co lezy po skosie między aku a zbiornikiem na płyn do wycieraczek przy brzegu .Niewem czy moge go brac na hol...prosze o radę
U mnie dzisiaj powszechnie znany problem z odpalaniem:((
Do rzeczy jednak..moja Mazda nie odpaliła przy tych juz niewielkich mrozach.Po podłączeniu klem i podładowaniu aku odpaliła.Niestety kolejnego dnia już nie.Załadowalismy nowy akumlator ale niestety kreciła i nie odpaliła na tym nowym akumlatorze.Pomocy bo dzien bez MAZDY TO DZIEŃ STRACONY.
Niewiem czy to normalny objaw ,ale przy odpalaniu następował taki gwizd w czyms co lezy po skosie między aku a zbiornikiem na płyn do wycieraczek przy brzegu .Niewem czy moge go brac na hol...prosze o radę
- Od: 25 lut 2009, 12:03
- Posty: 21
- Auto: MAZDA RX8 RENESIS
Gwizd jest normalny jakieś 30s po odpaleniu....To pompa powietrza zwrotnego wiesz ekologia:P
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Oliwia napisał(a):Pomocy bo dzien bez MAZDY TO DZIEŃ STRACONY.
Jest spora szansa, że zalaliście motor próbując odpalić. Jeżeli tak, to albo procedura deflooding'u, albo na hol i delikatnie z niskich obrotów z drugiego lub trzeciego biegu
Oliwia napisał(a):Dzięki wielkiedeflooding zadziałał do strzału
Przyjemności z jazdy życzę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość