Strona 6 z 9

PostNapisane: 12 maja 2009, 15:37
przez marcpol
heater core to na 100% nagrzewnica.

PostNapisane: 5 cze 2009, 23:24
przez Skorupek
sprawa się częściowo wyjaśniła i zostawiam info dla potomnych
UWAGA SPOILER <lol>
na takie odgłosy pomaga odpowietrzenie układu chłodzenia

PostNapisane: 6 cze 2009, 12:34
przez toolboy
dzieki za info, bo podobnie mam z tymi "kamykami" przy wyzszych obrotach,
"sprawa się częściowo wyjaśniła" – tzn? masz jeszcze problem z tymi odglosami?

PostNapisane: 6 cze 2009, 18:47
przez Skorupek
Po odpowietrzeniu intensywność tych dźwięków znacznie się zmniejszyła – pojawiają się przy wyższych obrotach i są o wiele cichsze, ale cały czas są (choć teraz trzeba się nieźle wsłuchiwać żeby je wychwycić)
Umówiłem się w serwisie, że jeśli te odgłosy będą się nasilać to mam się zgłosić i będą dalej kombinować.
Na rx8club wyczytałem, że w USandA montowali jakieś zawory, które eliminowały ten problem całkowicie, ale póki co nie przeszkadzają mi te dźwięki, więc na razie poprzestaję na odpowietrzeniu :)

silnik nie mam mocy rx8

PostNapisane: 1 lip 2009, 01:24
przez czapla
Witam wszystkich od nie dawnam ma rexa 231km 13b i nie mam on mocy jedzie bo jedzie (na moje) . Objawy sa dosc dziwne ,praktycznie ich nie mam odpala ladnie nie skacze na obrotach , nic sie nie swieci na desce ciegnie do konca ,ale jak mam tak miedzy 6 a7 tys jest takie delikatne szarpniecie , czuc jak by sie dlawil ,nie ma przyspieszenia ciagnie go strasznie na biegach nie wkreca sie na obroty .POZDRAWIAM

PostNapisane: 1 lip 2009, 03:24
przez Rafał_
Lepiej jakbyś założył ten temat w dziale rx-7/rx-8 :D, a przed tym użyj szukajki.

PostNapisane: 1 lip 2009, 08:02
przez ravo
przenosze

PostNapisane: 1 lip 2009, 10:35
przez toolboy
przebieg? kompresje sprawdzales?

PostNapisane: 1 lip 2009, 11:09
przez Retro
był już conajminej 1 taki temat, poszukaj, może ktoś tam rozwiązanie podał

PostNapisane: 1 lip 2009, 11:17
przez toolboy
rozwiazan moze byc wiele... cewki/kat/slaba kompresja
imo nie ma co gdybac tylko sprawdzic w serwisie

PostNapisane: 1 lip 2009, 16:49
przez czapla
awiec przebiek auta to 14800 ale przy 138000 byl silnik zmieniany jaest faktura na 5,5 tys euro z serwisu do 143000 bya serwiowana sa wszystkie wpisy z serwisu 1 a nie wielu

PostNapisane: 1 lip 2009, 16:54
przez czapla
serwisa nie ufam bylem ostatnio w serwisie ipowiedzieli ze mam kupic sterownik za 1800 zl a okazalo sie ze taki maly trybik za 300 zl awiec serwis mnie zrazil do siebie

PostNapisane: 1 lip 2009, 18:03
przez toolboy
jezeli masz nowy silnik i przebieg 140k na reszcie to w pierwszej kolejnosci cewki zaplonowe i kata bym sprawdzil – chyba najczestsze przyczyny zmniejszonej mocy

PostNapisane: 1 lip 2009, 21:54
przez Deniorek
czapla napisał(a):serwisa nie ufam bylem ostatnio w serwisie ipowiedzieli ze mam kupic sterownik za 1800 zl a okazalo sie ze taki maly trybik za 300 zl awiec serwis mnie zrazil do siebie

Jest wiele serwisów i nie wszystkie to naciągacze. Poszukaj odpowiedniego, a będziesz zadowolony. toolboy pisze o cewkach albo kacie. Przy tym drugim prawie, że pewne iż po podłączeniu do komputera wyskoczy jego błąd. Nie wiem jak jest z cewkami. Na odległość raczej nikt ci nie pomoże, co najwyżej sugestie takie jak powyżej. Jeśli silnik był wymieniany to teoretycznie problemy z nim związane możesz odrzucić. Ja bym najpierw sprawdził błędy z komputera, później gdyby nic nie wyszło do ogarnięcia komuś, kto po kolei wszystko sprawdzi. Nie ma co, RX-8 to tylko samochód i można w końcu dojść do przyczyny problemu prawie od razu. Warto zacząć od kata, a później cewek. Dalej to trudno ocenić, bo problemów może być wiele...

