Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Opinie i informacje
Czy dobrze widzę, że ta pierwsza ma regulowane zawieszenie?? Tam gdzie ja mam regulację świateł ta ma jakieś nastawy (soft, normal i sport). A tak w ogóle to wygląda nie najgorzej, ale te niebieskie dywaniki to masakra ;D Za to kierownica super ;] (tylko to to co na niej jest też nadaje się do wyrzucenia). Druga też nie wygląda źle. No ale żeby kupić trzeba obejrzeć je na własne oczy i się przejechać. Życzę owocnego zakupu. Pozdro
...
- Od: 20 kwi 2008, 13:13
- Posty: 17
- Skąd: Police
- Auto: Premacy 1.8i 04r.
Czy dobrze widzę, że ta pierwsza ma regulowane zawieszenie?? Tam gdzie ja mam regulację świateł ta ma jakieś nastawy (soft, normal i sport)
Kiedyś pewnie miała, niestety w opisie jest wzmianka że ma wymienione amory, a co za tym idzie straciła regulację zawieszenia.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
No zdecydowanie dywaniki i ta nakladka na kierownice do wywalenia na wstepie...naklejka remusa tez
Co do tej mazdy 2.0 gosc (facet w srednim wieku, wnioskuje po glosie)– zarzeka sie ze to auto ma prawie 140KM, wiec moze jednak jest to ta wersja 16V ? Po czym to poznac, kiedy nie nie ma zdjec silnika?
pozdrawiam
I ponawiam prosbe o linka lub info co do wersji silnikow w GD. Dzieki!
Co do tej mazdy 2.0 gosc (facet w srednim wieku, wnioskuje po glosie)– zarzeka sie ze to auto ma prawie 140KM, wiec moze jednak jest to ta wersja 16V ? Po czym to poznac, kiedy nie nie ma zdjec silnika?
pozdrawiam
I ponawiam prosbe o linka lub info co do wersji silnikow w GD. Dzieki!
- Od: 25 kwi 2008, 09:34
- Posty: 14
- Skąd: Bełchatów
- Auto: 626 GD Coupe 2.0 16V
Chociażby po obrotomierzu, w wersji 16V, czerwone pole zaczyna się od 7tyś obr. Po za tym powinna mieć podwójną końcówkę wydechu.
Niech prześle zdjęcia, to będzie wszystko jasne.
Niech prześle zdjęcia, to będzie wszystko jasne.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
No po tym co napisales, to faktycznie jest to pewnie wersja 110 lub 90KM,... ale gosc mi mowil ze jechal nia 220km/h. Moze ma zmieniony silnik? No ale w takim przypadku juz mnie nie interesuje . Jest jeszcze
140 KM, wiec wydaje sie ze to wersja z turbina?
pozdrawiam, dzieki za cierpliwosc
Dzwonilem do goscia od tej mazdy 2.2 115 KM (rzekomo) 128KM. Przyznal, ze faktycznie w dowodzie jest 85kW, czyli 115KM, mowi ze tak napisal, bo tak bylo w ogloszeniu kiedy kupowal
140 KM, wiec wydaje sie ze to wersja z turbina?
pozdrawiam, dzieki za cierpliwosc
Dzwonilem do goscia od tej mazdy 2.2 115 KM (rzekomo) 128KM. Przyznal, ze faktycznie w dowodzie jest 85kW, czyli 115KM, mowi ze tak napisal, bo tak bylo w ogloszeniu kiedy kupowal
- Od: 25 kwi 2008, 09:34
- Posty: 14
- Skąd: Bełchatów
- Auto: 626 GD Coupe 2.0 16V
Ciężko jednoznacznie stwierdzić jaki silnik siedzi w tej maździe. Jeśli jest to wersja europejska, na co wskazują przednie lampy i napis na tylnej klapie, to raczej nie będzie model z turbo(która była dostępna za wielką wodą w MX-6), tylko zwykła 115KM, chyba że ktoś zrobił swapa. Po za tym zderzak przedni jest firmy Postert, natomiast progi i zderzak [jaki?] jest z zupełnie innego bodykitu, co może świadczyć o przeszłości wypadkowej.
