RX 8 – Problem z odpalaniem

Mazda RX-8 2003–2011

Postprzez Marcin-RX » 24 gru 2007, 09:23

Mily napisał(a):dwie wiadomosci:

– dobra odpalili mazde
– zla kosztowalo to w sumie 600 zl.

troche duzo jak na zalane swiece.....


trochw sporo. ja za to samo mieisac temu dalem 270 zl.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2007, 17:50
Posty: 33
Skąd: katowice
Auto: RX-8

Postprzez Marco7 » 24 gru 2007, 14:41

Niech ktoś napisze DUŻYMI literami czego nie robić by nie zalewało świec...
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez aybabtu » 24 gru 2007, 15:00

Marco7 napisał(a):Niech ktoś napisze DUŻYMI literami czego nie robić by nie zalewało świec...


NIE GASIć ZIMNEGO SILNIKA, czyli:
– cofamy auto w garazu i GASIMY zeby dostac się do roweru/nart/(wklej co chcesz) z przodu
– wyjezdzamy z garazu pod górke i nam GAŚNIE
– ruszamy z parkingu by po chwili zatrzymac sie pod kioskiem w celu kupienia fajek/gazety/prezerwatyw/(wklej co chcesz)
– (niech ktoś dopisze inne :)

pzdr aybabtu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2007, 13:18
Posty: 180
Skąd: krakówek
Auto: RX-8 Revolution SP

Postprzez Mily » 24 gru 2007, 17:32

jasne , jasne

problem w tym, ze czesto czlowiek sie spieszy i szkoda czekac 5 minut az samochod sie rozgrzeje, zeby go wylaczyc.
Tak bylo u mnie...
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2006, 19:14
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Auto: Rx-8

Postprzez vlaad » 27 gru 2007, 15:56

a czy jest jakaś metoda by jednak móc zgasić nie do końca nagrzany silnik? albo inaczej – ile ma chodzić, by można było bezpiecznie zgasić?

bo to jednak nieco obciachowe nie móc zgasić silnika np. na imprezie imienionowej u cioci gdy się odpaliło na chwilę by wójek mógł wyjechać swoim poldkiem i skoczyć po parę flaszek (który oczywiście odpala bez problemu i zgasić go można w dowolnym momencie).

:)
Początkujący
 
Od: 11 maja 2007, 13:46
Posty: 14

Postprzez jordanas » 27 gru 2007, 19:08

no tak, to ja nastepny szczesliwiec :(
10 minut temu dolaczylem do waszego grona i teraz bede czekal kilka godzin, zeby zastosowac sposob z pedalem w podlodze, ktory pewnie sie nie sprawdzi, jak nikomu z tu obecnych.
DOstalem jednak inna rade, prosze o odniesienie sie do niej – normalnie sprobowac jak w klasycznych benzyniakach po zalaniu swiec zapalic samochod bez uzywania ich, czyli na hol, potem dwojka i ogien ;>
co Wy na to ??

juz nic nie trzeba pisac, moja piekna wlasnie wrocila do swiata zywych :)
oczywiscie sposob z gazem nic nie dal, dalo za to normalne klasyczne odpalenie z dwojki na holu, znaczy sie ze nie byl jakos baaardzo zalany i dobrze, bo juz sie martwilem ze nie bede mial jak jutro do pracy dojechac, ale bedzie dobrze

dziekuje bardzo milemu i marcinowi rx za pomysly i rady i wam wszystkim za ten temat
pozdrawiam
Czas na japońca :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2007, 09:24
Posty: 75
Skąd: Nadarzyn
Auto: RX-8 :)

Postprzez aybabtu » 28 gru 2007, 02:29

jordanas napisał(a):
juz nic nie trzeba pisac, moja piekna wlasnie wrocila do swiata zywych :)
oczywiscie sposob z gazem nic nie dal, dalo za to normalne klasyczne odpalenie z dwojki na holu, znaczy sie ze nie byl jakos baaardzo zalany i dobrze, bo juz sie martwilem ze nie bede mial jak jutro do pracy dojechac, ale bedzie dobrze


gratulujemy :) jutro do pracy? ja na szczescie mam urlop :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2007, 13:18
Posty: 180
Skąd: krakówek
Auto: RX-8 Revolution SP

Postprzez aybabtu » 28 gru 2007, 02:34

vlaad napisał(a): nie móc zgasić silnika np. na imprezie imienionowej u cioci gdy się odpaliło na chwilę by wójek mógł wyjechać swoim poldkiem i skoczyć po parę flaszek (który oczywiście odpala bez problemu i zgasić go można w dowolnym momencie).

:)


A po co odpalac? Co to wystawa albo muzeum? :) niech wujek przybiegnie z kanisterkiem 20L to sie mu odpali i pogazuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2007, 13:18
Posty: 180
Skąd: krakówek
Auto: RX-8 Revolution SP

Postprzez MKV » 28 gru 2007, 07:10

jordanas napisał(a):dziekuje bardzo milemu i marcinowi rx za pomysly i rady i wam wszystkim za ten temat
pozdrawiam


A mi za holowanie to co :P
Tylko dobrze, że coś większego niz moje maleństwo udało się znaleźć za woła pociągowego bo mój mały 1.3 jakby miał nagle 3 razy większa masę w sumie ciągnąć to by chyba zawału dostał albo przez śliską nawierzchnię jęczał, że nie chce powyżej 7500obr/min wchodzić <glupek2>.

A tak na serio to wstawaj i do pracy :P

Aha i rozumiem, że w ReX-sie jeśli zgaśnie zimny silnik zaraz po odpaleniu to już kaplica i drugi raz nie odpali ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2007, 02:55
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Suzuki Swift 1.3 GTi
Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez jordanas » 28 gru 2007, 09:08

Oj tak dzieki MKV, bez Ciebie nic by nie wyszlo z reanimacji, wlasnymi silami wypchnal mnie z garazu z dwoma progami zwalniajacymi :)
Czas na japońca :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2007, 09:24
Posty: 75
Skąd: Nadarzyn
Auto: RX-8 :)

Postprzez Marco7 » 2 lut 2008, 18:29

Ja miałem wczoraj pchanie na dwójce <zeby>, ale to nie było zalanie – bardziej moja głupota ;) . Juz tego dnia jak polerowałem autko to 4 godziny radio sobie grało i miałem mały problem z odpaleniem. Później jak pare fotek robiłem włączyłem wszystkie możliwe swiatła na zewnątrz i w środku, potem na tych wszystkich światłach chciałem odpalić iiiiiiiii.., mogłem zapomnieć :P . Najadłem się strachu ale kolega pomógł pchać i się udało, odpalił lepiej niż normalnie z kluczyka :P .
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez spe3d1 » 2 mar 2008, 12:59

Witam
Jestem nowy mam problem ze swoja mazda rx8. Sytuacjia jest nastepująca nie jeździłem nia chyba 3-4 dni i nie chciała mi odpalić wiec pomyślałem ze zalał mi sie silnik robiłem to co pisało na forum i nic sie nie działo nawet nie zaskawiwał. Z początku rozrusznik działał potem rozrusznik nie reagowął wogóle lampka od kontroli trakcji zapalała sie i gasła. Jak zapalam teraz to jest tylko takie stukanie rozrusznik wogóle nie reagule wszytko na desce rozdzielczej mi zapala i gaśnie a wskazówki warjują. Jesli ktos by mógł mi pomóc prosze o kontakt.
Z góry dziękuje
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2008, 18:31
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda RX-8 Shinka

Postprzez aybabtu » 2 mar 2008, 13:53

Jak jest stukanie to znaczy ze ci aku padł (wtedy tez DSC zacznie ci migac). Pewnie niedostatecznie przedmuchałeś komory (przestała pojawiac sie mgiełka? odciałeś wtrysk paliwa? wysuszyłes swiece?). O ile było to zalanie ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2007, 13:18
Posty: 180
Skąd: krakówek
Auto: RX-8 Revolution SP

Postprzez spe3d1 » 2 mar 2008, 19:24

Przed chwila co wymieniłem akumulator przestało stukać ale dalej nie chce zapalać a DSC dalej miga :( znalazłem świece :P ale nie umiałem wykrecić ich :( nie wiem co mam dalej robić :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2008, 18:31
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda RX-8 Shinka

Postprzez aybabtu » 3 mar 2008, 10:38

spe3d1 napisał(a):Przed chwila co wymieniłem akumulator przestało stukać ale dalej nie chce zapalać a DSC dalej miga :( znalazłem świece :P ale nie umiałem wykrecić ich :( nie wiem co mam dalej robić :(


Wyslalem Ci wiadomosc na PW z procedura, co potrzeba i w jakiej kolejnosci (tak jak ja to robilem). Co do DSC, zawsze po odlaczeniu zasilania jest rozkalibrowane i trzeba wykalibrowac ponownie – polega to na przekreceniu kierownicy na maks najpierw w prawo a potem w lewo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2007, 13:18
Posty: 180
Skąd: krakówek
Auto: RX-8 Revolution SP

Postprzez spe3d1 » 3 mar 2008, 13:34

Dzieki wielkie super forum, ludzie i wogóle wszytko juz myśalełem ze bede miał problem
Pozdrawiam
Dzieki jeszcze raz!!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2008, 18:31
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda RX-8 Shinka

Postprzez kusus » 1 maja 2008, 17:57

witam , glowie sie i glowie i nie wiem dlaczego tak dziwnie auto mi zapala ?
http://www.youtube.com/watch?v=jHD62ltYi7E swiece zostaly wymienione ,a odosnie swiec kiedy wymienialem stare swiece byly tak lekko (dwie) przykrecone ,ze wlasciwie okrecilem je w placach ( to normalne? ) a z drugimi juz mialem problem ,bo [waaaco?] przeszkadzal :) , myslalem ze wymiana mi pomoze z tym odpalaniem...


jedyne co jeszczem i do glowy przychodzi to to ze mam maly akumulator , a auto potrzebuje mocnego kopa pradu , cos jak w dieslach jak nie ma odpowiedniego kopa rozrusznik to wtedy tez dluzej trzeba krecic zeby odpalili.Miejsce na aku jest dosyc sporawe i nie wiem czy fabrycznie jest taki maly czy po prostu zostal wymieniony na jakis mniejszy :)) pozdrawiam

ps: na filmiku akurat tak sie stalo ze troche krocej krecilo zeby odpalic.Wczoraj mialem problem z odpalaniem , ale jak sie potem okazalo akumulator byl za slaby bo teraz nie ma problemow.
Początkujący
 
Od: 25 gru 2007, 16:30
Posty: 22
Skąd: Coventry

Postprzez vinyl997 » 9 maja 2008, 14:31

hmm moja ma jeszcze wiekszy problem z odpalaniem nawet sie kiedys tak zalala ze trzeba bylo ja pchac.. moze tez bym musial swiece wymienic mam przejechane 40,000
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2007, 18:52
Posty: 119
Skąd: Ostrów Wlkp
Auto: RX-8 231hp

Postprzez Kapral_Przemo » 19 maja 2008, 00:19

A no niech to chooj. Ale ze mnie <jelen> . Przez 3/4 roku jak śmigam tym autem trzymałem się zasady żeby nie gasić zimnego. Wczoraj chciałem dać posłuchać dziadkowi jak pracuje wankiel. Koncert był krótki, a przez to silnik zalany <glupek2> Hehe tym samym dołączam do grona, a mam teraz taki zapier***, że nie wiem kiedy będe miał czas na majsterkowanie. Auto jest do tego w parkingu pod blokiem z którego wątpie, żeby laweta wyjechała z RXem (ostry zjazd).
renesis!
Początkujący
 
Od: 28 sie 2007, 18:23
Posty: 13
Auto: RX-8 (231HP) Revolution

Postprzez kurakos » 19 maja 2008, 18:39

Witam kolegów!!
mam od półtora miesiąca problem z silnikiem w RX8.
Na zimnym zapala bez problemu,problem pojawia się jak się nagrzeje.
Byłem w dwóch serwisach(kraków i teraz katowice)i nikt do końca nie wie o co chodzi.Błędów żadnych auto nie ma, świece,wtryski,ciśnienie oleju itp. są w porządku, a gdy się nagrzeje łapie za 5-7 razem albo wcale i muszę czekać aż ostygnie, bo inaczej go zaleje.

W piątek (po dwóch tygodniach w serwisie) u Dygi odpięto wg manuala SECONDARY AIR INJECTION patrz na fotke

Obrazek

i auto zaczeło odpalać z tym, że ten mechanik mówi, że nie jest ta pompka problemem, a odpięcie jej to raczej przejście samochodu w jakiś tryb awaryjny niż rozwiązanie problemu.

Czy może mi ktoś powiedzieć co może być przyczyną takiego stanu mojego autka i za co odpowiada ta pompka. Auto 170kW z przebiegiem ok 35tys.km.
Początkujący
 
Od: 21 lis 2007, 01:49
Posty: 9
Skąd: Częstochowa
Auto: RX-8 231HP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy RX-8 / RX-7