OT do wyrzucenia
1, 2
Może i trudno zalać ale mi zależy na aucie na którym zawsze mogę polegać. Od dawna miałem dylemat czy nie kupić Mazdy 6 MPS. Właściwie to mój ojciec ma dylemat, ja mu tylko pomysły podsuwałem
Jak on sobie nie kupi ReXa to ja se kupie. Chociaż MPS też jest fajny to do ReXa nie ma polotu 
- Od: 31 maja 2009, 15:33
- Posty: 31
- Skąd: Lubin
Deniorek napisał(a):Mnie Rex raczej nie zawiódł nigdy
Podpisuje się rękoma i nogami. Czasem tylko autko nie wybacza błędów zwłaszcza na mokrej jezdni i koleinach
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Co do oryginalności to niestety "pomacane" szyby to normalka i misiaki zatrzymują niby na kontrole trzeźwości i dokumentów a tak naprawde wypytują i ogladają autko (już 3 razy tak było)

Jak ojciec nie kupi ReXa to ja se kiedyś kupie
6 MPS przemawia do nas bardziej ponieważ jest większy, ma więcej mocy i jest łatwiejszy w eksploatacji. ReXa trzeba dobrze smarować, pozatym ma bardzo drogie świece. Ale zgadzam sie z resztą, to auto trzeba mieć i nie da sie go nie kochać 
- Od: 31 maja 2009, 15:33
- Posty: 31
- Skąd: Lubin
A propo twojego Rexa "boletz" widziałem go chyba w tvn turbo. Widze że wzorowałeś się na RX-7 z "Tokyo Drift", wygląda zajefajnie 
- Od: 31 maja 2009, 15:33
- Posty: 31
- Skąd: Lubin
boletz napisał(a):sporo nowych właścicieli RX-8 się pojawiło usmiech
Ostatnio ich ceny poszły nieco w dół, o ile się nie mylę.
Ale i tak obstawiam w ciemno, że moja będzie najtańsza na tym forum. :x
Dodam tylko, że nie była kupiona rozbita ani nic takiego.
Pełnię spokoju osiągam przy 8200 RPM
- Od: 10 paź 2009, 16:32
- Posty: 8
- Skąd: Kalisz/Wrocław
- Auto: RX8 170kw
WJ V8
Bak ma 61 litrów. Uważaj żeby olej Ci się nie wylał jak sobie lata w bagażniku
.
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

Marco7 napisał(a):Bak ma 61 litrów. Uważaj żeby olej Ci się nie wylał jak sobie lata w bagażniku oczko .
Jest przymocowany do boku bagażnika, spokojnie.
Poza tym nie targam tym autem na prawo i lewo.
Pełnię spokoju osiągam przy 8200 RPM
- Od: 10 paź 2009, 16:32
- Posty: 8
- Skąd: Kalisz/Wrocław
- Auto: RX8 170kw
WJ V8
DonDawido, poprawiłem za Ciebie tytuł wątku na zgodny z regulaminem. Moja dobra rada na przyszłość: jeżeli chcesz nadal pisać na tym forum, postaraj się wysilić trochę i poznać zasady na nim panujące. Pozdrawiam.
DonDawido napisał(a):Poza tym nie targam tym autem na prawo i lewo.
A to błąd


RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

Pit napisał(a):DonDawido, poprawiłem za Ciebie tytuł wątku na zgodny z regulaminem. Moja dobra rada na przyszłość: jeżeli chcesz nadal pisać na tym forum, postaraj się wysilić trochę i poznać zasady na nim panujące. Pozdrawiam.
Dzięki, obiecuję poprawę.
Marco7 napisał(a):A to błąd zabki cfaniak
O rly?!
Nie kupiłem tego auta po to żeby je zaraz dojechać.

Pełnię spokoju osiągam przy 8200 RPM
- Od: 10 paź 2009, 16:32
- Posty: 8
- Skąd: Kalisz/Wrocław
- Auto: RX8 170kw
WJ V8
Małe fruwanko bokiem nie jest złe 
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem "Madzi" przyznam sie ze jest to moje pierwsze sportowe auto tym bardziej z takim silnikiem, i prosze was o pomoc w sprawie uzytkowania tego coda, a mianowicie, co i jak robic zeby zminimalizowac awaryjnosc, jakie swiece, jaki olej, moze przyda sie rowniez opinia na temat samej techniki zmieniania biegow – tzn na jakich obrotach jezdzicie?
dodam ze jest to wersja KURO 231 kucykow =] czy ktos wie jaka jest roznica miedzy wersja KURO a pozostalymi wersjami? aaaa i jeszcze jedno wie ktos jak wyzerowac dzienny licznik? no chyba ze nie zwrocilem uwagi na jakis przycisk na zegarze...=/ jak wyglada sprawa z komputerem pokladowym ? jest takowy? czy jest mozliwosc zobaczenia aktualnego spalania? cisnien w kolach itd??? pozdrawiam i czekam na opinie...
dodam ze jest to wersja KURO 231 kucykow =] czy ktos wie jaka jest roznica miedzy wersja KURO a pozostalymi wersjami? aaaa i jeszcze jedno wie ktos jak wyzerowac dzienny licznik? no chyba ze nie zwrocilem uwagi na jakis przycisk na zegarze...=/ jak wyglada sprawa z komputerem pokladowym ? jest takowy? czy jest mozliwosc zobaczenia aktualnego spalania? cisnien w kolach itd??? pozdrawiam i czekam na opinie...