Schodzimy z tematu, którego dotyczy wątek, kończmy bo zaraz Mod tu zajrzy i się nam oberwie.
EDIT
luckytouch kontaktował się ze mną przez PW i wiem, że ma dzisiaj oglądać czerwoną coupejke, która wygląda na bardzo zadbaną. Zresztą sami spójrzcie, topowa GT. Oryginalne naklejki na błotnikach bardzo wiele obiecują. Zniechęcać może jedynie hak, miejmy nadzieje że nikt tą madzią lawet nie holował. Chciałbym jednak widzieć tą poduszkę powietrzną, którą według opisu posiada ta 626.
Schodzimy z tematu, którego dotyczy wątek, kończmy bo zaraz Mod tu zajrzy i się nam oberwie.
EDIT
luckytouch kontaktował się ze mną przez PW i wiem, że ma dzisiaj oglądać czerwoną coupejke, która wygląda na bardzo zadbaną. Zresztą sami spójrzcie, topowa GT. Oryginalne naklejki na błotnikach bardzo wiele obiecują. Zniechęcać może jedynie hak, miejmy nadzieje że nikt tą madzią lawet nie holował. Chciałbym jednak widzieć tą poduszkę powietrzną, którą według opisu posiada ta 626.
Ostatnio edytowano 26 kwi 2008, 13:32 przez Przemo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
Nad tą pierwszą coupe to i ja się zastanawiałem zanim kupiłem swoją, ale ten tjuning mnie odstraszył:)
Po drugie po co sprzedawać auto jak się założyło 5 miesięcy wcześniej LPG. Czyżby się instalacja w 5 miesięcy zwróciła, może została ona założona tylko po to aby łatwiej sprzedać auto, a to świadczy tylko tyle, że ta instalacja jest niewiele warta.
Poza tym, nie rozumiem ludzi którzy nie wiedzą jakim autem jeżdżą (chodzi o moc itp).
Druga sztuka jest chyba najbardziej korzystna do kupna (wg zdjęć).
Z trzeciej mazdy kupiłbym tylko alufelgi i kierownicę. Składak z '96 roku, to już 12 lat tłuczona po polskich dziurach.
A o bezwypadkowości wiekowych aut typu coupe z takimi silnikami można tylko pomarzyć. Lepiej miejmy nadzieję że nie były klejona z dwóch sztuk i naprawiane przez fachowe zakłady.
A co do samych tych aut GD to nie mogę powiedzieć złego słowa. Poza standardowym serwisem to wsiadać i jechać no i myśleć jak się jedzie takim autem
[edit]
No, no ta czerwona powyżej jest całkiem obiecująca. Lakier ma nawet ładniejszy od mojej (bynajmniej tak wygląda na foto). Co do haku to może był on tylko na zderzaki jadących za mazdą;)
Po drugie po co sprzedawać auto jak się założyło 5 miesięcy wcześniej LPG. Czyżby się instalacja w 5 miesięcy zwróciła, może została ona założona tylko po to aby łatwiej sprzedać auto, a to świadczy tylko tyle, że ta instalacja jest niewiele warta.
Poza tym, nie rozumiem ludzi którzy nie wiedzą jakim autem jeżdżą (chodzi o moc itp).
Druga sztuka jest chyba najbardziej korzystna do kupna (wg zdjęć).
Z trzeciej mazdy kupiłbym tylko alufelgi i kierownicę. Składak z '96 roku, to już 12 lat tłuczona po polskich dziurach.
A o bezwypadkowości wiekowych aut typu coupe z takimi silnikami można tylko pomarzyć. Lepiej miejmy nadzieję że nie były klejona z dwóch sztuk i naprawiane przez fachowe zakłady.
