O kurcze, ale mam slaba pamiec, to bylo jednak strasznie dawno.
Jacky mial 15,44 s
a ja (pozycja 93) 19,15. Moze bym obnizyl do 18,45.
Czyli 3 sekundy wolniejszy. Niby nie tak duzo. No ale roznice naprawde widac....
Automat a osiągi
Mily napisał(a):Nic nie rwie, tylko dopiero ciagnie od 4000 obr/min.
I zanim sie tam wkreci to trwa.....
(mowimy o automacie ciagle)
No na pewno to przemyśleli, w manualu przy braku wyczucia sprzęgła to jest nawet zabawne
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
http://pl.youtube.com/watch?v=tNjOG5fRS ... re=related
Tutaj obrazowe pokazanie różnic w osiągach. Film wyjaśnia chyba wszystkie nasze wątpliwości i pytania.
Tutaj obrazowe pokazanie różnic w osiągach. Film wyjaśnia chyba wszystkie nasze wątpliwości i pytania.
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Co myślicie na temat "łopatek" przy kierownicy do manualnej zmiany biegów jako opcji do skrzyni tip-tronic? Jak sie sprawdzają w Rexie? Czy działają tak sprawnie jak w BMW X6 – bo do niego mógłbym porównać.. Przymierzam sie do zakupu więc wszelkie opinie mile widziane.
-
SPYCHU
Powiedzcie mi czy lopatki w RX i to cale Active Adaptive Shift, to jest cos w stylu "ogranicnzika zmiany przelozen" czy jest to skrzynia gdzie przy wcisnieciu "+" w ulamkach sekund chydrauliczne silowniki wysprzeglaja zmieniaja bieg i zasprzeglaja, cyz jest to cos w stylu nie zmienisz na + to bedziesz mogl przeciagac silnik do 9 tys cyzli taki "ogranicznik" 
- Od: 11 maja 2009, 19:32
- Posty: 7
Deniorek napisał(a):http://pl.youtube.com/watch?v=tNjOG5fRSd0&feature=related
Tutaj obrazowe pokazanie różnic w osiągach. Film wyjaśnia chyba wszystkie nasze wątpliwości i pytania.
trzebaby zrobic takie porownanie po raz kolejny- mazdy od 2007 roku (2006?) maja 6-biegowa AT. poza tym koles nie uzywal lopatek (bo pewnie ich nie mial wiec kolejne -100% do przyspieszenia). no i automaty lepiej sie spisuja na starcie z postoju- wiekszosc ludzi nie potrafi zmieniac biegow 1->2 2->3 jak automat
joyce
- Od: 18 kwi 2006, 14:35
- Posty: 8
- Skąd: gdansk
- Auto: rx-8
Retro napisał(a):O co cały ten spór ?:P
Przecież automat ma mniejszą moc (inne silniki) niż manual to 1.
2)ReX jedzie dobrze na wysokich obrotach, na automacie niemożliwe jest wkręcenie się na obroty i potem wrzucenie biegu (no... może i możliwe ale ja osobiście nie sprawadzałem jak się zachowa skrzynia jak się wrzuci D przy 5k obrotów i raczej sprawdzać nie będę) więc nomalne jest, że automat jest wolniejszy.
3)Kierowca z reguły wie lejpiej kiedy zmienić bieg niż samochód
A jak nie wie to niech zmieni auto na Nissana Micre
automat w mojej rx-8 2007 wchodzi bez problemu z obrotami do odciecia (7500 w przypadku AT) wiec jak najbardziej mozliwe jest jezdzenie na pelnym zakresie obrotow. (PS: krecenie do 5k na N i wrzucenie na D to raczej zabojstwo dla AT wiec nie bede tego probowac, ale tak jak pisalem powyzej- i tak AT zmienia szybciej biegi niz 90% kierowcow w tym kraju wiec nie ma potrzeby wczesniejszego krecenia
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ad3: masz lopatki od tego, zeby zmiec bieg kiedy zechcesz
i najfajniejsza rzecz w rx-8 AT z trybem manual: spokojnie mozesz sie wkrecic na max obrotow z odcieciem paliwa wlacznie. automat nie zmieni biegu i bedzie piszczal i czekal az sam nie wcisniesz zmiane biegu
joyce
- Od: 18 kwi 2006, 14:35
- Posty: 8
- Skąd: gdansk
- Auto: rx-8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość