Strona 1 z 1

Luzy zaworowe

PostNapisane: 24 lis 2004, 10:15
przez skorpion
Witam,
Mam mazde 626 CB2,81r 2.0 8V.Czy wie ktoś przypadkiem jakie mają być w niej luzy na zaworach?Nie moge nigdzie znależć.Z góry dziekuję
Pozdro dla wszystkich fanatyków mazd.
:)

PostNapisane: 24 lis 2004, 16:51
przez MarekS
Jeśli dobrze pamiętam to 0,2 na wszystkich zaworach.Regulacja na ciepłym silniku.Trochę niewygodne bo parzy w ręce,no i trzeba się uwijać bo silnik stygnie. :)

PostNapisane: 24 lis 2004, 17:20
przez skorpion
Dzieki,zobacze jak zda egzamin.Na wyczucie ustawilem na zimnym o.2 na ssacych ale 0.4 na wydechu i troche sie tluka.

PostNapisane: 24 lis 2004, 22:28
przez Arcus
Ostatnio byłem regulować zawory u Dr. Jaksy (wyższa instancja) i ustawił na 0,2 ssące i wydechowe, cykają jak złoto, acha absolutnie na zimnym silniku.
Pozdrawiam. ;)

PostNapisane: 24 lis 2004, 22:46
przez Jaksa
Tak jest ..... tak ma być

PostNapisane: 25 lis 2004, 23:30
przez MarekS
Muszę sprostować.Posiadam kilka publikacji odnośnie regulacji 8 zaworowych FE i wszędzie ,nawet w niemieckiej,jest napisane na ciepłym silniku.No ale księgi swoje,życie swoje :) .Bardziej ufam naszemu Doktorowi :D

PostNapisane: 25 lis 2004, 23:59
przez Jaksa
MarekS napisał(a):.Bardziej ufam naszemu Doktorowi
Dzięki.... :) Ja zasłaniam się 11 letnią praktyką przy mazdach , modele GC/GD to moje dziecinstwo.... ;) <lol>

jaki powinien byc luz na zaworach

PostNapisane: 23 paź 2005, 09:25
przez remol
wlasnie kupilem i trzeba poustawaic a ja mam zero pojecia jaki powinien byc tam luz na zaworkach... i jaki kat na aparacie zaplonowy ... jak by ktos mial ksiazke do czegos takiego to bym sie usmichal :)

PostNapisane: 23 paź 2005, 13:33
przez newbie
Ig Timing: 8 +/– 1, vacuum hoses disconnected @ 700 rpm

Valve clearance: IN/EX 0,30 mm (Engine HOT)