Witam,
mam problem. Jakis czas temu padl mi calkowicie silnik. Przyczyna byl zly olej. Najpierw spadek mocy a potem juz wogole nie palil. Kupilem silnik (7tys przebiegu). Silnik zamontowal moj znajomy i auto smiga jak ta lala ale pali sie owa zolta kontrolka od sinika oraz kontrolka cisnienia opon. Obie raz swieca sie stale a raz migaja. Boje sie ze przy wymianie silnika cos poszlo nie tak i moze to spowodowac kolejna awarie. Jaka moze byc przyczyna palenia sie kontrolek.
Z gory dzieki
pozdrawiam
P.S. z tego co przegladalem forum ponoc kontrolka silnika moze sie palic z powodu zapchanego katalizatora albo jest to wina sondy lambda. Znajomy mechanik powiedzial ze to moze byc tez wina przeplywomierza.
Kontrolki silnika i ciśnienie opon
Strona 1 z 1
Po pierwsze o jaki silnik chodzi? Tego nie napisales
Tylko podpiecie pod komputer pokaze Ci powod swiecenia kontrolek
mrowa2 napisał(a):Obie raz swieca sie stale a raz migaja
Tylko podpiecie pod komputer pokaze Ci powod swiecenia kontrolek
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Po pierwsze mistrzu to nawet nie napisałeś jaki to samochód (poza tym, że domniemam iż jest to Mazda) więc ciężko doradzić czemu pali się CEL (Check Engine Light).
Powodów może być milion.
Kontrolka od ciśnienia w oponach pali się..... no pewnie dla tego, że jest złe ciśnienie w oponach... ?
Próbowałeś dopompować... ?
A jak uważasz, że obie zawsze się zapalają razem i jest to dziwny zbieg okoliczności no to wartało by podłączyć auto pod komputer albo diagnostat i sczytać błędy.
Powodów może być milion.
Kontrolka od ciśnienia w oponach pali się..... no pewnie dla tego, że jest złe ciśnienie w oponach... ?
Próbowałeś dopompować... ?
A jak uważasz, że obie zawsze się zapalają razem i jest to dziwny zbieg okoliczności no to wartało by podłączyć auto pod komputer albo diagnostat i sczytać błędy.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
No to niezły lol
j/w – kontrolka od cisnienia opon świeci się pewnie dla tego, że masz za niskie ciśnienie.
Co do CEL to podłącz samochód pod kompa i podziel się z nami numerami błędów – w tedy będziemy mogli poradzić coś więcej.
j/w – kontrolka od cisnienia opon świeci się pewnie dla tego, że masz za niskie ciśnienie.
Co do CEL to podłącz samochód pod kompa i podziel się z nami numerami błędów – w tedy będziemy mogli poradzić coś więcej.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
jesli chodzi o kontrolke cisnienia opon to ma ona niesamowite fazy..bo czasem sie nie swieci, a jak najade na jakas nierownosc zaczyna migac. gasnie dopiero jak zgasze silnik na dluzszy czas..a opony podpompowalem..moze mam krzywa felge albo ktorys z czujnikow jest skopany.. jesli chodzi o CEL przed nowym rokiem nie mam kiedy ale po sylwestrze napewno napisze co za blad..
P.S. jakie jest najlepsze cisnienie na przod i na tyl?
P.S. jakie jest najlepsze cisnienie na przod i na tyl?
-
mrowa2
mrowa2popraw temat na zgodny z regulaminem.
–> RX-8
–> RX-8
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Tak jak piszą koledzy, podpięcie się "pod" komputer poprzez złącze OBDII pokaże numer błędu, dzięki czemu będzie można szukać dalej. Jeżeli pojawi ci się błąd związany z zapłonem to możesz mieć to co ja po wymianie silnika. Adaptację zapłonu po wymianie serducha trzeba przeprowadzić.
- Od: 7 lut 2009, 22:11
- Posty: 137
- Skąd: Strzyżów / Miłocin
- Auto: słoniu, franio, złomek, pomarańczka
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość