Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Opinie i informacje
heheh powiem więcej, dziewczyny już się oglądają za taką ładną coupe a niektóre, na przykład ja nawet są jej posiadaczkami
- Od: 15 sty 2009, 18:50
- Posty: 25
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Była: 626 coupe GD 2.0 12V
Jest: colt c50 4g15
avangarda to pogratulować i oby wiecej było takich dam.Ja mam swoja Madzie i jest wyjatkowa . I doszlifowuje swoja pieknośc . Nawet żona moja jest troszke zazdrosna o nia bo mówie na nia Madzia a na swoja tak pieszczotliwie nawet nie mówie hehehehe.
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu
- Od: 12 cze 2006, 13:41
- Posty: 138
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G
macie rację, GD to już klasyka
liczę, że Mazda nie zapomniał jak się robi auta nie do zajechania jakim jest GD
avangarda cieszę się, że masz takie zdanie o tym aucie
liczę, że Mazda nie zapomniał jak się robi auta nie do zajechania jakim jest GD
avangarda cieszę się, że masz takie zdanie o tym aucie
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
wiecie co, tu chodzi o to, że GD mają duszę, i nikt kto choć raz miał okazję nią jechać nie powie mi, że ta mazda nie ma czegoś w sobie, to jednen z modeli mazdy, który dopiero zaczyna się podobać tak naprawdę, a co lepiej zadbane egzemplarze będziemy mogli podziwiać za iks lat i mówić wtedy: to jest maszyna....
- Od: 15 sty 2009, 18:50
- Posty: 25
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Była: 626 coupe GD 2.0 12V
Jest: colt c50 4g15
avangarda napisał(a):GD mają duszę
tak, GD ma duszę
ja miałem okazję jeździć dwoma GD (sedan 2.2) w '97 kiedy one jeszcze były w czasach młodości i powiem, że moja po wielu minionych latach nie wiele odbiera od tamtych
ale to prawda, jak gdzieś waluś napisał, te auta wymagają już dbania, a to niekiedy wiąże się z kosztami, ale co się dla nich nie robi...
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
nie wiem, czy dbania... ja myślę, że jestem katem dla samochodów i właśnie dlatego mam Mazdę, że jako jeden z niewielu samochodów nie wymaga dużego wkładu finansowego...
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
to się "kacie" nie zdziw za jakiś czas heheh a tak serio to GD podobno nie do zajechania, ale warunek nieodzowny – dbać o ten samochodzik, zresztą każdy, o którego się dba przeważnie się odwdzięcza, ale do tej małej trzeba mieć poprostu serce hehe
- Od: 15 sty 2009, 18:50
- Posty: 25
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Była: 626 coupe GD 2.0 12V
Jest: colt c50 4g15
no nie wiem, zrobiłem nią już około 80k km i nic nie wskazuje na to zeby było coś z nią nie tak, poza tym wcześniej jak już pisałem miałem renówkę meganke i to było nieporozumienie... ;/
a tutaj wszystko w jak najlepszym porządku!!
a tutaj wszystko w jak najlepszym porządku!!
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
no to tylko pogratulować heheh, Twoja magdalenka tylko potwierdza regułę, że to auto jest niezawodne mnoja była trochę zapuszczona jak ją kupowałam, dlatego teraz dopiero powoli dochodzi do formy, była zdecydowanie w złych rękach, ale ją wybawiłam!! i mam nadzieję, że mi się odwdzięczy heheh...
P.S a meganka to faaaaajne autko, dla starszych panów w kapeluszu... ;p
P.S a meganka to faaaaajne autko, dla starszych panów w kapeluszu... ;p
- Od: 15 sty 2009, 18:50
- Posty: 25
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Była: 626 coupe GD 2.0 12V
Jest: colt c50 4g15
Kacie to może olej spuscisz z silnika i pojezdzisz chwilke. Jak możesz tak mecyć GD ty brutalu .Ja mimo swojego nietuzinkowego napedu 4x4 mam dostepność czesci nie jest to wyscigówka ale daje frajde z jazdy i jak na tamte czasy to teraz jeste i tak limuzyna z wypasem .Sam staram sie włozyć w nia wiele wysiłku kasy i przyjemności.To co posiada to dużo ale mam zamiar załozyc tempomat i podgrzewane fotele . Myslałem o klimie ale sie nie opłaca .No i pewnie mały mod odnośnie silnika na 2.2 T
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu
- Od: 12 cze 2006, 13:41
- Posty: 138
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G
Adam626GD napisał(a):takich aut jak GD już nie będzie nigdy....
To prawda... Gdy wsiadam do swojej, czuję ten zapach "japończyków" z lat 80. i 90., chwytam ogromny wolant i rozkoszuję się
berserk5 napisał(a):No i pewnie mały mod odnośnie silnika na 2.2 T
heh jak patrzę na twój model to od dawna się zastanawiam dlaczego tam jeszcze F2T nie jest zamontowane. Ale sprowadzę cię troszkę na ziemię. Twoja skrzynia może długo nie wytrzymać takiego układu ale przy normalnej eksploatacji spokojnie sobie poradzi
Moja niestety niedługo trafi pod plandekę i będzie czekała na lepsze czasy (czyt. więcej kasy) – rozłożyła mi się już prawie całkowicie podłoga i na razie nie mam siły na jej remont, tymczasem co by nie było rozglądam się pilnie za CA KF :P
no niestety właśnie mało która GD coupe ma zdrową blachę... a szkoda
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
co jest zresztą dość dziwne. Moja pochodzi z 92 roku (VIN) a w porównaniu do GE z tego samego roku to wygląda jak by była starsza o 10 lat
no ja z blachą nie mam problemów (odpukać jeszcze;p) tzn. tylne nadkola... ale to we wszystkich i w podłodze mam małą dzirkę pod nogami z prawej strony przy tylnej kanapie, ale to raczej od jakiegoś lewarka czy czegoś ;p bo rdzy ani śladu i od 2 lat się nie powiększa;p natomiast co do reszty, no to niesety jest cała lekko poobstukiwana drzwiami innych samochodów z parkingów supermarketowych... i tego już raczej nie da się poprawić
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
u mnie na razie nie jest strasznie z blacha, poza progami (idiota lewarek, podnośnik podkładał pod rant progu) i tylne lewe nadkole(było robione i teraz pojawia się korozyjka )
podłoga wydaje się oki, ale jak z lato znajdę kilka dni wolnego to planuje piaskowanie i konserwacje poswozia
podłoga wydaje się oki, ale jak z lato znajdę kilka dni wolnego to planuje piaskowanie i konserwacje poswozia
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
obejrzyj dobrze kielichy amortyzatorów na przedzie, ale od spodu
GD ma bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne.
Tak dobre że w niektórych miejscach zabezpieczenie wygląda i trzyma się bardzo dobrze mimo ze nie ma już blachy pod spodem
Niestety wzrokowo nie da się tego rzetelnie ocenić
trzeba wziąć szpiczaste narzędzie i sondować a potem łatać
to sondowanie warto robić przed planowanym zabezpieczaniem podwozia
aby objęło ono naruszenia powłoki spowodowane badaniem
wrażliwymi miejscami są:
łączenie przegrody komory silnikowej ze słupkiem przednim i podszybiem (trudno dostępne i bardzo wrażliwe miejsce)
łączenie podłogi z przegrodą komory silnikowej oraz podłużnicami przednimi
łączenia podłogi z progami
łączenia podłogi z podłużnicą idąca pod kabiną
łączenia blach podłogi
łączenie nadkoli tylnych z podłużnicą i podłogą bagażnika
łączenie wnęk bocznych w bagażniku z podłogą i podłużnicą
łączenie nadkola tylnego z błotnikiem i progiem
poprzeczka podłogi bagażnika nad belką tylnej osi
do tego dochodzą wymienione przez walusia kielichy amortyzatorów
przeważnie w kiepskim stanie gdyż dobra ich konserwacja wymaga demontażu kolumn amortyzatora czego prawie nikt nie robi
Tak dobre że w niektórych miejscach zabezpieczenie wygląda i trzyma się bardzo dobrze mimo ze nie ma już blachy pod spodem
Niestety wzrokowo nie da się tego rzetelnie ocenić
trzeba wziąć szpiczaste narzędzie i sondować a potem łatać
to sondowanie warto robić przed planowanym zabezpieczaniem podwozia
aby objęło ono naruszenia powłoki spowodowane badaniem
wrażliwymi miejscami są:
łączenie przegrody komory silnikowej ze słupkiem przednim i podszybiem (trudno dostępne i bardzo wrażliwe miejsce)
łączenie podłogi z przegrodą komory silnikowej oraz podłużnicami przednimi
łączenia podłogi z progami
łączenia podłogi z podłużnicą idąca pod kabiną
łączenia blach podłogi
łączenie nadkoli tylnych z podłużnicą i podłogą bagażnika
łączenie wnęk bocznych w bagażniku z podłogą i podłużnicą
łączenie nadkola tylnego z błotnikiem i progiem
poprzeczka podłogi bagażnika nad belką tylnej osi
do tego dochodzą wymienione przez walusia kielichy amortyzatorów
przeważnie w kiepskim stanie gdyż dobra ich konserwacja wymaga demontażu kolumn amortyzatora czego prawie nikt nie robi
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6