Hejka
Postaram się pomóc na tyle na ile wiem, więc:
– pod względem plastików (czyli przewodów powietrznych) nie powinno być żadnej różnicy;
– jak już będziesz kupować cały zestaw podpiernicz też przełącznik klimy, czyli pokrętełko mocy nawiewu z guziczkiem A/C; niby pierdoła ale może być problem ze znalezieniem tego osobno więc lepiej zabrać od razu, z całościa;
– do powyższego myślnika dodałbym od razu podpierniczenie całej instalacji elektrycznej żeby nie było jajec;
– poza tym powinno być plug and play, czyli chłodnica klimy, przewody, wszystko powinno dość łatwo podejść, oczywiście tak długo jak nie jest to klima z anglika, wtedy na pewno będzie rzeźba z elektryką (różna długość kabli).
maciej_mx6 napisał(a):(...)
Wiem, że klima w cabrio to na pierwszy rzut oka niepotrzebny gadżet ale nawet bez dachu stojąc w korku, albo wsiadając do rozgrzanego auta po postoju przy braku klimy nie jest zbyt komfortowo.
Będę wdzięczny za pomoc i uwagi.
Dokładnie, na pierwszy rzut oka wydaje się to być ekstrawagancją ale zdążyłem już poczuć moc słońca walącego w kark w korku – gorzej niż z zamkniętym dachem bo całe ciepło pada na kierowcę...
Co do nagrzanego wnętrza w zaparkowanym w słońcu aucie – jest na to świetna metoda której nie-kabriolety mogą tylko pozazdrościć. Otworzenie dachu

Momentalnie całe ciepło się ulatnia i już jest tak jak na zewnątrz
Powodzenia z tą robotą, w przyszłości sam chciałbym założyć sobie klimę bo tylko tego brakuje mi do pełnej opcji ale to będzie ostatnia rzecz jaką zrobię.
Mam też nadzieję że ktoś bardziej doświadczony odpowie na twoje pytania ze 100% dokładnością. Warto zajrzeć tutaj: miata.com.pl , wydaje mi się że gdzieś tam taki temat się już przewijał
