Mazda 626 / MX-6 (GD / GV / GC) – Szybkie pytania

Mazda 626 / MX-6 1983–1987 (GC) / 1987–1991 (GD)

Postprzez Pudzian84 » 3 maja 2012, 10:02

Klima tempomat podgrzewane siedzenia i pełna elektryka :)
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 992 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Sieniek93 » 3 maja 2012, 11:05

Jednym słowem są tam rzeczy, które jeszcze parę lat temu stanowiły o innowacyjności auta (tempomat) xd
W maździe GT, którą będę miał fotel kierowcy można podnieść z lewej strony: kierowca siedzi wtedy trochę krzywo (przechylony jest do środka pojazdu), ale podobno jest to wygodniejsze na zakrętach branych z większą szybkością – taki zamiennik dla foteli kubełkowych xd
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2012, 19:28
Posty: 5
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda 626 GD 2.0i DOHC 140 KM '90

Postprzez Szyna » 3 maja 2012, 12:15

Występowała jeszcze elektryczna regulacja zawieszenia ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3224 (87/153)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 3 maja 2012, 12:20

Napęd na 4 koła i 4 koła skrętne :P
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 992 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Pudzian84 » 19 cze 2012, 23:04

Słuchajcie Mam Pytanie
Miał ktoś z was wyciągniętą pompe paliwa i podłączał ją na sucho do aku??
Bo jak ja podłączyłem to dmucha tak leciutko a jak zatkam to daje gdzieś tyłem
Tak więc proszę o odpowiedzi Pozdro
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 992 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez MrShaleck » 20 cze 2012, 05:34

Niestety nie, ale wydaje mi się ze wlasnie przez pompe paliwa mialem taka przypadlosc ze na zakretach potrafilo mi przerywac dawkowanie paliwa
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2134 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Pudzian84 » 20 cze 2012, 18:30

A może ktoś inny miał możliwość i to sprawdzał ??
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 992 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Szyna » 20 cze 2012, 20:15

Włożona do baku powinna dawać ciśnienie kilku barów :P Na sucho nie wiem czy idzie sprawdzić.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3224 (87/153)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 20 cze 2012, 23:07

Dobra inaczej włożyłem ją w benzynę i daje tak na 1,2m w górę i daję spokojnie radę ją zatkać palcem, a jak zatykam to daje jakimś podajże zaworem bezpieczeństwa z pompy
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 992 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Szyna » 22 cze 2012, 08:17

Zobacz tutaj może znajdziesz coś ciekawego ;)
viewtopic.php?f=128&t=48578&hilit=jak+sprawdzic+pompe+paliwa
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3224 (87/153)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez ZdzichuZ » 22 sie 2012, 21:02

Nie ma niestety wydzielonego tematu dla drugiej generacji 626, dlatego zapytam tutaj :) Kupiłem niedawno taką Mazdę z silnikiem 2.0i 93 KM i muszę wymienić w niej wszelkie rzeczy eksploatacyjne, tj. płyny, paski itp. I tu pojawia się pytanie o pasek rozrządu – czy rozglądać się za paskiem jakiegoś konkretnego producenta, tak samo jak za innymi częściami tj. rolkami itp. ? Jeżeli tak, to jakiej firmy części kupić najlepiej?
ZdzichuZ
 

Postprzez adam626 » 23 sie 2012, 12:41

Pasek Mitsuboshi
Rolki pompa wody GMB
to zamienniki w rozsądnych cenach
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 14:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez ZdzichuZ » 24 sie 2012, 11:33

W jednym ze sklepów internetowych znalazłem jak do tej pory paski Ashiki, Japanparts, Gates. Pompę wody Ashiki, Kagera i Airtex – nie wiem, które ewentualnie zamówić. Ogólnie nie jestem też pewien, jaką dokładnie wersję silnikową ma ta Mazda. Na pewno 2.0 na wtrysku. Wersja GT w liftbacku wychodziła z silnikiem 93 KM czy z tym mocniejszym – 120 KM? Czy jak zamówię np. części od wersji mocniejszej do słabszej to będą pasowały (i odwrotnie od słabszej do mocniejszej)? Chyba pora założyć temat w Nasze Mazdy, żeby tu nie zaśmiecać :)
ZdzichuZ
 

Postprzez ZdzichuZ » 5 lis 2012, 18:35

Szybkie pytanie – czy w 626 GC z elektrycznie regulowanymi lusterkami da się zrobić tak, aby jeszcze się elektrycznie składały? Oczywiście na pilota, ale bez tego też byłoby super. Na desce już w sumie nie mam żadnego zaślepionego przycisku, więc nie wiem, gdzie miałbym wcisnąć taki od składania, ale to chyba najmniejszy problem.
ZdzichuZ
 

Postprzez Szyna » 5 lis 2012, 20:35

Nie wiem jak to w tym modelu ale zawsze można pokombinować ;) W MX6 niby były takie
viewtopic.php?f=126&t=124083&hilit=Elektryczne+sk%C5%82adane+lusterka
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3224 (87/153)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez ZdzichuZ » 8 lis 2012, 20:49

Z tego co widzę w paru 626 GD wystawionych na allegro, w tym modelu na pewno było takie rozwiązanie. Ciekawe tylko, czy dałoby się przełożyć całe lusterka od nowszej generacji lub od 929, w sensie czy pasowałyby jeżeli chodzi o wielkość. Tak samo koło kierownicy od 929 lub 626 GD GT. Wydają się bardziej poręczne, a na kierownicy w moim modelu widać już przebieg, więc chętnie bym ją wymienił.
ZdzichuZ
 

Postprzez gromaneq » 19 lut 2013, 13:49

Witajcie! Mam pytanie, jaki radioodtwarzacz wchodzi do kieszeni w madzi gd coupe? Mam taki problem, że moje radio 1 din wystaje trochę, bo cała kieszeń nie jest w ogóle przystosowana na nowoczesny radioodtwarzacz, musiałem plastik pod spodem wyposażyć z podkładki z korka żeby radio się utrzymało. Jak Wy to rozwiązaliście? A może wejdzie radio 2 din?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 lut 2012, 16:44
Posty: 5
Skąd: Zewsząd :)
Auto: Mazda 626 coupe 88', 2.0 90 KM

Postprzez Pudzian84 » 19 lut 2013, 20:10

Witaj jeżeli chodzi o radio to każde 1 din pasuje ale będzie zawsze wystawało a z tym opadaniem to każde radio nowe ma w zestawie taką gumkę ze śrubką wkręcane od tyłu radia a w obudowie kokpitu za radiem jest taka dziurka w którą to ma właśnie wejść
Radio 2 dinowe miałem kiedyś zamontowane z audi symphony 2 podajże musiałem pomniejszyć półkę i powycinać troszkę oraz podciąć radio po boku żeby pięknie się wpasowało i wtedy nic nie wystawało :)
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 992 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez MrShaleck » 5 wrz 2013, 22:08

Panowie – ważna sprawa.
Mam troche za niskie ob roty w madzialenie silnik F2. falują trochę no i moge auto zgasic hamulcem, tzn na luzie pompuje kilka razy szybko hamulec i auto gaśnie. Czy to kwestia alternatora ? bo świece i kable sa nowe. akumulator również... może potem wrzucę filmik.
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2134 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Pudzian84 » 5 wrz 2013, 22:37

Objawy pokazały się zaraz po wymianie kabli ??
Sprawdź kopułkę i palec oraz ustawienie zapłonu
Ruszałeś jeszcze coś ??
Alternator nie ma nic do obrotów i gaszenia silnika
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 992 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6