- Od: 13 lut 2012, 01:22
- Posty: 43
- Auto: RX8 KURO
Wielkie dzieki, mam problem z zarejestrowaniem sie na tamtym forum w zwiazku z czym zapytam tutaj...
mianowicie interesuje mnie spalanie moja Madzia ma 231 kucykow I jest to wersja kuro jezdzac po miescie spala ok 20l dodam ze jezdze spokojnie, kolejna sprawa to bialy dym kiedy odpalam na zimnym to da sie zauwazyc gesty bialy dym kiedy sie nagrzeje przestaje dymic – czy to tylko warunki pogodowe?
co jeszcze hmmm? obroty na neutralnym biegu, kiedy zapalam auto wlacza sie ssanie obroty wzrastaja do 2000 po czym opadaja do ok 1200 po 2-3 min chcialbym sie dowiedziec czy to norma i czy aby napewno auto na luzie nie powinno osiagac obroty w granicach 700-900, jeszcze tylko jedna kwestia zwiazania z obrotami...czy jest moze jakis optymalny sposob na zbicie spalania? tzn na jakich obrotach rx8 smiga najlepiej i spala najmniej...czekam na odp – pozdrawiam wszystkich posiadaczy RX8 – to nowa milosc mojego zycia mam nadzieje tylko ze z wzajemnoscia hehe
mianowicie interesuje mnie spalanie moja Madzia ma 231 kucykow I jest to wersja kuro jezdzac po miescie spala ok 20l dodam ze jezdze spokojnie, kolejna sprawa to bialy dym kiedy odpalam na zimnym to da sie zauwazyc gesty bialy dym kiedy sie nagrzeje przestaje dymic – czy to tylko warunki pogodowe?
co jeszcze hmmm? obroty na neutralnym biegu, kiedy zapalam auto wlacza sie ssanie obroty wzrastaja do 2000 po czym opadaja do ok 1200 po 2-3 min chcialbym sie dowiedziec czy to norma i czy aby napewno auto na luzie nie powinno osiagac obroty w granicach 700-900, jeszcze tylko jedna kwestia zwiazania z obrotami...czy jest moze jakis optymalny sposob na zbicie spalania? tzn na jakich obrotach rx8 smiga najlepiej i spala najmniej...czekam na odp – pozdrawiam wszystkich posiadaczy RX8 – to nowa milosc mojego zycia mam nadzieje tylko ze z wzajemnoscia hehe

- Od: 13 lut 2012, 01:22
- Posty: 43
- Auto: RX8 KURO
Co do spalania, to istnieje taka teoria, aby nie przekraczać 3750 obrotów i powinien mniej spalać. Ja po mieście mam chyba 14-18 litrów przy spokojnej jeździe, w trasie poniżej 11l można zejść jak się trzyma tych obrotów – sam testowałem, a też mam wersję 231KM. Z kolei ktoś pisał na rxklubie, że jemu spala mniej mając chyba 5k obrotów
...
Biały dym po odpaleniu też u siebie zauważam, szczególnie zimą przy niskiej temperaturze, więc (myślę) że to normalne na zimnym silniku.
Jeśli chodzi o obroty to z Twojego opisu wynika, że też wszystko w normie. U mnie również po odpaleniu obroty najpierw podchodzą do 2000, później spadają do około 1200, a następnie, w miarę ogrzewania się silnika, opadają do granic 700-900.
Pozdrawiam i życzę odwzajemnionej miłości RX8
Biały dym po odpaleniu też u siebie zauważam, szczególnie zimą przy niskiej temperaturze, więc (myślę) że to normalne na zimnym silniku.
Jeśli chodzi o obroty to z Twojego opisu wynika, że też wszystko w normie. U mnie również po odpaleniu obroty najpierw podchodzą do 2000, później spadają do około 1200, a następnie, w miarę ogrzewania się silnika, opadają do granic 700-900.
Pozdrawiam i życzę odwzajemnionej miłości RX8
Think Fast. Drive Faster. Don't Blink
- Od: 2 sie 2009, 21:33
- Posty: 166
wielkie dzieki juz sie martwilem ze z moja Madzia jest cos nie tak ufffffff, jesli chodzi o spalanie to wyczytalem na roznych forach ze ciezko jest zejsc do 16L juz nie mowiac o 14 czy 11 hehe jak narazie nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekac az sie ociepli – zobaczymy co bedzie moze faktycznie zima daje sie we znaki – a tak na marginesie to wie ktos moze czym rozni sie wersja KURO od innych rexow ? jak na moje oko to chyba niczym =]

- Od: 13 lut 2012, 01:22
- Posty: 43
- Auto: RX8 KURO
Było parę wersji RX8 w limitowanych zestawieniach kolorystycznych, w tym właśnie wersja Kuro, czyli kolor piano black wraz z chyba szarą skórą w środku. Ja mam również limitowaną wersję, ale kolor to Red Copper z jasną skórą połączoną z alcantarą. W wikipedii możesz poczytać o limitowanych odmianach 
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_RX-8
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_RX-8
Think Fast. Drive Faster. Don't Blink
- Od: 2 sie 2009, 21:33
- Posty: 166
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość