Fe3n Turbo
Witam wszystkich. Mam pytanko. Mam zamiar zakuć silnik, tylko nie wiem jak dobrać tłoki, gdzie je kupić itp. Auto to kia sportage. Przerobione w ciężki teren. Silnik 2.0 dohc fe3n.ten sam silnik mazda 626. Na chwile obecną doładowanie max 1bar – przy 1,4 uszczelkę pod głowicą wydmuchało. Oczywiście org. mam uszczelkę miedziankę ale nie montowałem. Jakoś wykonanie pozostawia wiele do życzenia
. Turbo na dzień dzisiejszy to td04-19t http://performance.k64.pl/turbosprezark ... -p-85.html, wcześniej chińczyk t04e, późno wstawało, ale elegancko trzymało doładowanie
.Wtryski 320cc porsche ,sterownik stand alone ,cewki vw,wzmocniony docisk itp. więc proszę o pomoc 
. Turbo na dzień dzisiejszy to td04-19t http://performance.k64.pl/turbosprezark ... -p-85.html, wcześniej chińczyk t04e, późno wstawało, ale elegancko trzymało doładowanie
.Wtryski 320cc porsche ,sterownik stand alone ,cewki vw,wzmocniony docisk itp. więc proszę o pomoc
Wytrzymała pół roku z turbo . Po zdjęciu głowicy okazało się, ze na czwartym wydmuchało uszczelkę, a na drógim głowica popękała <możliwe ze to było wcześniej>Rok temu miałem inna głowicę ,to strzeliła aż do zaworów -śmietnik od razu. Niewiele myśląc, zmontowałem na to, co jest z miedzianą uszczelką odprężoną. Wczoraj testy cały dzień. Turbo max 1bar chodzi pięknie! Ciekawe ile mogę dmuchnąć na tej uszczelce ? W Polsce nie dostanę takich tłoków ? niby jest pełno sklepów z takimi częściami, ale wiadomo jak jest. Kia po wczorajszych testach trochę się poobijała.
.Sam się jeszcze uczę. Raczej potrzebuje podpowiedzi nie krytyki .Dla tych co też się uczą, to znalazłem coś takiego ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)