A co do samych tych aut GD to nie mogę powiedzieć złego słowa. Poza standardowym serwisem to wsiadać i jechać no i myśleć jak się jedzie takim autem
[edit]
No, no ta czerwona powyżej jest całkiem obiecująca. Lakier ma nawet ładniejszy od mojej (bynajmniej tak wygląda na foto). Co do haku to może był on tylko na zderzaki jadących za mazdą;)
Ostatnio edytowano 26 kwi 2008, 21:06 przez PLaster, łącznie edytowano 1 raz
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
luckytouch napisał(a):140 KM, wiec wydaje sie ze to wersja z turbina?
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale chyba 2.0i 16V wolnossący miał 140KM a 2.2i miało 145KM ?
poprawiam
2.0i 16V z katalizatorem – 140 KM
2.0i 16V bez katalizatora – 148 KM
2.2i 12V bez Turbo – 115 KM [poprawka]
2.2i 12V z Turbo – 145 KM
dla zainteresowanych –> http://www.mazdaspeed.pl/christmas/warsztat/warsztat.php?c=oznaczenia[/i]
2.0i 16V z katalizatorem – 140 KM
2.0i 16V bez katalizatora – 148 KM
2.2i 12V bez Turbo – 115 KM [poprawka]
2.2i 12V z Turbo – 145 KM
dla zainteresowanych –> http://www.mazdaspeed.pl/christmas/warsztat/warsztat.php?c=oznaczenia[/i]
Ostatnio edytowano 23 maja 2008, 21:33 przez PLaster, łącznie edytowano 2 razy
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
czelejm napisał(a):2.2i 12V Turbo – 115 KM
2.2i 12V z Turbo – 145 KM
hmmm a jaka jest różmnica między "turbo" a "z turbo"
chciałeś chyba napisać bez turbo 115 KM
hmmm a jaka jest różmnica między "turbo" a "z turbo"
a może "z turbo" to skrót z niemieckiego od zwei turbo, czyli dwie turbiny (biturbo)
PS. Mamy kolejne GT pośród naszych GD. Może kolega się pochwali niedługo.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
miało być bez turbo
a swoją drogą przydałoby się, hmmm...
a swoją drogą przydałoby się, hmmm...
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Waluś napisał(a):czelejm napisał:
a swoją drogą przydałoby się, hmmm..
kto by nie chciał diabelek
Ty już masz!!
Nawiązując do tematu z przed kilku postów, a dokładnie chodzi mi o moc silników F2.
Przeglądając różne materiały na temat tego silnika natrafiłem na pewną zagwozdkę.
Jaka jest różnica w silnikach 2.2i z mazdy 626 GD a 929 HC poza mocą, bo w 626 podają 115KM a w 929 128KM?
Z tego ci mi się wydaje to są te samie silniki, to dlaczego mają różne moce. Przecie w 929 turbo nie było wiec jakaś inna modyfikacja musiała nastąpić.
Dlatego się zastanawiam, bo być może sa to niewielkie różnice i jakby się dało to bym u siebie coś porzeźbił.
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
hmmm... ciekawe, ale ....
dzięki za fotki
z tego co widzę to cały kolektor dolotowy jest inny oraz przepustnica, kopułka z aparatem zapłonowym.
a co to jest w tej czarnej puszcze połączonej z rurą dolotu powietrza
czyli z tego widać, ze troszkę zmodyfikowany jest ten silnik.
a jak już piszemy o nim, to jeszcze na wikipedi jest ten silnik w MX6 z podaną mocą 120KM
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-6#Models
dzięki za fotki
z tego co widzę to cały kolektor dolotowy jest inny oraz przepustnica, kopułka z aparatem zapłonowym.
a co to jest w tej czarnej puszcze połączonej z rurą dolotu powietrza
czyli z tego widać, ze troszkę zmodyfikowany jest ten silnik.
a jak już piszemy o nim, to jeszcze na wikipedi jest ten silnik w MX6 z podaną mocą 120KM
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-6#Models
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Wy mówice o trudzie kupowania czesci do mazdy zwykłej z silnikiem B lub D a juz nie mówiac o zawieszeniu.Skoro tak to znajdzcie mi dosc spory asortyment do mojej mazdy z napedem GD 4x4 .
