Strona 5 z 6

PostNapisane: 6 wrz 2013, 07:36
przez MrShaleck
Falowaly juz wcześniej, nie wiem jak z gasnieciem silnika. Jak i gdzie sprawdzić kopulke i palec? Nic innego z zaplonem nie robilem Kolego.

PostNapisane: 6 wrz 2013, 09:31
przez Matheus
ja stawiam na lewe powietrze za przepływką.

Re: Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

PostNapisane: 6 wrz 2013, 09:55
przez Pudzian84
To zrób tak jak mówi kolega wyżej i popatrz jeszcze na podciśnienia

PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:40
przez MrShaleck
A gdzie może łapac te lewe powietrze ? Bo trochę nie mam pomysłu. Uszczelka kolektora jakies takie tematy?

PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:48
przez Matheus
najcześciej odcinek od przepływki do przepustnicy, czesto pęka i obroty szaleją.

PostNapisane: 6 wrz 2013, 14:42
przez MrShaleck
Obadam w wolnej chwili i dam znać, dzięki

PostNapisane: 8 wrz 2013, 00:28
przez MrShaleck
Polepiłem dolot, troche przestawilem zaplon i jest DUZO lepiej. Obroty mniej szaleją, nie ma 'laga' jak wciskam gaz.
Faktycznie rura dolotu dobita trochę, trzeba dorwać jakiś zamiennik, narazie polepiona.

PostNapisane: 19 paź 2013, 16:02
przez MrShaleck
Panowie, ten czujnik co włącza wentylator i jest on (ten czujnik) umiejscowiony na termostacie, to jak on się nazywa fachowo?
Czujnik termostatu? Pasuje do 2.2 F2 z innego silnika? Czy da się to dostać w ogóle jako pojedynczą część?

PostNapisane: 1 gru 2013, 11:42
przez ArteK
Co sprawdzić/przeczyścić/odpiąć/wyregulować żeby ustawić wolne obroty na zimnym silniku? Obecnie przy odpalaniu zimnego silnika obroty wskakują na 2000 obrotów, czasem nawet do 2500. Kiedy silnik złapie temperaturę obroty trzymają się na poziomie 1000. Dzieje się tak zarówno na gazie i benzynie.

Przypomnę – posiadam silnik FE4, 2.0 12V, gaźnik.

PostNapisane: 1 gru 2013, 14:10
przez MrShaleck
Silnik krokowy sprawdzić, kopułke, palec, kable. Ewentualnie kręcić zapłonem :)

PostNapisane: 1 gru 2013, 15:19
przez Szyna

Re: Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

PostNapisane: 30 gru 2013, 23:00
przez faster2194
Chłopaki mam problem bo zrobilem sobie niechcący zwarcie w przewodach od lampki tej swiecącej na nogi i prawdopodobnie bezpiecznik poszedł bo nie mam wcale światła w środku i pytanie gdzie jest ten bezpiecznik bo koło kierowcy wszystkie są ok ?

Re: Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

PostNapisane: 30 gru 2013, 23:04
przez max
Może CPU ujarałeś , zobacz czy działa brzęczyk od świateł :)

PostNapisane: 30 gru 2013, 23:56
przez faster2194
Brzęczyk dziala i lampka przy stacyjce tez

Re: Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

PostNapisane: 31 gru 2013, 00:00
przez Pudzian84
Popatrz jeszcze raz bezpieczniki wyciągnij moduł w skrzynce bezpieczników i załóż z powrotem kiedyś też tak miałem jak alarm zakładałem

Re: Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

PostNapisane: 3 sty 2014, 02:06
przez MrShaleck
Ja mam pytanka znów :) <nauka>
[dobrze, że ten który pyta nie błądzi a nie jest wyklęty, bo już by mnie spalono na stosie :D ]

1. Co to może być za dźwięk, dochodzący z okolicy kolektora ssącego? takie hmm jęczenio-brzęczenie

2. Drugi nurtujący mnie dźwięk – jak jadę i wciskam gaz, to tak w zakresie 1000-2000 słyszę cykliczne cykanie na wprost siedzenia kierowcy (zawieszenie itp odpada).

3. Przy szybkim, cyklicznym pompowaniu pedału hamulca auto traci obroty. Nie gaśnie, ale znacznie je traci. Pompa hamulcowa pada czy zupełnie inny temat?

pozdrawiam i dobrej nocki życzę :)

PostNapisane: 3 sty 2014, 21:03
przez Matheus
na pierwsze dwa to raczej nikt Ci nie odpowie.
Trzecie albo nieszczelność serwa, przewodu albo źle wyregulowane wolne obroty.

Re: Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

PostNapisane: 3 sty 2014, 22:11
przez max
1 Jeżeli słyszysz to po przekręceniu kluczyka na nie odpalonym silniku to też tak mam u siebie , ale nie wiem co to jest :P

2 Albo pada uszczelka pod kolektorem wydechowym lub zapłon ale wtedy zaworki bardziej słychac taki metaliczny dźwięk jak depniesz gaz w podłogę

3 To chyba normalne zjawisko moim zdaniem

PostNapisane: 3 sty 2014, 23:48
przez MrShaleck
max napisał(a):1 Jeżeli słyszysz to po przekręceniu kluczyka na nie odpalonym silniku to też tak mam u siebie , ale nie wiem co to jest :P

2 Albo pada uszczelka pod kolektorem wydechowym lub zapłon ale wtedy zaworki bardziej słychac taki metaliczny dźwięk jak depniesz gaz w podłogę

3 To chyba normalne zjawisko moim zdaniem


Mam nadzieję, że 3 normalne, bo znajomy 626GE przez pompę rozbił :P

1. na włączonym silniku niestety.
2. Zapłon – masz na myśli aparat zapłonowy? Tam raczej wszystko git. Ostatnio rozbierałem, czyściłem itd.

hehe a metaliczny dźwięk to słyszę jak depnę, ale wiem, że to przegub wewnętrzny, który czeka cały czas na wymianę, tylko nie ma kiedy :(

PostNapisane: 21 sty 2014, 08:29
przez MrShaleck
Póki dział nie zamknięty!

Pytanie takie: czy i jak reguluje się tylną klapę w Coupe? Bo mi z jednej strony trochę odstaje a konkretniej lewa strona od góry, jakby nie dociągała...