Strona 1 z 6
Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

Napisane:
13 maja 2011, 16:48
przez Riki
Witam.
Panie i Panowie, chciałbym Was poinformować że dnia 12.01.2014 zostanie zamknięty ten temat.
Jesteśmy już duzi więc potrafimy pisać i czytać w odpowiednich działach. Będziemy przez to mieć więcej informacji we właściwych tematach. Trzeba zrobić porządki. Jeżeli ktoś będzie miał z tym problemy na pewno mu pomogę
Na zdjęciu 626 GD GT z kultowym motorem FE3-DOHC z lat 87-92rZ ciekawostek wyposażenia:
– 4WS (4 koła skrętne)
– 4WD (napęd na 4 koła)
– Elektryczna regulacja zawieszenia (comfort, sport)
– Klimatyzacja
– Podgrzewane fotele
– Tempomat
– Pełna elektryka
– Pakiet stylistyczny GT
Witam,
Za zgodą moderatora otwieram nowy wątek o luźnych rozmowach dotyczących naszych aut. Ufam, iż spotka się on z szerokim zainteresowaniem z Waszej strony i zarazem ułatwi nam komunikację oraz pozytywnie wpłynie na ruch w dziale
Pozdrawiam Michał.
P.S
Polecam –>
http://www.mazdayoungtimer.de/
Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
7 cze 2011, 16:36
przez mario626
Dzięki za stronkę ze schematami

ale nie mogę na nim znaleźć jakiś kabli do halogenów, a chciałem założyć z użyciem ori instalacji ale nie wiem czy moja madzia ma takową... Podejrzenia snuje co do jednej wtyczki koloru niebieskiego ( 8 wtyków) znajdująca się nie daleko atrapy. Wie ktoś może do czego ona jest i czy dało by się a jeżeli tak to do czego podpiąć nieoryginalne halogeny
Pozdrawiam.

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
21 lip 2011, 18:53
przez Szyna
Tak

tylko jest jeden problem ja rano w sobotę muszę jechać do Warszawy na półfinały w Kia Lotos Race

i pewnie przyjadę dopiero pewnie na wieczorna imprezę

Tak ze jak ktoś będzie tylko w sobotę to chyba się z nim nie zobaczę.
W sumie u mnie nie ma co oglądać bo nie jest w dobrym stanie wizualnym

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
18 sie 2011, 02:06
przez MrShaleck
Co do tych zapalajacych sie kontrolek, wszystko wskazuje na klemy od aku... jutro posiedze przy aucie i ogarne. Dam znać. pozdrawiam!
Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
18 sie 2011, 07:33
przez nokturnal
A u mnie przestału działać kierunki

awaryjne chodzą
I zapaliła mi się kontrolka o braku stopu – a stop jest

Co może być przyczyną

Gdzie szukać przerywacza

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
19 sie 2011, 08:12
przez Szyna
Ja miałem podobny problem z kierunkami. Nie łączyły mi jakieś kabelki przy puszcze bezpieczników na dole przy nogach kierowcy

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
22 sie 2011, 12:44
przez MrShaleck
Ze swiatlem stopu to chyba standard. U mnie byla wywalona zarowka, po wymianie czasem sie pali kontrolka czasem nie

wiec to jakies tam kablowe sprawy, bo stop sie pali.
złącze diagnostyczne 626 GD 8V

Napisane:
22 lis 2011, 17:00
przez wesoly16
Witam, mam pytanie jak można zdiagnozować błędy, czy tylko za pomocą diody czy może są jakieś interfejsy co by do kompa podłączyć i czy można coś takiego kupić?
Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
22 lis 2011, 18:18
przez Wojtek
wesoly16 napisał(a):jak można zdiagnozować błędy, czy tylko za pomocą diody czy może są jakieś interfejsy co by do kompa podłączyć i czy można coś takiego kupić?
proponuje tylko diode

wszystko co trzeba masz pod reka

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
26 lis 2011, 22:31
przez PDJ
mam problem maści elektronicznej – jak to naprawić ?
– nie działający szyberdach
– brak oświetlenia w drzwiach (bezpieczniki całe, sprawdzone)
626 coupe
Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
27 lis 2011, 12:20
przez Szyna
Sprawdź żarówki

albo kable przy drzwiach to przejście z drzwi do kabiny może się tam coś przetarło/przerwało