Ludzie spokojnie wszytko jest tylko trzeba checi i czasu
Ludzie spokojnie wszytko jest tylko trzeba checi i czasu
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu
- Od: 12 cze 2006, 13:41
- Posty: 138
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G
Dokładnie zgadzam sie ze nie trudny samochód Tylko brak doświadczenia .
A ja jak kupywałem to mieli lekkie wahania w sklepie i zapytali sie jaki filtr powietrza mam ( okragły czy prostokatny )
I potym wybrał dokladnie taki jaki miał być
A ja jak kupywałem to mieli lekkie wahania w sklepie i zapytali sie jaki filtr powietrza mam ( okragły czy prostokatny )
I potym wybrał dokladnie taki jaki miał być
Pozdero
- Od: 13 lut 2009, 18:44
- Posty: 20
- Skąd: Braniewo
- Auto: 626 GD 2.0i 8 v 1991r.
co do części to może być problem z kupnem zacisków na tył, po prostu dość mało było wersji z hamulcami tarczowymi na tylnej osi!
ja miałem taki problem, ale wystarczą małe kontakty i wszystko da się dostać i to w rozsądnej cenie
ja miałem taki problem, ale wystarczą małe kontakty i wszystko da się dostać i to w rozsądnej cenie
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
ja jakoś nie mam problemu z kupnem większości częsci do mojej GD coupe, a już napewno nie ma problemów z filtrami, paskami i tymi innymi pierdółkami, trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać a nie zdać się na łaskę i nie łaskę jakiegoś przytępawego leniwego sprzedawcy w pierwszym lepszym sklepiku motoryzacyjnym... w najgorszym przypadku czekam na część aż jedendzień jak zamawiają z hurtowni, polecam wybrać sobie jeden sprawdzony sklep motoryzacyjny, gdzie sprzedawca ma jakieś pojęcie o świecie i za każdym razem tam kupować, bo wtedy części do mazdy już nie są taką czarną magią, a jak koleś mówi, że praktycznie nie do zdobycia to zmieniłabym sklep i już pozatym co za problem pojechać z potrzebną częścią żeby był przykład, albo sprawdzić w katalogu, żaden. Jak nabywałam drogą kupna moją małą diablicę to też obawiałam się o części, ale okazało się, że albo mam szczęście albo poprostu rzeczywiście nie ma co panikować bo jeszcze nie miałam problemów z dostępnością, a troszkę już w madzi od tamtej pory było robione...
- Od: 15 sty 2009, 18:50
- Posty: 25
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Była: 626 coupe GD 2.0 12V
Jest: colt c50 4g15
Ale co tu dużo gadać.
Mazda GD jest najpiękniejsza ze wszystkich modeli Mazdy i jest warta każdej złotówki i każdej godziny oczekiwania na część
Poczekajcie jeszcze 5 lat i zobaczycie, że dziewczyny będą się oglądać za tymi mazdami, zamiast za najnowszymi plastikowymi modelami Mercedesów, tudzież BMW
Ja już za stary jestem na takie rzeczy, ale będę trzymał to auto dla syna – może jeszcze przy okazji coś mi skapnie z tego tortu
Mazda GD jest najpiękniejsza ze wszystkich modeli Mazdy i jest warta każdej złotówki i każdej godziny oczekiwania na część
Poczekajcie jeszcze 5 lat i zobaczycie, że dziewczyny będą się oglądać za tymi mazdami, zamiast za najnowszymi plastikowymi modelami Mercedesów, tudzież BMW
Ja już za stary jestem na takie rzeczy, ale będę trzymał to auto dla syna – może jeszcze przy okazji coś mi skapnie z tego tortu
- Od: 19 maja 2007, 13:36
- Posty: 73
- Auto: 626 Coupe GD GT '91r. 2,0 16V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6