2004 Mazda RX-8 Quick Tips: http://www.mazdausa.com/MusaWeb/pdf/qui ... aRX8QT.pdf
Co prawda to do modelow amerykanskich, gdzie np. zalecenia dotyczace oleju sa inne, ale przynajmniej kontrolki sa dokladnie opisane
www.mazdaspeed.pl
O ile dobrze pamiętam w takim wypadku trzeba ponownie skalibrować układ jezdny w trybie zapłonu poprzez przekręcenie kół maksymalnie w lewo a następnie w prawo. Nie jestem jednak pewny w 100%.Luk@s napisał(a):Po odpalaniu wszystko gaśnie tylko zostaje ta kierownica z "!"
cyprian.pl napisał(a):Apropos oleju to kilkukrotnie zdarzylo mi sie, ze hamujac mocniej [redukujac z duzej predkosci] zasweiecila mi sie lampka oleju. Nie mniej poziom byl ok, a po ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy.
grzes8203 napisał(a):Ja mam orginalne felgi a czujnikow nie mam, kontrolki tez- czyli to tylko opcja(moze i lepiej bo braciszek w lagunie siwial przez te czujniki )
michu_83 napisał(a):a teraz pytanie za 100pkt
czerwony samochód z kluczem w środku
Luk@s napisał(a):michu_83 napisał(a):a teraz pytanie za 100pkt
czerwony samochód z kluczem w środku
To miga cały czas dopóki nie odpalimy auta. Tak samo jest w Mazdzie 6 i 3, bez względu na to czy auto jest zamknięte czy otwarte.
dorwe sie do auta sprawdze wszystko.
_________________
grzes8203 napisał(a):dorwe sie do auta sprawdze wszystko.
_________________
moze to byc wszystko poczawszy od bezpiecznika immobilaizera, moze byc tez jak w Alfie, ze jest polaczony z kompem i musisz wymienic calosc(oj zaboli),a moze to byc kluczyk-radze sprobowac drugi kluczyk(przerobilem to kiedyc w nubirze).powodzenia.
Apropo michu_83 to twoja madzia byla w TVN???
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość