Hejo...miałem takie same objawy w 323F i w 626...częstym problemem Mazd z tamtych lat to moduł czujnika maty...niestety u zaprzyjaźnionego elektromechanika kosztowało mnie to 250pln za każdym razem...raczej innej opcji nie ma...albooo tak jak miałem ostatnio w swojej 3...podczas odkurzania mocniej uderzyłem w kostkę pod siedzeniem i się coś zluzowało, oczywiście kontrolka się zaświeciła

sprawdziłem wszystko prócz kostki pod siedzeniem kierowcy

...no to ostateczność, 150pln w rękę i do ASO...wyszło że jakiś spadek napięcia przy napinaczu jest od strony kierowcy, błędy zostały skasowane i kontrolka zgasła (lecz nie na długo) po powrocie do domu coś mnie tknęło i postanowiłem raz jeszcze sprawdzić wszystko...oczywiście okazało się, że kostka pod fotelem kierowcy była poluzowana. Docisnąłem i problem znikł. Tak, więc proponuję ze swojego doświadczenia zawszę zacząć od sprawdzenia kostek pod fotelem i przy napinaczu, jak się nie zmieni to będzie na 99% mata...a jak dalej nic to coś zdechło w kompie (odpukać

)
Pzdr. Adrian