Strona 1 z 2

Podłączenie alarmu (626 CB)

PostNapisane: 16 wrz 2004, 18:59
przez bajer0
Hey


Niedawno zakupiłem alarm z centralnym zamkiem. Otórz alarm ten posiada fajny system zamykania drzwi po odpaleniu silnika. Mieszkam w Łodzi, więc często zdażają się kradzieże na światłach. Ale do podprawnego działania tej funkcji musze jeden kabelek podpiąć do miejsca, gdzie ukazuje się +12V po odpaleniu silnika


Mam do was pytanie, gdzie to może być?????????????? :|

Wszystie kable, na które wpadłem dostają 12 po przekręceniu kluczyka w stacyjce, ale bez zapłonu


Pozdro

PostNapisane: 16 wrz 2004, 20:46
przez VIP
sluchaj ja podlaczajc alarm podpinam go tak aby byl nie widoczny i zeby nikt nei wpadl na pomysl (zlodziej) gdzie jest zasilanie podpete, czesto zdarza sie tez ze jest to bezposrednio do akumulatora tak zeby bylo niewidoczne !! na kablu z zasilania ALARM/Centalny masz pewnei bezpiecznik plyutkowy wiec mozesz bezposrenio do aku

piszesz ze na kable jakie woadles maja 12 V wiec w szym problem :) podpinaj sie chyba ze jak przekrecisz kluczyk to wtedy nie ma napecia ale pewnie nie na wsyztskich na ktore "wpadłeś"

a moze chodzi ci o to ze po zapaleniu zaplonu mas wiecej lub mniej niz 12 ? jesli tak to sie tym nie rpzejmuj urzadzenia maja granice :) a jak zalezy ci bardzo na stalym 12V to zamontuj Stabilizator 12 V i bedziesz mial pewne :)

pozdrawiam :)

oameitaj lepiej montuj to tak jak inni nie maja :) bo najgorzej jak w serwisie montuja Standardowo w dane miejsca urzadzenia i kable !! zlodzieje to wiedza !!

PostNapisane: 16 wrz 2004, 20:51
przez bajer0
Czesc

Widzisz, niezrozumiales mnie.

Jeden kable zasilajacy(czerwony:)) podlaczam do akumulatora, drugi mase(czarny:)) do .... masy, ale mam jeszcze 3 kabelek, ktory podlaczam w miejsce, gdzie ukazuje się +12 DOPIERO po wlaczeniu silnika. I tu cala bolaczka, bo niewiem, gdzie takiego kabla szukac. :(


Dziekuje za porade i Pozdrawiam :]

PostNapisane: 16 wrz 2004, 21:30
przez Długi
A postawisz piwko?

PostNapisane: 16 wrz 2004, 21:32
przez bajer0
A dojedziesz do Łodzi???????


Jak tak to nieskończy się na piwkuuuuu napewno :)

A jak na zlot kiedyś dotre to wtedy pogadamy hehehehe

Pozdro

PostNapisane: 16 wrz 2004, 21:34
przez Długi
12V pojawi ci się na przewodzie wzbudzenia alternatora. Jutro postaram się narysować schemat jak to podłączyć. Przy wyłączonym silniku na wzbudzeniu jest masa, a kiedy alternator się wzbudzi 12V gasi żarówkę.
pozdrawiam

PostNapisane: 16 wrz 2004, 21:37
przez bajer0
dzieki bardzo :)

Wisze Ci duze z pianką ;)

Czemu na to niewpadlem???:| ............. no pewnie temu, ze nawet niedziałem, ze to tak dziala hahaha

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzieki

PostNapisane: 16 wrz 2004, 21:39
przez Długi
Wyśle ci schemacik jak to podłączyć bo pomimo wszystko jest mały myk do zrobienia
pozdrawiam (chyba wybiorę się do łodzi)

PostNapisane: 16 wrz 2004, 21:56
przez VIP
a kabelek od zaplonu spoko wiec
ja go zawsze montuje przy stacyjce z drugiej strony sa kabelki i tam jest kabelek od zaplonu :)

przylutuj i wsio Gotowe :)

chciasz w kilku samochodach podlaczalem ten kabelek do recznego fukcja AntiNapad
wtedy dziala jak sposcisz reczny to drzwi sie zamykaja a jak zacziagniesz reczny to otwieraja :)

obecnie mam tak w mazdzie wsiadam do auta odpalam silni zaciagam reczny i sie zamyka a jak koncze jeezdzic parkuje zaciagam reczny i sie otwiera

czy lepiej zeby funkcja byla wraz zaplonem tzn zapalasz silnik drzwi sie zamykaja i odwroteni nie wiem Kwestia gustu

pozdrowka :)

EDIT

oczywiscie napisalem zle :) wsiadam zapalam silnik i spuszczam reczny to sie zamyka a jak zaciagam to sie otwiera

PostNapisane: 16 wrz 2004, 22:07
przez bajer0
VIP napisał(a):wsiadam zapalam silnik i spuszczam reczny to sie zamyka a jak zaciagam to sie otwiera


Dobre, nawet bardzo. Niewpadlem na to. A powiedz mi jak sprawa wyglada, jezeli n.p. odpale silnik drzwi sie zamkna, a ja je otworze recznie, zeby np odszronic szyby. Niezamkmna mi sie aby na pewno?? no wiesz, to dosc wazna kwestia, wiec wole sie upewnic :)

Bo mogla by byc mila niespodzianka hehe


Pozdro

PostNapisane: 16 wrz 2004, 22:12
przez VIP
ale sluchaj ja spuszczam reczny dopiero jak ruszam wtedy dopero sie zamkna

to jest tak jak auto stoi i nie zamierzasz nim jezdzic to maz reczny zaciagniety ! wtedy drzwi otwarte !! a jak spuszczasz reczny to on mysli ze bedziesz jechal i wtedy zamyka drzwi zeby cie nie kropneli na swiatlach :)

to masz pytanie lepsze jak bys mial podlaczone do zaplonu zapalasz silnik auto sie zamyka a ty je recznie otweirasz i idziesz szyby skrobac i co teraz ? wyjdziesz a auto sie zamknie samo ? hehe wiec z patentem z recznym nie ma problemu bo sposscisz wtedy jak bedziesz jechal :)

PostNapisane: 16 wrz 2004, 23:43
przez Jaksa
hehe wiec z patentem z recznym nie ma problemu bo sposscisz wtedy jak bedziesz jechal
Tylko oby zaciski chodziły...

PostNapisane: 16 wrz 2004, 23:56
przez VIP
czekalem aaz ktos napisze to :)

wiec ja w zime nie zaciagam tylko lekko podnosze ok 5mm do gory ze reczny mi nie trzyma a elektryka juz dziala :) tzn czujnik recznego

PostNapisane: 17 wrz 2004, 08:00
przez bajer0
ok, a w jakim miejscu dostac sie do tej instalacji???


Pstryczek od recznego (ten czujnik z dzyndzelkiem;) ) ma napiecie, czy on jest sterowany masa??
Przypominam, ze musze podpiac pod +12V

Pozdro

EDIT
A jeżeli niezaciągne ręcznego, a drzwi otworze "ręcznie", to czy mi się niepoprzestawia?? Żebym póżniej niemiał tak, że otworze ręcznie, a póżniej zaciągając ręczny zamkne drzwi hahaha

Peace

PostNapisane: 17 wrz 2004, 12:29
przez VIP
hehe nie bo ta centralka dziala tak ze jak ma otworzyc drzwi to silowniki opcha jedna strone a jak zamknac to w druga wiec nie ma tak ze jak ty otworzysz recznie a on bedzie chcial otworzyc tez to ci je zamknie bo juz byly otwrte hehe :) to nie tak

to jest zwykly silownik

masz podobnie jak teraz przekrecasdz kluczyk w drzwiach (albo na pilocie ) i solownik sie otwera przekrecasz jeszcze raz w ta strone albo guzik i on nie zamyka tylko dalej daje napiecie na otwarcie tylko ze tynm razem nie otwiera bo jzu sa otwarte

zeby zamknac musi isc na calkiem inny kabel napiecie

EDIT

w jakim meijscu najelepiej do kabla od czujnika tam u mnei ropzy recznym jest taki guziczek czujnik recznego i w niego tylko pytanie jaki ty potrzebuejsz napiecie dodadtnie czy ujemne bo nie wiem jakie napiecie idzie w tym guziku u ciebie czy ti jest kabelek ujemny czy dodatni ale jak by nei bylo taki jaki bys chcial

albo nie dzialalo to w ta strone ze jak dasz mu napiecie to zamyka (otweira) a zabierasz napiecie to na odrwot to stosujesz przekaznij najprostszy i gotowe !

PostNapisane: 17 wrz 2004, 14:11
przez bajer0
ok, a jak np podjedziesz do domu. niezaciagniesz recznego, otworzysz drzwi recznie, pozniej spowrotem wracasz do autka i co jak sie zachowaja drzwi??

Znowu musisz zaciagnac i odpuscic reczny??


Pozdro

PostNapisane: 17 wrz 2004, 14:47
przez VIP
u mnie jest normalnie :) ale sprobuj u siebuie :) jak ebdziesz montowal to zamauist do zaplonu podlacz do recznego i sie pobaw :)

PostNapisane: 17 wrz 2004, 20:16
przez bajer0
ok
podlaczylem dzisiaj alarm, jeszcze centralnego niezdazylem i wlasnie tego kabelka. Zaczne jutro z samego rana


Zrelacjonuje wam to pozniej :]


Pozdro

PostNapisane: 18 wrz 2004, 11:47
przez bajer0
Długi mogę liczyć na schemacik, bo już prawie skończyłem z montowaniem alarmu :]


Pozdro i dzięki

PostNapisane: 18 wrz 2004, 12:18
przez Długi
Nie rysowałem bo widziałem że zmieniłeś koncepcję :D