PostNapisane: 1 lip 2009, 23:36
przez czapla
powiem wan tak dzis dodzwonilem sie do kolegi kyory kocha nad zycie rx8 i pierwsze pytanie jego bylo ile ma przebiegu no to ja nato ze 148 tys a on domnie ze tylko kat albo przeplywka ale na 99% kat z tyi km jutro jade do znajomego po kata i przeplywke dam znac co i jak
widze ze co nie ktorzy to znaja sie z was nazeczy bo wiekszosc tylko prubuje cos napisac dzieki za szcere odp i na temat . Bo widzialem fora na kyorych sie sze istaczaly na przechwalki a ja mam to i owo jeszcze raz dzieki . MAM NADZIEJE RZ TO BEDZIE TO OCZYM MYSLIMY napewno dam znac caj zmienie . ale przosze o jescze jakies anegnoty i sugestie kompetentnych ludzi jak do teras pozdrawiam czapla

PostNapisane: 1 lip 2009, 23:50
przez czapla
Deniorek widze ze nie daleko siebie mieszkamy mam do siebie 60 km a mazda ze stamow ta twoja widze pozdrawiam

PostNapisane: 2 lip 2009, 19:03
przez czapla
ZROBIONA ale nawet w serwisie stwierdzili ze jest wszystko oki <jelen> jak czegos sam nie zrobisz to ci serwis nie pomorzer .DZIEKI WSZYSTKIM CO MI CHCIELI POMOC . POZDRAWIAM P.S WYMIANA KATA

Kilka spostrzeżeń

PostNapisane: 9 lip 2009, 15:04
przez trust
Cześć,

No właśnie, miałem podobny problem – nie wkręcał się na obroty pow. 6 tys.(wersja 192KM). Postanowiłem wymienić kilka elementów co i tak było nieuniknione z racji przebiegów. Auto mam od 40 000 km kupione od 1szego właściciela. Obecnie wyjeżdżone 85000 km. W/w objawy pojawiły się "po akcji serwisowej w ASO" – debile z RZEPAKOWEJ w Katowicach (sorry za wyrażenie ale to naprawdę debile), dot. ciężkiego rozruchu auta (wymienili soft i świece). Jak zauważyłem problem nie zakładałem że coś [tiiit] więc zacząłem się bawić:
– wymieniłem nowe cewki
– wymieniłem nowe kable WN
– wstawiłem układ dolotowy K&N TYPHOON
– wstawiłem sportowy kolektor wydechowy BOOSTBROTHERS
– wstawiłem nowy układ catback firmy z jukej
– oczywiście wstawiłem mniej jeżdżony katalizator

Dziś auto trafiło do jedynego słusznego serwisu DYGI – na 90% żle wgrali soft i nie zestroili auta.
Dam znać jutro.

Trust

podobny problem

PostNapisane: 12 lip 2009, 13:16
przez vinyl997
hmm mam podobny problem.. zakupiem inny silnik w starym zaczelo cos dzwonic i stracil na mocy.. z nowym tez mam problem nie odpala jak powinien tzn jak jest cieply to sa problemy z odpalaniem przyczyna moga byc swiece i rozrusznik, moze i kable ale brak mocy to nie mam pojecia.. na poprzednim moc byla po wymianie brak wiec chyba to nie KAT jak myslicie?

PostNapisane: 15 lip 2009, 23:06
przez Mike54
Jak juz przegladalem drugi raz te wszystkie posty to tez mysle ze to moze byc guma. Dzwięk jest niemetaliczny w każdym razie ;) Mam nadzieje, ze zlikwiduje to również u siebie :) Z tego typu przypadków, moj RX ma:
1. Skrzypiące gumy pod silnikiem 2. Hałasująca nagrzewnice (chyba że założe obejme na wężyk doprowadzający to jest cicho) 3. Świszcząca skrzynia na jałowym 4. Do tego zaczeła mi sie zapalać kontrolka od chłodnicy...