A szyberdach może przełącznik nie kontaktuje rozbierz ten cały panel sterujący czy co tam jest i posprawdzaj czy tam prąd dochodzi może wina tego przełącznika

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
30 lis 2011, 20:56
przez PDJ
Szyna napisał(a):Sprawdź żarówki

albo kable przy drzwiach to przejście z drzwi do kabiny może się tam coś przetarło/przerwało

A szyberdach może przełącznik nie kontaktuje rozbierz ten cały panel sterujący czy co tam jest i posprawdzaj czy tam prąd dochodzi może wina tego przełącznika

posprawdzane zostało wszystko i właśnie był problem z kablem ale już śmiga. Jeszcze tylko szyber został ale to już na potem bo i tak na razie nie potrzebny

Stukanie pod pokrywą klawiatury – GD 2.2 12V

Napisane:
11 gru 2011, 13:15
przez zurekiv
zaraz ide pogrzebać trochę to sprawdze.
Mam jeszcze jedno pytanko, ma ktos rozpiske który bezpiecznik jest od czego ?
wczoraj nagle przestało działać radio, gniazdo zapalczniczki oraz zegarek. Wszystko inne działa a ja nie wiem czym to może być spowodowane. Na początku tylko gniazdo zapalczniczki nie działało (podawalo 0,65V zamiast 12V na zaplonie). pozniej nagle radio zadziałało by po znow godzinie wyzionąć ducha. obstawiam ze albo bezpiecznik (chociaz wtedy by raz a dobrze wylaczylo sie?) albo gzies jakas wtyczka jest anruszona
Re: Stukanie pod pokrywą klawiatury – GD 2.2 12V

Napisane:
11 gru 2011, 18:58
przez Szyna
Room taki bezpiecznik chyba 10 albo 15 A

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
12 gru 2011, 00:43
przez zurekiv
wlasnie najlepsze bylo to

ze sam bezpiecznik byl ok. nadal bylo to samo. ale wtyczki odłączyłem i znow podłączyłem – i działa wszystko.. przy okazji żarówki podświetlenia deski wymieniłem


Napisane:
20 gru 2011, 00:12
przez Riki
Pudzian84 napisał(a):Ja u siebie robiłem i kleiłem całą płaszczyznę co dochodzi lampa do nadwozia
Zrobione

nadal cieknie

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
20 gru 2011, 18:32
przez max
Sprawdź gumowe odboje w tylnym pasie u mnie tamtędy ciekło

Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
20 gru 2011, 22:18
przez Pudzian84
A uszczelki nigdzie nie masz dziabniętej ?

Napisane:
23 gru 2011, 16:00
przez PDJ
słuchajcie, rozbierał ktoś może z Was popychacze ? Bo w mojej białej niestety od pewnego czasu klekoczą i najpierw chciałbym je otworzyć, przeczyścić etc. a w ostateczności wymienić.
Re: "626 youngtimer team" – luźne rozmowy/szybkie pytania i odpowiedzi

Napisane:
23 gru 2011, 18:54
przez max
no ja już przerabiałem ten temat , powiem tak samego popychacza ( szklanki ) nie rozbierzesz możesz go wyjąć wycisnąć olej i jak wtedy nie pracuje to go wypłukać benzyną ekstrakcyjna . Po wyciśnięciu oleju powinien z lekkim oporem pracować pod palcami jeżeli nie będziesz czul oporu to znaczy , że już nie trzyma zaworek w szklance , jak znajdę szklankę to może jakieś foto wrzucę . A może po prostu już zawór pompy olejowej Ci się zaciera ?
viewtopic.php?t=24197