Mayk napisał(a):Oglądałem MX-5 z 1992 roku, wersje full wypas(elektornika, klima itp) i była za 12tyś ;] Przebieg 170tyś.
Tak samo oglądałem MX-5 z 1996 roku (elektronika, ABS, bez klimy) i koleś chciał za nią 16tyś, ale w czasie rozmów prawie ją sprzedawał za 13-14tyś. Piękna butelkowa zieleń metalik, miała tylko jeden minus, jasno zielona tapicerka w środku – ale tego dałoby się pozbyć

Za 20 jesteś w stanie kupić niezły model 98+ z przebiegiem w granicach 80tyś, za 25tyś da się znaleść rocznik 2000 czy nawet 2001

p.s. To ceny bez hartop'a, dolicz po około 2000zł i wyjdzie jak trzeba

pozdrawiam
O jaką elektronikę chodzi? Motory w MX-5 nigdy nie miały gaźnika!
Butelkowa zieleń to BRG! British Racing Green!
Jasnozielono we wnętrzu to chyba jakiś model specjalny – nie kojarzę czegoś takiego.
20 tys. za 98+ to raczej po mocnych przejściach. 7000 euro to rozsądna cena auta w dobrym stanie. Modele 99 i 00 około 8000 do 10000 jeśli z limitowanych serii.
Jeśli miałbym radzić, to przy ograniczonym budgecie lepiej kupić auto starsze i nie patrzeć na rocznik a na stan ogólny. Cezury w latach to:
89 – początek produkcji. Auta z tego roku nie były sprzedawane w Europie
90-94 NA w pierwszej wersji wnętrza – piękna prosta deska!
94-98 NA z zaokrągloną deską
98-01 NB
01-05 NBFL
Silniki 1.6 i 1.8(1849, więc czasem oznaczane jako 1.9)
w NA 1.6 miało najpierw 115 KM, potem 90KM (od 92 roku, po wejściu większego motoru)
w NA 1.8 to 130KM
w NB 1.6 110KM, a 1.8 to 140 i 146KM. 146 chyba od 01 albo 03.
Warto poczytać na miata.net o wyposażeniu poszczególnych serii, dyfrach itp.