Witam wszystkich, w końcu to mój pierwszy post więc wypadałoby się przywitać.
Mam taką sprawe, dużo jeżdzę wieczorami i nocą i zastanawiam się nad założeniem u siebie żarówek o zwiększonej mocy. U siebie mam reflektory soczewkowe z żarówkami HB4 o mocy 55W. Mam możliwość zakupienia 2 typów żarówek. Jedne to również 55W żarówki ale o podwyższonej barwie światła do około 3800K lub wersje 80W o barwie światła przekraczającej 5500K.
Czy ktoś zakładał już w mazdach żarówki o podwyższonej mocy? Nie było jakiś problemów z przypaleniem reflektora?
Pozdrawiam,
Mayk
[NB] Żarówki o podwyższonej mocy czy ksenony ?
Strona 1 z 1
Mayk napisał(a):Czy ktoś zakładał już w mazdach żarówki o podwyższonej mocy? Nie było jakiś problemów z przypaleniem reflektora?
Z doswiadczenia wiem, ze to nie tylko problem przepalajacych sie odblysnikow lamp ale przede wszystkim nadmiernie grzejace sie kable i kruszejace od temperatury kostki przy zarowce sa powaznym problemem. Skoro masz soczewki, moglbys pomyslec o ksenonach, bez szkody dla elektryki i reflektora osiagniesz zamierzony efekt.
Mocniejsze zarowki to _zawsze_ zło
Less roof, more fun
Dzieki, właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem. Jesli chodzi o ksenony to myslalem o tym ale nie mam ~600zł na instalacje – przynajmniej narazie nie...
pozdrawiam
pozdrawiam
Moja malutka >>
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32785
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32785
Pewnie się pochwale, ale najpierw ją umyje – a wtedy pomyśle o fotkach. Jest czarna i wszystko na niej widać, teraz gdziekolwiek pojade, nawet z 10km i juz wyglada jakbym jej nie mył ze 2 tygodnie Poza tym jest na stalowych felgach bo ma zimówki założone, aluski stoją w garażu...
pozdrawiam
pozdrawiam
Moja malutka >>
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32785
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32785
Witam ponownie, odświerzam temat.
Mam pytanko odnośnie ksenonów...
Jak już wcześniej wspomniałem mam u siebie reflektory soczewkowe, na allegro.pl można dostać komplet przetwornic wraz z żarnikami, o dziwo bez przerabianiam gdyż żarniki można zamówić w oprawie HB4 – czyli w takiej jak moje żarówki.
Teraz pytanie, jak będzie ze skupianiem światła z tego żarnika przez soczewke, nie będzie problemu z granicą światła/cienia?
Pytam bo troche gotówki wpadło i myśle o zakupie
Pozdrawiam
Mam pytanko odnośnie ksenonów...
Jak już wcześniej wspomniałem mam u siebie reflektory soczewkowe, na allegro.pl można dostać komplet przetwornic wraz z żarnikami, o dziwo bez przerabianiam gdyż żarniki można zamówić w oprawie HB4 – czyli w takiej jak moje żarówki.
Teraz pytanie, jak będzie ze skupianiem światła z tego żarnika przez soczewke, nie będzie problemu z granicą światła/cienia?
Pytam bo troche gotówki wpadło i myśle o zakupie
Pozdrawiam
Moja malutka >>
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32785
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32785
A ja odnosnie zarowek
unikac z daleka jakis ala xenonow chodzi o zwykle zaroweczki po przebarwiane na niebiesko to jest poprostu dziadostwo ktore tylko pogorsza efekt przy swietle o niebieskiej smudze przy deszczowej pogodzie niewidac prawie nic
Ja polecam zwlasnego doswiatczenia np OSRAM 55W +50% wiecej swiatla daje efekt kpl ok 45zl i nie ma zadnych skutkow ubocznych typu wyzsza temp i itp
Lub Philips Night cos tam ok 70zl /kpl tez niezle
testowalem te powyzsze zarowki w poprzedich samochodach w ktorych na serii nie dalo sie zbytnio smigac
w tej chwili do madzi kupilem H1 Flooser semi gold i gold zawsze bylem ciekawy czy zarowka o poswiacie zołtej nie bedzie lepsza przy gorszej pogodzie i jest duzo duzo jeszcze lepiej niz bylo na orginalnych zaroweczkach a na tamtych powiem szczeze bylo niezle przy takiej deszczowej pogodzie moze troszkie dziwnie autko wyglada na soczewka swiecoch na zólto ale za to praktycznie jezeli chodzi o widocznosc jestem jeszcze ciekaw jak bedzie w mgle bo jeszcze nie mialem okazji sprawdzic
unikac z daleka jakis ala xenonow chodzi o zwykle zaroweczki po przebarwiane na niebiesko to jest poprostu dziadostwo ktore tylko pogorsza efekt przy swietle o niebieskiej smudze przy deszczowej pogodzie niewidac prawie nic
Ja polecam zwlasnego doswiatczenia np OSRAM 55W +50% wiecej swiatla daje efekt kpl ok 45zl i nie ma zadnych skutkow ubocznych typu wyzsza temp i itp
Lub Philips Night cos tam ok 70zl /kpl tez niezle
testowalem te powyzsze zarowki w poprzedich samochodach w ktorych na serii nie dalo sie zbytnio smigac
w tej chwili do madzi kupilem H1 Flooser semi gold i gold zawsze bylem ciekawy czy zarowka o poswiacie zołtej nie bedzie lepsza przy gorszej pogodzie i jest duzo duzo jeszcze lepiej niz bylo na orginalnych zaroweczkach a na tamtych powiem szczeze bylo niezle przy takiej deszczowej pogodzie moze troszkie dziwnie autko wyglada na soczewka swiecoch na zólto ale za to praktycznie jezeli chodzi o widocznosc jestem jeszcze ciekaw jak bedzie w mgle bo jeszcze nie mialem okazji sprawdzic
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Temat o zarowkach jest tu: Lumiko DX5SW, Philips BV, Philips V+, Philips GT-150 P2N.
O Ksenonach tez sie pare juz pojawialo...
Jesli dobrze pamietam, problem nie lezy w tym czy beda pasowaly w soczewke. Ksenony powinny miec zamontowane spryskiwacze do reflektorow oraz uklad samoregulujacy... A tego pewnie na allegro nie dostaniesz...
O Ksenonach tez sie pare juz pojawialo...
Jesli dobrze pamietam, problem nie lezy w tym czy beda pasowaly w soczewke. Ksenony powinny miec zamontowane spryskiwacze do reflektorow oraz uklad samoregulujacy... A tego pewnie na allegro nie dostaniesz...
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
- Od: 13 cze 2004, 16:00
- Posty: 180
- Skąd: Gdynia/Toruń
- Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.
Układ samopoziomujący jest drogi, ale z tego co czytałem to on działa mniej więcej z taką prędkością jak elektryczna regulacja świateł... Na naszych drogach układ samopoziomujący to lipa – chodzi głównie o to by po odpaleniu pojazdu na postoju światła ustawiły się odpowiednio a to samo mogę zrobić ręcznie – wiem, przepisy wymagają samopoziomowania ale z tego co słyszałem to nawet na przeglądach nie ma problemów, jeśli światła są dobrze ustawione, żazrnik jest dobrze ustawiony w reflektorze dzięki czemu granica światła/cienia jest taka jak powinna to nikt się nie czepia(nawet upierdliwy policjant-służbista).
A co do spryskiwaczy to nie ma problemu, akurat to jest proste do zrobienia
Chciałem kupić te OSRAM'y Silverstar ale kurde nie mają ich w wersji HB4
OSRAM'u są tylko najzwyklejsze HB4,
podobnie Philips'y – też jedynie najzwyklejsze albo BV, których nie chce...
Ponoć niesamowite są GT-150 ale też nie ma HB4......
Dlatego myśle o ksenonach.
p.s. Przed chwilą znalazłem żarówki HB4 OSRAM Cool Blue... Czy ktoś już je testował? Ale ponoć tylko +20% światła.....
A co do spryskiwaczy to nie ma problemu, akurat to jest proste do zrobienia
Chciałem kupić te OSRAM'y Silverstar ale kurde nie mają ich w wersji HB4
OSRAM'u są tylko najzwyklejsze HB4,
podobnie Philips'y – też jedynie najzwyklejsze albo BV, których nie chce...
Ponoć niesamowite są GT-150 ale też nie ma HB4......
Dlatego myśle o ksenonach.
p.s. Przed chwilą znalazłem żarówki HB4 OSRAM Cool Blue... Czy ktoś już je testował? Ale ponoć tylko +20% światła.....
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości